Українська мова | 05.05. | Розділові знаки в складному реченні. Познайомитися з поясненням нового матеріалу за посиланням – https://www.youtube.com/watch?v=yh_b4PfD1Bo | Вивчити § 61, виконати вправу 482 |
07.05. | Контрольна робота. Відомості з синтаксису і пунктуації | повторити § 51-61, виконати вправу 483 | |
12.05. | Речення з прямою мовою Познайомитися з поясненням нового матеріалу за посиланням – https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8 | Вивчити § 63, виконати вправу 488 | |
14..05. | Пряма мова. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою Познайомитися з поясненням нового матеріалу за посиланням – https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8 | Вивчити § 63, виконати вправу 493 | |
18.05. | Діалог. Тире при діалозіПознайомитися з поясненням нового матеріалу за посиланням –https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=28 | Вивчити § 64, виконати вправу 498 | |
19.05. | Розділові знаки в реченнях при діалозі ознайомитися з поясненням нового матеріалу за посиланням –https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=28 | Вивчити § 64, виконати вправу 499 | |
21.05. | Контрольний текстовий диктант | повторити § 63-64 | |
25.05. | Повторення й узагальнення вивченого | виконати вправу 516 | |
Українська література | 07.05. | Г. Тютюнник. Оповідання «Дивак» Допитливий і чуйний хлопчик Олесь, його жага пізнати світ природи пройти тестування за посиланням – https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=605820 | прочитати оповідання с 216-222, характеристика головного героя за планом |
14.05. | М. Вінграновський Повість "Сіроманець" - захоплююча і драматична історія про хлопчика і вовка як приклад гармонії людини і природи | Познайомитися з біографією письменника с.225-226, прочитати твір с 227-233, | |
18.05. | М. Вінграновський "Сіроманець". Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки | прочитати с. 234-245, виконати завдання 3-7 на с. 245 | |
21.05. | Гуманізм твору. Характеристика образу головного героя за планом | повторити с. 214-245 | |
25.05. | Контрольна робота з теми "Рідна Україна. Світ природи" | пройти тестування за посиланням | |
28.05. | Повторення та узагальнення вивченого | ||
Математика | 16.03 18.03 19.03 20.03 30.03 1.04 2.04 3.04 6.04 8.04 9.04 10.04 13.04 15.04 16.04 17.04 22.04 23.04 24.04 27.04 29.04 30.04 4.05 6.05 7.05 8.05 13.05 14.05 15.05 18.05 20.05 21.05 22.05 25.05 27.05 28.05 29.05 | 1. Додавання і віднімання десяткових дробів. Розв’язування вправ. 2. Додавання і віднімання десяткових дробів. Розв’язування вправ. Аналіз самостійної роботи. 3. Множення десяткового дробу на натуральне число. Множення десяткових дробів. https://www.youtube.com/watch?v=8CUu3JTTqbs https://www.youtube.com/watch?v=LycXUoWNU9c 4. Особливі випадки множення десяткових дробів https://www.youtube.com/watch?v=rRP6SlPnads 5. Ділення десяткового дробу на натуральне число. https://www.youtube.com/watch?v=7wGRjZxmHrc 6. Ділення десяткового дробу на десятковий дріб https://www.youtube.com/watch?v=rAAl_SSYpb4 7. Особливі випадки ділення десяткових дробів. https://www.youtube.com/watch?v=MX6SdlM3wyY 8. Самостійна робота (код буде в групі) 9. Округлення чисел 10. Розв’язування вправ. 11. Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами. 12. Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами. 13. Розв’язування текстових задач. 14. Розв’язування текстових задач. 15. Розв’язування вправ. 16. Самостійна робота 17. Що таке відсоток? https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0 18. Розв’язування вправ. 19. Знаходження відсотку від числа. https://www.youtube.com/watch?v=yewa_n6LxcA 20. Розв’язування вправ. 21. Знаходження числа за його відсотком. https://www.youtube.com/watch?v=eEao3zimcoc 22. Розв’язування вправ. 23. Розв’язування вправ. 24. Середнє арифметичне. https://www.youtube.com/watch?v=sk4lam7F0LU 25. Розв’язування вправ. 26. Розв’язування вправ. 27. Розв’язування вправ. 28. Контрольний тест. 29. Розв’язування вправ і задач на всі дії з натуральними числами. 30. Розв’язування вправ і задач на всі дії з натуральними числами . 31. Розв’язування задач геометричного змісту. 32. Розв’язування вправ і задач на всі дії з дробами. 33. Розв’язування вправ і задач з відсотками. 34. Розв’язування вправ і задач. 35. Контрольний тест. 36. Підсумковий урок. | 1. Повтор. §27-28 виконати самостійну роботу( завдавння в групі) 2. Повтор.§27-28, виконати самостійну роботу( код в групі) 3. Опрацювати§29, виконати №1011,1017 4. Опрацювати§29, виконати №1027 5. Опрацювати§30, виконати №1064 6. Опрацювати§30, виконати №1073 7. Опрацювати§30, виконати №1082,1085 9. Вивчити§31,виконати №1121 https://www.youtube.com/watch?v=xpah7S72ETw 10. Повтор.§31, виконати№1123,1139 11. Виконати №11096 (1-4) 12. Виконати №1098 13. Виконати №1101, 1102 14. Виконати №1111,1112 15. Виконати №1097(1),1110 17. Вивчити§32, виконати№1150,1153,1155 18. Повторити§32, виконати №1158,1161 19. Вивчити§33, виконати №1176,1178 20. Повторити§33,виконати №1187,1194 21. Вивчити §33, виконати №1193, 1202 22. Повторити§33, виконати №1204,1206 23. Повторити§33, виконати №12231227 24. Вивчити§34, виконати№1230,1232 25. Повторити§34, виконати №1244,1247. 26. Повторити§32-34, виконати №1260 27. Повторити§32-34, виконати №1263 29. Повторити розділ 1, №122,125 30. Повторити розділ 3, №472(1,6) 31. Повторити розділ 2, №274,287 32. Повторити розділ 5 ,№907 33. Повторити розділ 5, № 1227 34. Виконати №1163(1-3) |
Англійська мова | 30.0.3. 31.03. 1.04. 13.04 14.04. 15.04 | 1. Наше місто. 2. Удосконалення домашнього читання 3. Моє село 4. Навкруги Сполученого Королівства 5. ПОДОРОЖ ЦЕ КРУТО 6. Удосконалення навичок читання | 1. Впр.4.ст.192 2. Впр.1.ст.194 3. Впр.2 .ст.196 4. Впр.4.ст 207 5. Впр.1.3.СТ 208-209 6. Впр.1.5.ст211-214 |
Історія України | 1.04. 8.04. 15.04. 22.04. 29.04. 6.05. 13.05. 20.05. 27.05. | 1. Пам’ятники та пам’ятки архітектури 2. «За літописним рядком» 3. «Як історики досліджують козацьку добу» 4. «Сторіччя ідей» 5. Урок узагальнення «Дослідники історії» 6. Урок узагальнення «Дослідники історії» 7. Праця і господарство:колись і сьогодні. 8. Усе має минуле 9. Світло науки та знання 10. Контрольна робота | 1. Опр. §19,20 ст.134-141 2. Опр. § 21 ст.143-150 3. Опр. §22 ст.151-157 4. Опрацювати параграф 23 ст.159-165 5. Повторити параграфи 21, 22, 23 . Підготуватися до контрольної роботи. 6. Виконати тести 7. Опрацювати §25 8. Опрацювати §27 9. Опрацювати параграф 28 |
Інформатика | 19.03 2.04 09.04 16.04 23.04 30.04 07.05 14.05 21.05 28.05 | 1. Алгоритми та способи їх подання. https://www.youtube.com/watch?v=addnop5AY_E https://www.youtube.com/watch?v=mv9YOiC9XYs 2. Практична робота №4 «Складання та виконання алгоритмів» https://www.youtube.com/watch?v=KAh4GAg1R8s 3. Використання різних образів виконавця та різних виконавців у проектах. 4. Алгоритми з повторенням. Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником. Практична робота №5. www.youtube.com/watch?v=Uz3gm4heEPQ, 5. Алгоритм з розгалуженнями. 6. Цикли з передумовою. 7. Складання та виконання проектів із циклами. Практична робота № 6. https://www.youtube.com/watch?v=gk3IV8BUkKI. 8. Постановка завдання, планування та виконання індивідуального проекту. 9. Робота над проектом. 10. Презентація проекту. Підсумковий урок | 1. Опр. пункт 4.1, 4.2 опр. завдання 1 та 3 практичної роботи №4 2. ст.177 3. Опрацювати п.4.3. 4. Опрацювати п. 4.4 5. Опрацювати п.4.5 6. Опрацювати п.4.6 |
Образотворче мистецтво | 12.03. 19.03. 02.04. 9.04. 16.04. 23.04. 30.04. 7.05. 14.05. 21.05 28.05. | 1. Декоративне панно «Планета Земля». 2. Архітектура космічного міста. 3. Споруди мегаполісу. 4. Ілюстрації до зоряного літопису 5. Симфонія кольорів Всесвіту 6. День цирку на фестивалі 7. Фінальна святкова вистава 8. Кіно про космічну подорож 9. Повернення на Землю 10. Віртуальні екскурсії художніми музеям України та світу 11. Узагальнення та повторення навчального матеріалу | 1. §25. ст.158-163. 2. §26. ст.166-171. 3. §27. ст.172-177. 4. §28. ст.178-183 5. §29. ст.184-189 6. §30. ст.190-195 7. §31. ст.196-201 8. §32. ст.202-207 9. §33. ст.208-213 10. ст. 214-217 11. ст. 218-223 |
Природознавство | 31.03 02.04 07.04 О9.04 14.04. 14.04 15.04 16. 04 23.04 28.04 30.04 05.05 07.05 12.05 14.05 19.05 21.05 26.05 28.05 | 1.Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії 2.Практичне заняття. Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості 3.Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища 4. Презентація міні-проектів. "Бактерії коресні та шкідливі" 5. Середовище життя. Чинники неживої природи 6. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища 7. Різноманітнітність середовища життя і пристосування організмів до життя у кожному з них. Наземно-повітряне середовище 8. Водне середовище життя. 9. Ґрунтове середовище життя 10. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємно зв'язки між організмами 11. Співіснування організмів 12. Угруповання організмів. Екосистеми 13. Рослиний і твариний світ своєї місцевості 14. Людини-частина природи. Зміни в природі. 15. Екологічні проблеми та їх розв'язувати 16. Практичне заняття дослідження "Екологічних проблем своєї місцевості". 17. Навчальний проект < Смітити не можна- переробляти!> 18. Охорона природи. Червона книга України 19. Практична робота Складання Червоної книги своєї місцевості 20. Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи землі | 1. §36,37 2. §37, ст. 136 3. §38 4. Підготувати презентацію 5. Повторити § 38 6. §39 7. §40 8. Вивчити §41 9. §42 10. §43 11. Вивчити §43 ст 164-167 12. §44 13. Повторити §41-44 виконати тести 14. §45 15. §46 16. Повт. §46 17. Підготувати проект 18. Вивчити §47 19. Виконати практичну роботу ст 185 20. Вивчити §48 виконати тести |
Зарубіжна література | 17.03 18.03 31.03 01.04 07.04 08.04 14.04 15.04 22.04 27.04 29.04 04.05 06.05 12.05 13.05 19.05 20.05 26.05 27.05 | 1. Л.Керролл «Аліса в краіні Див». Творча історія книги. 2.Втілення сюжету повісті-казки «Аліса в країні Див» в різних видах мистецтва (кіно, мультиплікація). 3. Зв'язок книги «Аліса в країні Див» із біографією письменника. 4. Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди. 5. Образ Аліси. 6. Персонажі, які оточують героїню. 7. Особливості художньої мови твору. 8. М.Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші. 9. Знайомі образи з прочитаних книг у вірші М.Цвєтаєвої. 10. Тестова робота за розділом «Сила творчої уяви». 11. Р.Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». Робота з текстом твору. 12. Характеристика містера Вонки. Зображення в творі реального і фантастичного. Переглянути урок за посиланнямhttps://youtu.be/0tclj5pGqTE, 13. Доброта і щирість головного героя. Характеристика Чарлі Бакета. 14. Туве Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору. 15. Персонажі, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. 16. Інші пригоди Мумі-тролів. 17. Контрольне тестування за розділом «Сучасна література». 18. Повторення матеріалу, вивченого в 5 класі. 19. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. | 1. Опрацювати 198-201 ст. підручника, записати в словники термін «фантастика» (ст.200), переглянути відео за посиланням https://youtu.be/_61kHeRQLck 2. За посиланнями переглянути художній фільм(https://youtu.be/nJUt3e-zHZw) та мультфільм (https://youtu.be/jggtugTNpBM). 3. Опрацювати 201-203 ст. підручника, відповісти на питання (ст..203-204) . 4. Прочитати І та ІІ розділи повісті-казки «Аліса в країні Див», в зошитах відповісти на питання (ст.208). 5. Напишіть листа Алісі. 6. Відповісти в зошитах на питання підручника(ст..220, пит. 1-4,6), виконати завдання за посиланням https://learningapps.org/10176425?&fbclid 7. Пройти тестування за посиланням https://onlinetestpad.com 8. Перегляньте урок за посиланням https://youtu.be/8Z5614w0sQg, прочитати вірш в підручнику(223-224), відповісти на питання (ст.224) 9. В зошитах відповісти на питання підручника (ст.. 222,224), підготуватися до тестової роботи. 10. Виконати тестову роботу за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=163273. 11. Опрацювати 244-246 ст. підручника, переглянути і виконати матеріал за посиланнямhttps://www.ourboox.com/books/роальд-дал-чарлі-і-шоколадна-фабрика 12. відповісти на питання підручника(ст..246). 13. Виконати завдання за посиланнямhttps://learningapps.org/10711768?fbclid. 14. Опрацювати 226-229 ст. підручника, переглянути урок за посиланнямhttps://youtu.be/Yr_EJDpdHQ4, прочитати розділ «Капелюх чарівника» (ст.. 230-239), переглянути мультфільмhttps://youtu.be/wENe1ODkCPQ. 15. Опрацювати 240-243 ст. підручника, виконати завдання за посиланнямhttps://learningapps.org/display?v=pce7j3hd320. 16. Письмово відповісти на 2, 3, 4, 8 питання підручника(ст..242), підготуватися до контрольної роботи за розділом «Сучасна література». 17. Виконати тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=187283. 18. Відповісти в зошитах на питання з розділу «Художні твори та їхні автори» (ст..254-255). 19. Написати міні-твір «Книга, яку я запам’ятав на все життя». |
Основи здоров'я | 01.04. 08.04 15.04 22.04 29.04. 06.05. 13.05. 20.05. 27.05. | 1. Дитина в автономній ситуації 2. Безпека у горах, лісі. 3. Наодинці вдома. 4. Інформаційна безпека в Інтернеті. 5. Якщо ти надворі. 6. Безпечне довкілля. 7. Стихійні лиха. 8. Безпека на воді. 9. Урок узагальнення. 10.Підсумковий урок. | 1. Опр. § 23, завдання 1-4 на ст.140 (усно) 2. Намалювати (за можливості) засоби порятунку або знайдіть потрібне в Інтернеті. 3. Опр. § 24. Як правильно діяти? (1-6) ст.144. 4. Опр. § 25. Проаналізувати ситуацію (1-4) ст. 147-148 5. Опрацювати & 26, розв'язати ситуації ст. 153 письмово 6. Опрацювати &27. Розв'язати ситуаційні завд. в кінці параграфа. 7. Опрацювати & 28. Слова із словничка записати у зошит. Заповнити табл. 7 у кінці параграфа ( у робочих зошитах). 8. Опрацювати & 29, завдання 1-6 письмово, ст.170. 9. Повторити & 16-29. Виконати завд. 1-6 письмово, ст. 172, рубрика " Перевір себе". |
Музичне мистецтво | 17.03. 31.03. 07.04 14.04. 22.04. 29.04 5.05. 12.05. 19.05 26.05 | 1. Музика та інші види мистецтва. Переглянути урок можна за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=JEvQEHbt7cw https://naurok.com.ua/muzika-ta-inshi-vidi-mistectva-76301.html. 2. Музика і слово. Переглянути урок можна за посиланням. https://naurok.com.ua/muzika-i-slovo-prezentaciya-do-uroku-muziki-5-klas-123229.html. 3. Музика і візуальні види мистецтва. Переглянути урок за посиланням. https://slide-share.ru/muzika-i-vizualni-vidi-mistectva-75565# 4. Музика і слово. Переглянути урок за посиланням https://naurok.com.ua/muzika-i-slovo-prezentaciya-do-uroku-muziki-5-klas-123229.html 5. Музика і візуальні види мистецтва. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FOUCNSIGn0U 6. Музика в театрі. Переглянути урок за посиланням. https://naurok.com.ua/5-klas-muzika-v-teatri-142036.html 7. Тема уроку. Переглянути урок за посиланням.lhttps://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-23-kursu-mistectvo-5-klas-najmolodsa-muza-muzika-v-kino-246166.htm 8. Музика і циркове мистецтво. Переглянути урок за посиланням.https://svitppt.com.ua/muzika/muzika-i-cirkove-mistectvo.html 9. Музика і хореографія. . Переглянути урок за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=GTGlPFaHDHg10. Назустріч канікулам. Підсумковий урок. | Вивчити пісню "Школярі, школярики…"за посиланням. https://www.youtub" e.com/watch?v=0UdF8hDYCgk 3. Вивчити пісню * Н.Івженко. «І знов весна» за посиланням. https://www.minus.lviv.ua/minus/artist/%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D0%B0%20%D0%9F%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%8F/rec/33033/ 4. Послухайте музику довкола себе. Чи є серед цих композицій романси? 5. Дуже маю надію, що в час карантину, коли ми вдома можемо подорожувати музеями світу 6. Послухайте свій улюблений музичний твір. Спробуйте придумати до нього сюжет балету.Намалюйте одну сцену зі створеного вами балету 7-8 Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/muzika-i-cirkove-mistectvo-328736.html 9. Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/5-klas-muzichne-mistectvo-muzika-i-horeografiya-418323.html |
Фізична культура | 30.03 01.04 03.04 6.04 8.04 10.04 13.04 15.04 17.04 22.04 24.04 27/04 29/04 1/05 4/05 6/05 8/05 11/05 13/05 15/05 18/05 20/05 22/05 25/05 27/05 29/05 | 1. Комплекс загально-розвивальних вправ. 2. Вправи для розвитку сили. (згинання та розгинання рук в упорі лежачи;вправи з гантелями). 3. Вправи для розвитку витривалості. (присідання, скакалка, біг) 4. Вправи для розвитку швидкості. 5. Вправи для розвитку спритності. Вправи: 1. Перекиди вперед-назад. 2. Довгий перекид ( через перешкоди: набивний м’яч, мотузку, партнера). 3. «Човниковий біг» 4. Стрибки зі скакалкою: - на одній та обох ногах, з подвійним обертанням; 5. Підкидання і ловіння м’яча у різних положення - стоячи; - сидячи; - лежачи; 6. Вправи для розвитку гнучкості. 7. Стрибки на скакалці. 8. Загально-розвивальних вправи з м'ячем. 1. Підкидання м'яча прямими руками і ловля його на прямі руки. 2. Розгинаючи руки м'яч вгору, ногу назад на носок, живіт втягнути. Згинаючи руки, м'яч за голову, утримуючи його пальцями, лікті розвести в сторони. 3.Кидки м'яча через голову верх з ловом його перед грудьми. 9. Присідання на обох ногах. 10. Стройові вправи на місці(повороти). "Праворуч!" "Ліворуч!" "На місці кроком руш!" 11. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. Хл:15-12разів Дів:12-8разів 12. Рівномірний біг (без урахування часу) 13. Стрибок у довжину з місця. 14. Загально-розвивальні вправи. 15. Стрибки з розбігу. 16. Біг 30 м. 17. Вправи для розвитку координації рухів. 18. Стрибки через скакалку (за 1 хв) 19. Загально-розвивальні вправи,з м'ячем. 20. Рівномірний біг без урахування часу. 21. Нахил тулуба вперед із положення сидячи. 22. Підтягування (кількість разів) Хл:(6) Дів:(3) 23. Розминка. 24. Контрольне оцінювання. 25. ЗРВ зі скакалкою. 26. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. (кількість разів) |