Завдання

Предмет ДатаТемаЗавдання
Українська мова


31.03
02.04
07.04
14.04
16.04.
21.04.
23.04.
27.04.
30.04.
05.05.
07.05.
12.05-
14.05.
19.05.
21.05.
26.05.
28.05.
Прийменник


1. Сполучник як службова частина мови
2. Сполучники сурядності й підрядності
3. Написання сполучників разом та окремо
4. Синонімічні й Синонімічні сполучники
5. Частка як службова частина мови.
6. Частки формотворчі , словотворчі та модальні.
7. Написання часток.
8. Написання часток не , ні.
9. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків.(практично).
10. Написання часток .
11. ВИГУК ЯК ОСОБЛИВА ЧАСТИНА МОВИ.
12. ГРУПИ ВИГУКІВ ЗА ЗНАЧЕННЯМ.
13-14. Письмовий твір.Орієнтовні теми: «Душу я у вишивку вкладаю», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Моє улюблене заняття».
15. Виразне читання речень з вигуками.
16. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.
17. КОНТРОЛЬНА РОБОТА.(Прийменник, сполучник, частка, вигук).
18. Узагальнення вивченого про частини мови.
§43 впр.453
§44 впр.464
§45 впр.480

1. §45, впр. 474
2. §46, впр.486
3. §47, впр.497.
4. правило на ст.176, впр.503.

5. Вивчити параграф 48. Виконати вправу 507.
6. Вивчити параграф 48. Виконати вправу 508
7. Вивчити параграф 49.Виконати вправу 529.
8. Вивчити параграф 50. Виконати Вправу 533.
9. Виконати вправу 510.
10. Виконати вправу 540.
11. Вивчити параграф 51. Виконати вправу 543.
12. Виконати вправу 545 .
13-14. Написати твір .
15. Виконати вправу 547.
16. Виконати вправу 549.
17. Тест. Повторити вивчене.
18. Повторити вивчене.
Українська література


31.03.
02.04.
07.04.
09.04.



16.04
28.04
30.04
05.05
07.05
12.05
14.05
19.05
21.05
26.05
28.05.
Марина Павленко


1. Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.
2. Роль у творі художніх засобів.
3. Урок позакласного читання. Степан Васильченко "Приблуда"
4. Любов Пономаренко. Коротко про письменницею. (Вивчити біографію)
5. Контрольна робота. Симоненко, Павленко, Пономаренко



Олег Ольжич








Контрольна робота

1. Читати і переказувати з ст.187 по 214
2. Дати відповіді на запитання на ст.214.

1. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків.
2. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів.
3. Читати і переказувати.
4. (Вивчити біографію). Читати і переказувати новелу "Пер переможений" на ст. 217 - 218.


6. ст.224-228 біограф. Чит. і перек.
7. ст.229-235 читати.
8. ст. 236-237 вивчити біографію
9. ст. 238- 250 чит.перек.
10. ст.250-259 чит.перек.
11. Відповісти на запитання на стор.250-260
12. ст.261 біограф. Вивчити "Пісня про рушник" ст.263
13. виразно чит. вірш на ст.264
14. Повторити вивчене.
Алгебра

31.03


03.04




07.04
10.04
14. 04

17.04
24.04
28.04
05.05
08.05
12.05.
15.05
19.05
22.05
26.05
1. Загальні відомості про рівняння.

2. Лінійне рівняння з однією змінною
3. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі.
Переглянути відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XB2db8-hbtw.
4. Лінійне рівняння з двома змінними
Переглянути відео-урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ON1UXEcFshk

1. Самостійна робота
Тема: Лінійні рівняння з однією змінною
Варіант 1
1. Якщо 15х – 3 = 13х – 13, то х =...
Оберіть правильну відповідь
А) - 8, Б) – 5/14, В) – 4/7, Г) - 5
2. Розв’яжіть рівняння:
а) 2х = 18 - х
б) 3(х – 2) = х + 2
в) 0,2(7 – 2у) = 2,3 – 0,3(у – 6)
б) │3х + 2│- 4 = 0.
3. При якому значенні х значення виразу 4х – 2(2,4х – 1,6) дорівнює -4?
4. Одна сторона трикутника в 3 рази менша за другу і на 2,3 дм менша за третю. Знайти сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 10,8 дм.
Варіант 2
1. Якщо 13х + 5 = 10х + 17, то х=...
Оберіть правильну відповідь
А) 22/3 Б) 22/113 В) 12/13 Г) 4
2. Розв’яжіть рівняння:
а) 4х = 24 + х
б) 4(х – 3) = х + 6
в) 0,3(8 – 3у) = 3,2 – 0,8(у – 7)
б) │5х + 3│- 3 = 0
3. При якому значенні х вирази 16 – 3х і 9х + 2(х + 1) набувають рівних значень?
4. Одна сторона трикутника на 9 см менша за другу і в 2 рази менша за третю. Знайти сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 105 см.

5. Графік лінійного рівняння з двома змінними
Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=3MgYfxnb6s0
6. Система двох рівнянь з двома змінними та її розв'язок.
7. Розв'язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічно

8. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Q49gJGIQ5Ig
9. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.
Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=v-p894k51QE

10. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. Переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=JTqNhQl-hAI
11. Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь . Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pYVVpawdKqg
12. Підготовка до контрольної роботи.
13. Контрольна робота
14. Повторення і систематизація навчального матеріалу
15. Лінійна функція. Побудова графіка лінійної функції
16. Розвязування систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами (графічним, додавання , підстановки )
17. Підсумкова контрольна робота за 7 клас
1. § 22. Виконати домашнє завдання № 837, № 840 , № 843 та надіслати мені в особисті повідомлення в Вайбері. Переглянути відео-урок
2. § 23. Виконати домашнє завдання № 855, № 861 , № 869 та надіслати мені в особисті повідомлення в Вайбері.
Переглянути відео-урок.
3. § 24. Виконати домашнє завдання № 909, № 915 , № 920 , № 927 та надіслати мені в особисті повідомлення в Вайбері
4. § 25. Виконати домашнє завдання № 8951, № 955 , № 960, № 963 та надіслати мені в особисті повідомлення в Вайбері.

5. Повторити параграф 22 - 24. Написати у зошит самостійну роботу
Виконати 977, 980, 991, 993
6. Вивчити §27, виконати 1009, 1011, 1016

8. Вивчити §28 Домашнє завдання : Виконати 1034, 1036, 1040



9. Повторити §28 Домашнє завдання : Виконати 1033, 1038, 1041
10. Вивчити §29. Виконати 1061, 1064, 1066
11. Вивчити §30. Виконати 1084, 1087, 1089
12. Повторити §22 - §30 виконати домашню самостійну роботу з підручника ( з розв'язками )

14. Повторити § 2. Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей. Виконати 42, 44, 52.
15. Повторити § 21. Виконати 796 , 799,801.
16. Повторити § 27, § 28, §29. Виконати 1013, 1039,1066.



Геометрія




01.04

03.04



08.04
10.04

15.04
17.04
22.04
24.04
29.04
06.05
13.05
15.05
20.05
22.05
27.05

1. Коло. Круг.


2. Дотична до кола , її властивості.
3. Коло, вписане в трикутник
Переглянути відео-урок за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=0ufq28nERwY.
4. Коло, описане навколо трикутника. Переглянути відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ULLf8x8Zfnw .

5. Самостійна робота
6. Взаємне розміщення двох кіл.

7. Геометричне місце точок.
8. Геометричне місце точок
9. Геометричне місце точок
10. Задачі на побудову та їх розвязуванн'я Переглянути відео урок за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=bDVo2Na9dmg
11. Підготовка до контрольної роботи.
12. Контрольна робота
13. Повторення і систематизація навчального матеріалу. Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Суміжні і вертикальні кути.
14. Перпендикулярність та паралельність прямих. Ознаки і властивості паралельних прямих.
15. Трикутник та його елементи. Види трикутників . Ознаки рівності трикутників.
16. Коло і круг. Геометричне місце точок
17. Підсумкова контрольна робота за 7 клас
Повторити §17- §20
1. Вивчити § 21. Виконати домашнє завдання № 583, № 589 , № 593 та надіслати мені в особисті повідомлення в Вайбері.
Переглянути відео-урок
2. § 22. Виконати домашнє завдання № 609, № 611 , № 615 та надіслати мені в особисті повідомлення в Вайбері.
Переглянути відео-урок.
3. § 23. Виконати домашнє завдання № 626, № 627 , № 632, № 630 та надіслати мені в особисті повідомлення в Вайбері.
4. § 24. Виконати домашнє завдання № 643, № 646 , № 644 та надіслати мені в особисті повідомлення в Вайбері

5. Повторити §23- §24
виконати 631,629, 649.
Написати самостійну роботу у зошит.
6. Вивчити §25. Виконати 661, 663, 667
7. Вивчити §26. Виконати 679 , 680, 685. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=rwqZO6-MJY8
8. Повторити §26 https://www.youtube.com/watch?v=rwqZO6-MJY8
9. Повторити §26, виконати 683 , 695, 703.
10. Вивчити §27, виконати 731, 736, 737
11. Повторити §21 - §26, виконати домашню самостійну роботу з підручника.( з розв'язками )

13. Повторити § 2 , §3 , §4 , §5 , 6. Виконати 97, 113, 120.
14. Повторити § 7, 8, 9, 10. Виконати 141 , 161,214.
15. Повторити § 11, § 12, §13, § 16. Виконати 270, 294, 309, 383.
16. Повторити § 21, § 26. Виконати 586, 685
Історія України


2.04

1.04


9.04
16.04
23.04
14.05
21.05
28.05
1. Галицько-Волинська держава за наступників Данила Гальцького
2. Культура Галицько-Волинської держави
3. Практична робота за темою» Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)



4. Контрольна робота за темою:»Королівство Руське ( Галицько-Волинська держава).
5. Кревська унія.
6. Утворення Кримського ханства.
7. Вивчити параграф 21-22,
8. Вивчити параграф 23, виконати практичну роботу.
9. Підсумкова контрольна робота ( Завдання буде пізніше)
1. §23-24 (старий підручник)
2. §17-18(новий підручник)
https://www.youtube.com/watch?v=9MNe2dx_jTs
https://www.schoollife.org.ua/1131-2017/.
3. Виконати завдання



4. Виконати завдання
5. Вивчити параграф 19.
6. Вивчити параграф 20
Всесвітня історія

8.04
15.04
22.04
29.04
13.05
20.05
27.05
Раннє Відродження й гуманізм.

1. Контрольна робота за темою: «Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя»
2. Польське королівство в Х-XVст
3. Монгольська навала на Русь
4. Практична робота за темою
5. Китай
6. Індія
7. Підсумкова контрольна робота. ( завдання буде пізніше)
Вивчити параграф 15, пункт10-11(новий підр)
Паграф2, стор.109-115

1. Вивчити параграф 16 п.6-8
Параграф 1 стор206-208(старий підр)
2. Вивчити параграф 17 п.3
Параграф2, стор 212-214(старий підр)
3. Виконати завдання
5. Вивчити параграф 19 ( стор244).
6. Вивчити параграф 20( стор 236) ці завдання з нового підручника, а в дужках вказані сторінки з старого підручника.


Англійська мова30.03
1.04
3.04
6.04
8.04
10.04
13.04
15.04
17.04
22.04
24.04
27.04
29.04.
4.05
6.05
8.05
13.05
15.05
18.05
20.05
22.05
25.05
27.05
29.05







30.03.
1.04.
3.04.



13.04
15.04
17.04
22.04
24.04
27.04.
29.04.
4.05.
6.05.
8.05.
13.05.
15.05.
18.05-22.05
1. Жанри кінофільмів. Улюблені фільми.
2. Характеристика улюбленого фільму.
3. Різні фільми-різні жанри.
4. Місце зйомок. Спецефекти.
5. Зворотні займенники
6. Вільям Шекспір.Театр"Глобус".
7. Вільям Шекспір
8. Жанри фільмів.Фільм"Матриця".
9. Цікаві місця
10. Цікаві місця
11. Собор святого Паула
12. Відомі місця
13. Відомі місця
14. Відомі місця Києва
15. Київ-столиця України
16. Київ.Видатні місця
17. Київ дом
18. Розвиток граматичних навичок
19. Домашнє читання
20. Домашнє читання
21. Контроль читання
22. Контроль письма
23. Контроль аудіювання
24. Контроль говоріння
25. Повторення вивченого матеріалу
26. Підсумковий урок




ІІ група (Габорець М.І.)
1.Історія про хворого друга.
2.Закріплення вивченого матеріалу. Минулий Доконаний час.
3.«Вільний час. Подорожування». Жанри кінофільмів. Улюблені фільми
4. Характеристика улюбленого фільму.
5. Фільми: Титанік та Пірати Карибського моря.
6. Різні фільми.

9. Театр.
10. Matrix.
11. Домашнє читання « The Actors Came to London"
12. Організація відпочинку.
13. Подорожування.
14. Відомі історичні місця Лондона.
15. Відомі історичні місця Києва.
16. Gramma. Review of Past tenses.
17. Speaking. Відомі мости. Мандрівка Нью-Йорком.
18. Writing. Листівка другові по листуванню про улюблене місто
19. Герої сутінків. Bella Swan. Edward Cullen.
20. Канада.
21. Контрольна робота.
1. Вправа 1,2, стор.138.
Текст стор.143,144.Вправа 4,стор.145
2. Вправа 1,2 стор. 140-142.
3. Вправа 1, стор.144
4. Вправа 3 стор.144
5. Вправа 1,2 стор.146, 147
6. Записати і вивчити нові слова на стор 149.Вправа 1 стор 148,149.прочитати і відповісти письмово
7. Вправа 2,3 стор 149
8. Вправа 1,стор.152.Прочитати і письмовий переклад тексту
9. Вправа 1 стор 153
10. Вправа 2,3 стор 154
11. Вправа 1 стор 155 читати
12. Читати текст ,стор 156
13. Виконати вправу 2,стор 157.
14. Вправа 3а стор 158.Переписати і перекласти
15. Читати текст на стор 158
16. Вправа 4 стор 161
17. Вправа 5 стор 161
18. Вправа 2 стор 163 написати листівку другу
19. Читати стор 179, 180, 181
20. Вправа4,стор 182 Переписати перекласти письмово і сказати True or False
21. Виконати тест
22. Виконати тест
23. Виконати тест
24. Виконати тест
25. Написати про літні канікули





1. Впр. 1, 2, ст. 124
2. Впр. 9,12, ст.130
3. Вивчити слова. Впр. 5, ст. 139
4. Впр. 1, ст. 140 ( скласти переказ про улюблений DVD)
5. Скласти розповідь про улюблений фільм. Слова, ст. 142 ( усно і письмово ).
6. Впр. 1, ст. 143 – 144 ( читати , перекладувати ).


9. Впр. 1, ст.148 (читати, перекладувати)
10. Впр. 2, ст.149 (письмово)
11.Слова, ст. 149 (усно і письмово)
Написати короткий перегляд фільму. Ст. 180-181 (читати, перекладувати)
Впр.4, ст.182 (письмово)
12. Впр. 1, 2, ст. 153 – 154 ( письмово)
13. Впр. 3, 4, ст. 154 ( письмово). Test . Сайт join.naurok.ua. Код: 606998, 898344, 578002.
14. Впр.1, ст.155-157 (читати, перекладувати). Слова, ст..156 (усно і письмово).
Впр.2, ст.157 (письмово). Test до 28.04. до 18.00. Код: 442300 та 224050 (лише одна спроба).15. Впр.3(в), ст.158-160 (читати, перекладувати). Впр.4,5, ст.161 (письмово). Test до 30.04. до 18.00. Код: 760677 та 360612 (лише одна спроба).
15. Впр.1, 2, 3, 4, ст.165-166 (письмово)
16. Впр.4, 5, ст.168 (читати, перекладувати).
17. Впр.4(в), ст. 169 (письмово). Впр.7(а), ст. 169 (читати, перекладувати).
18. Впр.1, ст.171 (читати, перекладувати). Написати листівку про твоє місто/ село.
19. Впр. 5(а), ст. 174 (читати, перекладувати). Впр. 5(в), ст. 175 (письмово)
20. Впр. 9, ст. 176 (письмово). Впр.11, ст. 177 – 178 (читати, перекладувати).
21. Тест 953103 на сайті join.naurok.ua. виконати по 19.05 до 18.00.
Тест 638907 виконати по 21.05 до 18.00.
Тест 548327 виконати по 22.05 до 18.00.
Зарубіжна література13.03

17.03




20.03



31.03

03.04



10.04

07.04
14.04.
17.04.
24.04.

28.04


5.05.

12.05. 15.05.
19.05.
22.05.
26.05.
29.05.
1. Артур Конан Дойл (1859–1930). Оповідання про Шерлока Холмса «Пістрява стрічка».
2. Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О. Генрі (1862–1910). «Дари волхвів», «Останній листок». О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі.
3. Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця).
4. РМ №3. Твір про любов до ближнього, її практичне втілення героями літератури (письмово)5. Герберт Джордж Уеллс (1866-1946) – видатний англійський фантаст. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття персонажами.
https://www.youtube.com/watch?v=TgLjQJpqyhM
6. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики.
7. Рюноске Акутаґава (1892-1927) – майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда,Кандата).
https://www.youtube.com/watch?v=8ksEywY0Nyw
https://www.youtube.com/watch?v=dDENgdJb7fc
8. РМ №4. Культурні паралелі в текстах новел (біблійні мотиви в новелі «Дари волхвів» О.Генрі, зв’язок з японськими традиціями в новелі «Павутинка» Р.Акутаґави) (усно).9. Контрольна робота №5. Літературний детектив. Світова новела
10. Айзек Азімов (1920-1992). «Фах».Розповідь про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8
11. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей
https://www.youtube.com/watch?v=pADHLQzLdlk
12. Діана Вінн Джонс ( 1934-2011). «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі.https://www.slideshare.net/DorokhGala/ss-76704633
https://www.youtube.com/watch?v=hzOSBgcKa60

13. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.
https://www.youtube.com/watch?v=wIf6IXExao4
14. Корнелія Функе (нар. 1958). Тема «оживлення» книжки у творі «Чорнильне серце».
15. Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і реального світів. https://www.youtube.com/watch?v=eEKqTG03qXQ
16. Позакласне читання. Своєрідний та фантастичний зміст повісті-казки Льюїс К.С. «Хроніки Нарнії» («Небіж чаклуна»). https://vikimult.net/smotret-xroniki-narnii/
17. Контрольна робота №6. Сучасна література
18. ПІДСУМКИ. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.https://www.youtube.com/watch?v=432612XIwNs
1. Знати зміст оповідань «Пістрява стрічка». "Спілка рудих".

2.
Опрацювати матеріал підручника на ст.245-250. Знати зміст новели«Дари волхвів».дати відповідь на питання "Марна або виправдана жертва героїв?".
3. Прочитати новелу «Останній листок», опрацювати завдання на ст. 256-257.
4. Написати твір на одну із тем у чернетці (теми у групі)
5. Опрацювати матеріал підручника на ст.258-259; прочитати оповідання 6. Відповідати на питання на ст.268 (питання за змістом твору);виконати тести 7. Опрацювати матеріал підручника на ст.269-272 8. Підготуватися до контрольної роботи; повторити вивчений матеріал за темами "Літературний детектив", "Світова новела" 9. Читати "Фах" Айзека Азімова 10. https://www.youtube.com/watch?v=wIf6IXExao4Дочитати текст до кінця,знати зміст твору

11. Знати зміст твору, виконати тести


12. Прочитайте біографію письменника стор. 256 — 257.Запишіть визначення “фентезі” стор. 257. Перевітре себе стор. 257 (усно)

13. Дочитати текст до кінця,знати зміст твору
14. https://www.youtube.com/watch?v=1uCVA_9HN28
15. Знати зміст твору, виконати тести
16. Дочитати текст до кінця,знати зміст твору
Інформатика8.03
01.04.
08.04.
15.04./22.04

29.04/
06.05
1.Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.
2. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодою.
3. Програмування випадкових процесів.
4. Створення ігрового проєкту

5. Розробка сценарію та інформаційної моделі для ігри
1. Виконати завдання.
2. Переглянути відео. Матеріал до завдання.
3. Виконайте завдання
4. Виконайте завданняВиконані завдання вишліть вчителю.


5. Розробити власну ігру.
Образотворче мистецтво 18.03.
01.04.
8.04.
15.04.
22.04.
29.04.
6.05.
13.05.
20.05.
27.05
1. Різноманітний світ графічного дизайну.
2. Дизайн одягу. Мода й культура.
3. Національні традиції в одязі
4. Образ у костюмі
5. Ландшафтний дизайн
6. Живий простір. Дизайн міського середовища.
7. Дизайн – проект
8. Дизайн – проект
9. Дизайн - проект
10. Узагальнення та повторення навчального матеріалу
1. §23. ст.97-99.
2. §24. ст.101-104.
3. §25. ст.104-106
4. §26. ст.107-109
5. §27. ст.110-112
6. §28. ст.113-115
7. §29-30. ст.116-118
8. §29-30. ст.116-118
9. §30. ст.116-119
10. §31. ст.120-125
Хімія 30.03
03.04
06.04
10.04
13.04.
17.04.
24.04
27.04
15.05
22.05
25.05
1. Вода, склад молекули та властивості.
2. Вода – розчинник. Значення води у природі та житті людини.
3. Кількісний склад розчину.
4. Масова частка розчиненої речовини
5. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками
6. Узагальнення знань про розчини.
7. Взаємодія води з оксидами металічних елементів.
8. Взаємодія води з оксидами неметалічних елементів.
9. Поняття про індикатори.
10. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.
11. Роз'язування вправ
12. Контрольна робота
13. Розв’язування задач
1. §22(1-2пункт).
2. §22(3 пункт).
3. §23ст.154-155
4. §23завд.2 ст.158
5. §23завд.3ст.158
6. §23завд.4ст.158
7. § 24. Завдання 2,3 ст.164
8. § 24. Завдання 2,3 ст.164
9. §24ст.162завд.7 ст.164
10. Підготувати реферат на тему «Охорона водойм від забруднення» або «Проблема чистої води»
11. Повторити «Розчини»
Фізика30.03
01.04
06.04
08.04
13.04
15.04
22.04
27.04
29.04
04.05
07.05
1. Атмосферний тиск. Барометри
2. Сполучені посудини. Манометри
3. Розв' язування
задач
4.Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда
5. Умови плавання тіл.
6. Судноплавство та повітроплавання.
7. Розв' язування задач
8. Механічна робота.
9. Потужність
10. Розв' язування задач
11. Механічна енергія та її види
1. §25 Впр25 №5
2. §26
3. ( Впр23 №6,9,10)
4.( Д/З §27 Впр 27№3)
5. §28 Впр28 №2,3
6. §29 Впр 29 №7
7. Питання 1-9 ст 208
8. §34 Впр 34 № 3,5
9. §35 Впр 35 № 3,4
10. Впр 35 №5,8
11. §36 Впр 36 № 1,3
Геграфія17.03.
17.03.
19.03
31.04.
02.04.
7.04
9.04
14.04
16.04
5.05-
7.05
12.05
14.05
19.05
21.
05
26.05
28.05
1.Практична робота № 10. Позначення на контурній карті географічних об’єктів Євразії.
2. Геологічна будова та рельєф Євразії. Корисні копалини.
3. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату
4. Води суходолу.
5. Природні зони. Вертикальна поясність.
6.Населення і політична карта Євразії. Країни Північної Європи. Країни Західної Європи
7. Країни Південної Європи. Країни Центральної і Східної Європи.
8. Найбільші держави Азії. Зв’язки України з країнами Європи та Азії. 2. Самостійна робота за темою «Євразія". Тести.Робота в практичних зошитах
9. Атлантичний океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
Практична робота (продовження). Позначення географічних об’єктів та течій Атлантичного океану на контурній карті.10. Атлантичний океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків
Практична робота (продовження). Позначення географічних об’єктів та течій Індійського океану на контурній карті.
10. Географічне положення Північно-Льодовитого океану у високих широтах. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
Практична робота (продовження). Позначення географічних об’єктів та течій Північно-Льодовитого океану на контурній карті.
11. Природні багатства материків і океанів, їх основні види. Наслідки використання ресурсів людиною. Антропогенні ландшафти.
12. Забруднення навколишнього середовища. Види забруднення, основні джерела їх надходження. Міжнародні організації з охорони природи.
13. – Узагальнення знань учнів за темами: «Океани», «Вплив людини на природу материків і океанів»(тестування).
14. Дослідження. Шляхи розв’язування екологічних проблем.
15. Підсумковий урок.
Опрацювати § 46-47, ст.210-219
Опрацювати § 48-51, ст.220-237.
Опрацювати в підручнику §52-54, §55-56
Опрацювати в підручнику §57-59.
Повторити вивчений матеріал
9-10. Опрацювати в підручнику § 10-11. Позначити на контурній карті (у практичних зошитах) географічні об’єкти та течії Атлантичного та Індійського океанів
10-15. Опрацювати в підручнику § 12, ст.57-62.
Позначити на контурній карті (у практичних зошитах) географічні об’єкти та течії Північно-Льодовитого океану.
Опрацювати в підручнику § 60-62, ст.274-284.
Написати реферат на тему: «Шляхи розв’язування екологічних проблем.
Біологія12.03
17.03
19.03
31.03.
02.04 0
7.04
09.04
14.04
16.04
23.04
28.04
30.04
05.05
07.05

12.05
14.05
19.05
21.05
26.05
28.05
1.Періоди та тривалість життя тварин. Лабораторне дослідження
2.Поведінка тварин, методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка
3.Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.
4. Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна гігієнічна.
5. Форми поведінки тварин: репродуктивна.
6. Форми поведінки тварин: територіальна, соціальна.
7. Практична робота 7. Визначення Форм поведінки тварин.
8. Типи угруповань тварин за К. Лоренцем
9. Ієрархія у групі. комунікація тварин
10. Використання тваринами знарядь праці. Вивчити конспект
11. Еволюція поведінки тварин її пристосувальне значення
12. Узагальнення матеріалів теми: «Поведінка тварин».
13. Поняття про екосистему як чинники середовищя
14. Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі

15. Співіснування організмів в угропованих
16. Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика
17. Природоохоронні території Червоної книги України.
18. Урок узагальнення за темою: «Організми і середовище існування
19. Подібність у будові та процесах життєдіяльності рослин, бактерій
20. Підсумковий урок
1. §41 ст.178
2. §42,43
3. §44
4. §45
5. §46
6. §47,48
7. Виконати практичну роботу стор 209
8. Вивчити конспект ст. 206
9. Вивчити §48. Ст 207
10. §49
11. §50
12. Виконати тести Ст 221
13. §51
14. §52

15. §53 ст 233-234
16. §53. Ст 234-237
17. Вивч §54
18. Виконати тести 244
19. Повт §54 ст 245-250
20. Повторити вивчене
Основи здоров’я03.04
10.04

17.04
24.04
08.05
15.05
22.05
29.05
1.Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів
2.Соціальні чинники здоров’я. Соціальна безпека населеного пункту
3. Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів
4. Види підлітковових компаній
5. Євороби цивілізації
6. Вплив комерційної реклами на здоров'я.
7. Профілактика захворювань що набули соціального значення
8. Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань. (ВІЛ, туберкульоз)
9. Законодавство України у сфері проти дії епідемії ВІЛ-інфекції
10. Підсумковий урок.
вивчити конспект.
1. §24
2. §12
3. Підготувати презентацію Родинного свята
4. Скласти проект «Про подолання агресії насилля в молодіжному середовищі»
5. §17
6. Вивчити конспект
7. §13. Практична робота 5 Ст 78.
8. §15 ст 83 §16 ст 87. Реферат
9. Вивч конспект
10. Повт. вивчене
Музичне мистецтво16.03
30.03.
06.04
13.04
27.04
4.05
18.05
25.05.


1. Мюзикл. https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-myuzikl-140723.htmlПереглянути урок.
2. Музика в мультиплікації. Переглянути урок
3. Електронна музика. Переглянути урок за посиланням. https://subject.com.ua/textbook/music/7klas/15.html
4
. Святкова й розважальна музика. Переглянути урок за посиланням http://artlesso.blogspot.com/2017/04/31_9.html
5
. Святкова й розважальна музика. Переглянути урок за посиланням.
https://vseosvita.ua/library/tema-31-32-svatkova-j-rozvazalna-muzika-257875.html
6. . Святкова й розважальна музика. Переглянути урок за посиланням.
https://vseosvita.ua/library/tema-31-32-svatkova-j-rozvazalna-muzika-257875.html7. Перевірте свої досягнення. Повторення пісні «Кольорова планета» вірші і музика А. Побужанської Переглянути урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44
а також мінусовка за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Jnjc7Vf7mRg
вивчити пісню: *Гей, ви козаченьки…* за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mQcok3RNrKg
Вивчити пісню за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk

4
. Вивчити пісню за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF4 Текст пісні http://tekstovoi.ru/text/677882192_643541862p023561586_text_pesni_pobuzhanska_anzhela_39_kolorova_planeta_39_p_snya_d_tyam.html
5
-6. Пройти тест за посиланням
https://vseosvita.ua/library/test-svatkova-j-rozvazalna-muzika-251810.html
Фізкультура6.04
7.04
9.04
13.04
14.04
16.04





23.04
27.04
28.04
30.04
4.05
5.
05
7.05

1. Відбивання м’яча. Кидки м’яча однією рукою з місця.
2. Чергування різних способів пересувань, бігу, стрибків під час активної протидії захисників. 3. Кидки м’яча однією рукою у русі.
3. Чергування різних прийомів ловіння, передач м’яча обома руками зверху та знизу.
4. Методика виховання витривалості. Кидки м’яча однією рукою у русі.
5. Серійні стрибки поштовхом обох ніг з діставанням високо підвішених предметів.
6. Комплекс загально-розвивальних вправ; Вправи для розвитку сили (згинання, розгинання рук в упорі лежачи, присідання. Комплекс загально-розвивальних вправ. Вправи на формування постави.

7. Прискорення на 15 м із різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналами. Кидки м’яча однією рукою у русі.
8. Кидки м’яча однією рукою у стрибку. Штрафний кидок.
9. Протидія атаковим прийомам суперника.
10. Чергування різних способів пересувань, бігу, стрибків під час активної протидії захисників. Штрафний кидок.
11. Легка атлетика. Правила безпечної поведінки. Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий та протягом року). Біг 30 м.
12. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця.
13. Стрибкові вправи. «Потрійні» стрибки з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність із розбігу
Комплекс загально-розвивальних вправ; Вправи для розвитку сили (згинання, розгинання рук в упорі лежачи, присідання)Комплекс загально-розвивальних вправ.Вправи на формування постави.

7-10. Вправи для розвитку сили м’язів тулуба, плечового поясу та кистей. Комплекс загально-розвивальних вправ.
11-13 Вправи для розвитку сили м’язів тулуба, плечового поясу та кистей.
Комплекс загально-розвивальних вправ
Кiлькiсть переглядiв: 688

Коментарi