Завдання
ПредметДатаТемаЗавдання
Українська мова

30.03.
03. 04
06.04
10.04.
13.04.
17.04 .
24.04.
27.04.
04.05.
08.05.
15.05.
18.05.
22.05.
25.05.
29.05.
1.КЛАДНІ РЕЧЕННЯ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ'ЯЗКУ
2.РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ У СКЛАДНИХ РЕЧЕННЯХ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ'ЯЗКУ.
3. Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв'зку.
4. Скадне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.
5. З.М. Написання твору-роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.»Чи придатна музика для передавання патріотичних настроїв, думок, настроїв».
6. З.М. Складання діалогів – обговорень ( прочитаної книжки, музичних новинок).
7. Текст, його основні ознаки. Вивчити параграф 33.
8. Будова тексту. Мікротема й абзац.
9. Тези прочитаної статті .
10. Ключові слова в тексті й абзаці.Види й засоби міжфразового зв’язку.
11. ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНИХ РОЗДІЛОВИХ ЗНАКІВ У ПРОСТОМУ І СКЛАДНОМУ РЕЧЕННЯХ.
12. КОНТРОЛЬНА РОБОТА(ТЕСТ).
13. Мовні аспекти вивчення речення. Редагування словосполучень і речень.
14. Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа ,види речень).
15. Орфографія.
16. Пунктуація.
17. Підсумковий урок.
1. §29, вправа,360

2. §30, вправа,371
3. Вивчити параграф 31 Виконати вправу 383.
4. Вивчити параграф 31.Виконати вправу 387.
5.
Скласти письмове повідомлення.
6. Скласти діалог
7. Скласти текст про шкільне життя. 8. Вивчити параграф 34. Виконати вправу 414.
9. Написати тези статті « Історія письма» (Вправа 521.). Вивчити за підручником на сторінці 246.
10. Вивчити параграф 35. Виконати вправу 425.
11. Вивчити параграф 36. Виконати вправу 447.
12. Повторити вивчене.
13. Виконати вправу 479.
14. Виконати тестові завдання вправи 475.
15. Повторити матеріал таблиці на с.251 – 257. Виконати вправу 481.
16. Виконати вправу 485.
17. Повторити вивчене.
Українська література

30.03
03.04
06.04.
10.04.
13.04.
17.04.
24.04.
27.04.
04.05.
08.05.
15.05
18.05.
22.05-25.05.
29.05.
1.П.КУЛІШ .ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ
2.П.КУЛІШ «ЧОРНА РАДА»-ПЕРШИЙ ІСТОРИЧНИЙ РОМАН-ХРОНІКА
3. Непросте життя та романтичі пригоди головних героїв за романом «Чорна рада»П.Куліша
4. Порівняльна характеристика Якима Сомка та Івана Брюховецького
5. Складання характеристики героя. Аналізувати героїв за романом «Чорна рада» П.Куліша.
6. З.М. Урок виразного читання.Виразне читання уривків з роману «Чорна рада» П.Куліша.
7. Урок позакласного читання. Т.Г. Шевченко «Назар Стодоля».
8. Література рідного краю. Олександр Духнович.
9. Марко Вовчок .Життя і творчість.
10. Марко Вовчок. »Народні оповідання».
11. АНТИЛЮДЯНА СУТЬ КРІПОСНИЦТВА ТА СОЛДАТЧИНИ. ( МАРКО ВОВЧОК ПОВІСТЬ «ІНСТИТУТКА»).
12. ОБРАЗИ ПЕРСОНАЖІВ – ЛЮДЕЙ ІЗ НАРОДУ ТА ПАННОЧКИ.
13. Урок позакласного читання.Марко Вовчок . Оповідання «Козачка».
14. З. М. Написання листа авторові улюбленої книжки.
15-16. КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Письмовий твір на одну із тем: «Ідея соборності та незалежності України» за романом П. Куліша «Чорна рада». « Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Іститутка».
17. Підсумковий урок.
1. ВИВЧИТИ НА СТОРІНЦІ 275-280.
2. ВИВЧИТИ НА СТОРІНЦІ 286-289
3. Аналізувати образи
4. Виписати цитати до образів

6. Виразно читати уривки.
7. Написати письмове поаідомлення про прочитаний твір.
8. Написати реферат про життя і творчість О. Духновича .
9. Вивчити біографію.
10. Знати зміст оповідань.
11. ЗНАТИ ЗМІСТ.
12. Аналізувати образи персонажів, виписати цитати.
13. Скласти розповідь.
14. Написати листа.
15-16. Написати твір
17. Обговорення творів, що вивчалися впродовж року.
Алгебра



30.03
1.04
6.04
8.04
13.04
15.04
22.04
4.05
6.05

13.05

18.05
20.05
25.05
27.05
1. Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-члена арифметичної прогресії. 2.Сума перших n членів арифметичної прогресії.
3. Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії
https://www.youtube.com/watch?v=zpYub_r402o.
4.Сума n перших членів геометричної прогресії
https://www.youtube.com/watch?v=Q8kQApoCosg
5. Основні правила комбінаторики
https://www.youtube.com/watch?v=RpT0hnVOjf4
https://www.youtube.com/watch?v=89hUMPho62c
6. Розв’язування вправ
https://www.youtube.com/watch?v=9mL4QI_ICFE
7. Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події.
https://www.youtube.com/watch?v=z5oljAAjWxk
https://www.youtube.com/watch?v=mRJJVsLODuk
8. Розв’язування вправ
9. Класичне означення ймовірності
https://www.youtube.com/watch?v=EEn8lARsvc4
https://www.youtube.com/watch?v=vn9ezklXBZk

10. Розв’язування вправ
11. Контрольна робота
12. Нерівності та їх системи
13. Функція. Властивості функції. Перетворення графіків функцій.
14. Квадратична функція. Квадратні нерівності. Системи рівнянь другого степеня з двома змінними
15. Числові послідовності
16. Підсумкова контрольна робота

Опрацювати параграфи 17, 18.
Переглянути відео 1
Переглянути відео 2
Розв’язати:
самостійна робота №12 ст. 234, 235
самостійна робота №13 ст. 245
3. Опрацювати §19
Вивчити формули напам’ять
Виконати№1(1,2,3),№3 ст 259
4. Опрацювати §20, виконати №1(1,2), №2(1,2) ст.270
5. Опрацювати §21 за підручником (онлайн) О.С.Істер Алгебра 9 клас 2017р, Вивчити правила напам’ять Виконати№897, №899, №901, №903
6. Повторити §21, виконати №906, №908, №913, №917.
7. Опрацювати §22 за підручником (онлайн) О.С.Істер Алгебра 9 клас 2017р,https://pidruchnyk.com.ua/983-algebra-9-klas-ister.html
Виконати№931 ,№938,№941
8. Повторити §22, виконати №947, №948.
9. Опрацювати §23 за підручником (онлайн) О.С.Істер Алгебра 9 клас 2017р,https://pidruchnyk.com.ua/983-algebra-9-klas-ister.html
Виконати №959, №961, №963,№966,№968
10. Повторити §21- §24 по підручнику О.С. Істер
Алгебра 9 клас. Виконати домашню самостійну роботу №5
11. Завдання буде у групі
12. Повторити розділ 1. Завдання у групі
13. Повторити § 8,9,10,11 Виконати №1(1,2,3,6), №2(1,4) №3(1,3,5) ст.277,278
14. Повторити § 12,13,14,15. Виконати №4(2,3,4) №6(3,4), №8(3) ст.278
15. Повторити § 16- §20. Виконати №2(1,2,3,4) №3(1,2)ст.279
16. Завдання буде у групі
Геометрія
31.03


1.04


7.04
8.04
14.04.
15.04
22.04

5.05
6.05
12.05
13.05
19.05
20.05
26.05
27.05
1. Повторити параграфи 15, 16,17.
2. Переміщення(рух) та його властивості. Рівність фігур
https://www.youtube.com/watch?v=jTZR-lR5qsE&t=527shttps://www.youtube.com/watch?v=0Y7_IAgSmVs&list=PLfRwJIu1ef75sxfaajFfdK9eHDFV3KGpl
3. Симетрія відносно точки
https://www.youtube.com/watch?v=31YaES9-Wos https://www.youtube.com/watch?v=wv7P5-YwLNI&list=PLfRwJIu1ef75sxfaajFfdK9eHDFV3KGpl&index=2
4. Симетрія відносно прямої
https://www.youtube.com/watch?v=hbIoEzvA5xs&t=318s
https://www.youtube.com/watch?v=m9bDbmX0pmc
5. Розв’язування задач
6. Поворот
https://www.youtube.com/watch?v=Po-sRb2V048
7. Розв’язування задач
8. Паралельне перенесення
https://www.youtube.com/watch?v=4HZFM5F02Qk
https://www.youtube.com/watch?v=Dkii3uTnCvE

9. Розв’язування задач
10. Контрольна робота
11. Декартові координати на площині
12. Вектори на площині
13. Розв’язування трикутників
14. Правильні многокутники
15. Геометричні перетворення
16. Підсумкова контрольна робота
1. Розв’язати: домашня самостійна робота №4 ст. 162-163.
Завдання для перевірки знань №4 ст. 164
2. Опрацювати §18
Виконати №886, №888, №890
3. Опрацювати §19
Виконати №908, №910, №913

4. Опрацювати §20
Виконати №929, №931, №933
5. Опрацювати §20 Виконати №935, №938
6. Опрацювати §21. Виконати №950, №952, №954
7. Опрацювати §21. Виконати №956, №958, №960
8. Опрацювати §22. Виконати №975, №977, №979

9. Повторити §18- §22. Виконати домашню самостійну роботу №5(1,2,3,4,5,7,8,10)
10. Повторити §18- §22. Завдання буде у групі
11. Повторити §1,§2, §3,§4, §5. Завдання у групі
12. Повторити §6, 7 ,8, 9, 10. Завдання у групі13. Повторити §11- §14. Завдання у групі
14. повторити §15- §17. Завдання у групі
15. Повторити §18- §22. Завдання буде у групі
16. Завдання буде у групі
Історія України
6.04.
13.04.
27.04.
4.05.
18.05.
25.05.
1. «Розвиток освіти і науки»
2. «Образотворче мистецтво та архітектура в другій половині 19 – на початку 20ст.»
3. Практичне заняття. Вплив процесів модернізації на повсякденне життя та світогляд населення України (кін.19 – поч. 20 ст.)
4. Урок узагальнення. «Повсякденне життя та світогляд населення України (кін.19 – поч. 20 ст.)
5. Урок повторення. «Українські землі у складі Російської імперії наприк. 18ст. – на початку 19 ст
6. Урок повторення.
7. Урок повторення.
1. Опрацювати параграф 30, 31.
2. Опрацювати параграф 33
3. ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ АБО ПРЕЗЕНТАЦІЮ
4. Повторити параграфи30-33.
Підготуватися до контрольної роботи
5. Повторити §2-6
6. Повторити §12-18
7. Повторити параграф 19-22
Всесвітня історія
9.04.
16.04.
23.04.
30.04.
7.05.
14.05.
21.05.
28.05.
1. «Японія», «Китай»
2. «Міжнародні відносини наприкінці 19 – на початку 20 ст.»
3. «Міжнародні кризи та збройні конфлікти наприкінці 19 – на початку 20 ст.»
4. Урок узагальнення «Міжнародні відносини наприкінці 19 – на початку 20ст.
5. «Наука і техніка кін.19 ст.- поч.20ст».
6. «Література та мистецтво»
7. Практичне заняття. Зародження масової культури.
8. Контрольна робота.
9. Урок узагальнення до курсу.
1. Опрацювати параграф 23, 24.
2. Опрацювати параграф 26
3. Опрацювати параграф 26 (3,4 питання)
4. Повторити параграфи 23-26.Підготуватися до контрольної роботи
5. Опрацювати §27
6. Опрацювати §28
7. Опрацювати ст..247-248
8. Повторити §27-28
9. Опрацювати ст..250-251
Правознавство
9.04.
16.04.
23.04.
30.04.
7.05.
14.05.
21.05.
28.05.
1. «Праця неповнолітніх»
2. «Кримінальна відповідальність неповнолітніх»
3. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.
4. Урок узагальнення «Правовідносини»
5. «Юристи в нашому житті»
6. «Професія «юрист».
7. Контрольна робота
8. Урок повторення
9. Урок узагальнення до курсу.
1. Опрацювати параграф 19, 20.
2. Опрацювати параграф 23
3. Робота з ситуаціями.
4. Підготуватися до контрольної роботи. Повторити параграфи 15-23.
5. Опрацювати §24.
6. Опрацювати §24
7. Повторити §15-24
8. Повторити § 5-8
9. Повторити параграф 9-14
Хімія

1.04

2.04
07.04
09.04
14.04.
16.04.
23.04
28.04
30.04
12.05
14.05
19.05
21.05
26.05
28.05
1. Хімічні властивості спиртів. Отруйність метанолу та етанолу.
2. Етанова кислота.
3. Хімічні властивості карбонових кислот.
4. Поняття про вищі карбонові кислоти.

5. Жири. Біологічна роль жирів.
6. Мило, його склад і мийна дія.
7. Вуглеводи. Глюкоза та сахароза.
8. Крохмаль та целюлоза.
9. Використання вуглеводів та їх біологічна роль.
10. Поняття про амінокислоти.
11. Білки. Біологічна роль амінокислот та білків.
12. Природні та синтетичні органічні речовини та їх значення.
13. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.
14. Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозвязки між речовинами та їх перетворення.
15. Місце хімії серед наук про природу
16. Контрольна робота
17. Підсумковий урок
1. §30,31
завд.367 ст.176.
2. §33
завд. 397 ст.188
3. §33завд.398ст.188
4. §34
5. §35
6. §34
7. § 36. Завдання 448 ст.210
8. § 37. Завдання 46 4 ст.216
9. §36,37
10. §38ст.218
11. §38ст.219-223
12. §39ст.224-227
13. §39ст.228
14. §39ст.224-227
15. §39ст.228
Інформатика16.03


20.03

30.03

3.04
06.04.
10.04.
13.04
17.04
24.04
27.04
04.05.
08.05.
15.05
18.05
29.05
25.05
22.05
1. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.
https://www.youtube.com/watch?v=plE5S9YHj2w
2. Використання онлайн- середовищ для створення електронних документів.
https://www.youtube.com/watch?v=2fKwhTrgonU
3. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Онлайн – форми.
https://www.youtube.com/watch?v=wyrGJ_mdVTw
4. Практична робота №12 «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з допомогою онлайн – форми»
https://www.youtube.com/watch?v=wyrGJ_mdVTw
5. Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори. Конструювання сайтів.
6. Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
7. Розв'язування компетентнісних задач.
8. Розв'язування компетентнісних задач.
9. Розв'язування компетентнісних задач.
10. Розв'язування компетентнісних задач.
11. Розв'язування компетентнісних задач.
12. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності, ст.275-277
13. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту
14. Виконання колективного навчального проекту.
15. Виконання колективного навчального проекту.
16. Виконання колективного навчального проекту.
17. Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи та його захисту.
18. Підсумковий урок.
1. Опрацювати п.9.1

2. Опрацювати п.9.2
3. Опрацювати п.9.2
4. Виконати
Практичну роботу надіслати на електронну адресу вчителя m.boiko118@gmail.com
5. Опрацювати п.9.3. Презентація
6. Опрацювати презентацію
Виконати Практичну роботу надіслати на електронну адресу вчителя m.boiko118@gmail.com
7. Опрацювати презентацію8. Опрацювати ст. 272-277
9. Опрацювати ст. 272-277. Задача 1, ст. 274
10. Опрацювати ст.272-277. Задача 10, ст. 275
11. Опрацювати ст.272-277. Задача 12, ст. 275
Фізика

31.03

02.04

03.04
07.04
09.04
10.04
14.04
16.04
17.04
23.04
24.04
28.04
29.04
30.04
05.05
07.05
08.05
1. Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.
2. Другий закон Ньютона.
3. Розв' язування задач.
4. Третій закон Ньютона
5. Розв'язування задач
6. Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння
7. Розв' язування задач
8. Розв' язування задач
9. Рух тіла під дією сили тяжіння
10.Розв' язування задач
11. Повторити "Рух тіла під дією сили тяжіння"
12. Розв' язування задач
13. Рух тіла під дією кількох сил
14. Розв' язування задач
15. Розв' язування задач
16. Розв' язування задач
17. Узагальнюючий урок з теми "Рух і взаємодія. Закони збереження"
18. Взаємодія тіл
19. Імпульс. Закон збереження імпульсу
20. Розв' язування задач
1. §30

2. §31 Впр.31 №1.

3. Впр.31 №2, №5.
4.Д/З §32 Впр 32 №3
5. Впр 32 №1,4,5
6. §33 Впр 33 № 1
7.(Д/№ 3,4,5)
https://naurok.com.ua/urok-zakoni-nyutona-rozv-yazuvannya-zadach-10989.html 8. Д/З Задачі 2,5,8,13
http://kab-i.blogspot.com/2019/01/9-20.html
9. (Д/З §34 табл ст 216 на память Впр 34 № 1)
10. Д/З Впр 34 № 3,4
11. Д/З §34 Впр 34№ 5,6
12. Д/З Впр 34 № 7,8,9
13. §35 Впр 35 № 1
14. Впр 35 № 2,3
15. §35 Впр 35 № 4,5
16. Впр 35 № 6,7
17. Повт § 25-35
18. §36 ст 226-227 Впр 36 № 2
19. §36 ст 227-229 Впр 36 № 1
20. Впр 36 №3,4
Англійська мова31.03
1.04
3.04
7.04
8.04
10.04
13.04
15.04
17.04
22.04
24.04
27.04
29.04
4.05
6.05
8.05
12.05
13.05
15.05
19.05
20.05
22.05
26.05
27.05
29.05





31.03
1.0.4.
3.04.

7.04.
8.04.
14.04
15.04.
17.04.
27.04
29.04
1. Виконання та презентація проекту «Врятуємо планету разом».
2. Розвиток граматичних навичок
3. Розвиток граматичних навичок
4. Євген Патон
5. Євген Патон.
6. Розвиток граматичних навичок
7. Домашнє читання Альберт Ейнштейн
8. Домашнє читання Альберт Ейнштейн
9. Узагальнення вивченого
10. Велика Британія
11. Велика Британія
12. Велика Британія
13. Англія
14. Шотландія
15. Розвиток граматичних навичок
16. Розвиток граматичних навичок
17. Домашнє читання
18. Домашнє читання
19. Розвиток граматичних навичок
20. Контроль читання
21. Контроль письма
22. Контроль аудіювання
23. Контроль говоріння
24. Повторення вивченого матеріалу
25. Підсумковий урок




ІІ група (Ільков В.П.)

1. Обеднане Королівство
2. Хто найкращий блогер?
3. Минулий час

4. Унікальне місто Belfast/Cardiff
5. Минулий час
6. Міста Великобританії
7. Унікальне місто Белфаст
8. Минулий час.Теперішній і пасивний стан
9. Класичне означення ймовірності. Розв’язування вправ
https://www.youtube.com/watch?v=YT4_KNvztSY&t=600s
10. Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки.
https://www.youtube.com/watch?v=cTymftIL0KE
1. Вправа 1, стор. 162.
Текст прочитати і письмово перекласти,стор.167
2. Вправа 1,стор.168
3. Вправа 2,стор.168
4. Вправа 4а стор 169 прочитати і письмовий переклад
5. Записати і вивчити слова на стор 170
6. Вправа 8,стор 173
7. Вправа 1,2 стор 176,177
8. Вправа4,5 стор 177
9. Повторити часи
10. Вправа 1,2 стор 182
11. Прочитати текст на стор 184 і виконати вправу 4 на стор 185
12. Вправа 6 стор 186
13. Вправа 7 стор 186 ,читати
14. Вправа 5а стор 191
15. Вправа 2 стор 192
16. Вправа 3 стор 193
17. Читати текст стор 220,221
18. Виконати вправу 3 стор 222
19. Виконати вправу 2 стор 211
20. Виконати тест
21. Виконати тест
22. Виконати тест
23. Виконати тест
24. Написати про літні канікули




ІІ група

1. Впр.3. ст.196
2. Впр.6. ст.200
Вивчити правило

3. Впр.1.а с.201
4. Впр.6.ст.200
5. Впр.2.с.204
6. Впр.1.а с.207
7. Впр.4.ст.210
8. Впр.1.3.с.211-212
9. Повторити § 23 Виконати №973, №975, №980
10. Опрацювати §24 Виконати №996, №999
Географія
1.04
2.04

8.04
9.04
15.04
16.04

22.04
23.04

29.04 30.04.
6.05-7.05.

13.05-14.05.
20.05-
21.05.
27.05-
28.05.
1. Машинобудування в Україні та світі.
2. Транспорт в Україні. Види транспорту
3. Міжнародні транспортні коридори.

4. Транспорт світу. Міжнародні транспортні коридори.
5. Торгівля. Світовий ринок товарів і послуг.
6. Світові організації торгівлі.


7. Туризм. Міжнародний туризм. Об'єкти Світової спадщини ЮНЕСКО.


8. Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я.

9. Фінансові послуги.
10. Аутсорсинг інформаційних технологій в Україні та у світі.

11. Поняття про глобальні проблеми людства.
12.Проблема війни і миру, тероризму.
13. Екологічна проблема.
14. Демографічна і продовольча.
15. Взаємозв'язок глобальних проблем.
16. Узагальнення знань за вивченими темами.
1. §39-40
2. Опр. тему
3. Опр. тему

4. Опрац.
тему.
5. Опрац. тему.
6. Опрац. тему.

7. Опрац. тему.


8. Опрац. тему.
9. Опрац. тему.
10. Опрац. тему.


11. Опрац. тему.
12. Опрац. тему.
Біологія


01.04
03.04
08.04
10.04
15.04
17.04
22.04
24.04
29.04
06.05
08.05
13.05
15.05
20.05
22.05
27.05
29.05
1.Популяції живих організмів та їх основні характеристики
2.Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна
3.Еволюційні фактори . механізми первинних еволюційних змін
4. Механізми видоутворення вивчити
5. Роль пелеонтології молекулярної генетики в обгрунтуванні теорії еволюції.
6. Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
7. Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
8. Основи еволюційної філогенії та систематики.
9. Неклітинні форми життя.
10. Огляд основних ну каріотичних таксонів
11. Узагальнення теми: Біорізноманіття
12. Екосистема. Різноманітність екосистем.
13. Харчові зв'язки в екосистемах. Потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах.
14. Біотичні абіотичні та антропогенні фактори
15. Стабільність екосистем та її порушення
16. Біосфера як цілісна система.
17. Поняття про селекцію. Методи селекції рослин. Методи селекції тварин.
18. Огляд традиційних біотехнологій.
19. Основи генетичної та клітинної інженерії
20. Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологія і медицині
1. §40
2. §38,39
3. §38
4. §41
5. §42
6. Вивчити §44
7. §43
8. §45. Тести ст 183-185
9. Вивчити §46
10. §47
11. повторити §45-47 Виконати тести ст 201
12. Вивчити §48
13. §49
14. §50
15. §51
16. §52
17. Вивч §54-55
18. Вивч §56
19. Вивч §57
20. Вивч §28 виконати тести
Зарубіжна література18.03

20.03

01.04


03.04
08.04
10.04
15.04
17.04
22.04
24.04
29.04
06.05
08.05
13.05
15.05
20.05
22.05
27.05
29.05
1. Б.Шоу «Пігмаліон». Втілення античного міфу в пєсі.
2.Динаміка розвитку образу Елайзи Дулітл.
3. Порівняння «старої» та «нової драми», образів персонажів.
4. Шолом-Алейхем «Тевє-молочар».
5. Шолом-Алейхем «Тевє-молочар». Образна система твору.Філософські проблеми.
6. М.Булгаков «Собаче серце». Життя і творчість. Трагедія митця.
7. «Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.
8. Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури.
9. РМ (письм.) Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства. (за повістю «Собаче серце».
10. Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом».Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії.
11. Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору.
12. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
13. Гарпер Лі «Убити пересмішника».
14. Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю.
15. Моральні ідеали в творі.
16. Е.В.Сігел «Історія одного кохання».
17. Проблеми життя і смерті, любві і відданості в творі.
18. Контрольне тестування «Література ХХ-ХХІ ст..)
19. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.
1. Опрацювати 147-155 сторінки підручника, прочитати п’єсу «Пігмаліон».
2. Відповісти на питання підручника (ст.156)
3. Пройдіть тестування за посиланням join.naurok.ua, код доступу 265545
4. Перегляньте онлайн-урок за посиланням https://youtu.be/OI0zU2QJn8Y.
5. Опрацюйте 158-161 сторінки підручника, перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/4aeMS0tPlR0, прочитати твір за посиланням https://dovidka.biz.ua/, в зошитах відповісти на питання підручника(ст..162, пит..1-3)
6. Перегляньте відео урок за посиланням https://youtu.be/MtvFvatoo9M, прочитайте повість за посиланням https://dovidka.biz.ua/sobache-sertse або перегляньте фільм https://youtu.be/aOE_3_Ws4y0.
7. Прослухати матеріал за посиланням https://www.facebook.com/100024415872480/videos, опрацювати матеріали форзацу підручника.
8. Скласти в зошитах характеристику образу Шарікова, відповісти на 1-5 питання підручника.
9. Написати в зошити розгорнуту відповідь на задану тему.
10. Переглянути урок за посиланнямhttps://youtu.be/BT4wKHybWkQ, прочитати твірhttps://dovidka.biz.ua/451-gradus-za-farengeytom, за бажанням, переглянути художній фільм https://youtu.be/Fq8b56LMMUg.
11. Опрацюйте перший форзац підручника, виконайте завдання
https://learningapps.org/10256657?fbclid.
12. Письмово відповісти на завдання першого форзацу підручника, переглянути урок за посиланням https://youtu.be/v1GrkvKSFv0.
13. Опрацювати 164-167 ст. підручника, переглянути відео за посиланням https://youtu.be/RzydmPunxDM, прочитати роман за посиланням https://dovidka.biz.ua/ubiti-peresmishnika.
14. Виконати завдання за посиланням https://naurok.com.ua/zavdannya-do-vivchennya-tvoru-ubiti-peresmishnika-garper-li-9-klas-7066.html.
15. До 16 травня 15.00 пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=229219.
16. Опрацювати 168-169 ст. підручника, переглянути урок https://youtu.be/F8HkJjkKJRY та фільм megogo.net › view › 14917-istoriya-odnogo-kohannya
17. Відповісти на питання підручника(ст. 173), підготуватися до контрольної роботи за темою «Література ХХ-ХХІ ст.)
18. Написати міні-твір «Книга життя» (за творами, вивченими в 9 класі), пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=828160.
19. Ознайомитись зі списком літератури на 10 клас.
Фінансова грамотність
02.04
09.04
16.04
23.04
30.04
07.05
14.05
21.05.
28.05.
1. Як працює фінансова грамотність
2. Банки і банківські послуги
3. Страхування вивчити
4. Вивчити конспект
5. Небанківські фінансові установи
6. Що таке валюта
7. Платежі та платіжні системи.
8. Вступ до заощаджень та інвестицій
9. Депозити.
10. Інвестиції.
1. конспект
2. конспект
3. конспект
5. вивчити конспект
6. Вивчити конспект
7. Вивчити конспект
8. Вивчити конспект
9. Вивч. конспект
10. Вивч. конспект.
Основи здоров'я

31.03.
07.04.
14.04
28.04.
05.05.
12.05.
1. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.
2. Вплив психоактивних речовин на здоров'я.
3. Епідемія ВІЛ/СНІДу: загроза людині.
4. Епідемія ВІЛ/СНІДу: загроза людству.
5. Безпека як потреба людини.
6. Національна безпека України.
7. Глобальні проблеми породжені діяльністю людини.
1. Опр. §24, виконати завдання 1-8 (усно) ст.117
2. Опр. §25. Скласти пам'ятку "Здоров'я моє і моїх майбутніх дітей"
3. Опр. §25. Розробити пам'ятку "Як убезпечитися від інфікування ВІЛ-інфекції..." ст.125
4. Опр. §26. Виконати ситуаційні завдання ст.130
5. Опрацювати & 27. Визначити вид і рівень загрози в наведених ситуаціях. Ст. 135(письмово в зошитах).
6. Опрацювати & 28. Виконати завд. 6-10 (одне,письмово) ст. 140.
7. Опрацювати &29. Завд. 9, 10 ст. 146 письмово.
Музичне мистецтво16.03
31.03.
07.04
13.04
27.04
4.05. 19.05.
21.05.
28.05.

1. Відеомистецтво. Музичні відео кліпи. Переглянути урок.
2. Фотомистецтво. Жанри сучасної фотографії . Переглянути урок можна за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectva-9-kl-na-temu-fotomistectvo-ta-reklama-18202.htm
3. Реклама та її вплив на формування громадської думки. Переглянути урок за посиланням
.
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-mistectva-dlya-9-klasu-z-temi-reklama-komerciyna-y-socialna-lokalna-y-regionalna-zasobi-rozpovsyudzhennya-reklami104128.html
4
. Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки. Переглянути урок за посиланням
lhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-29-poshirennya-mistectva-muze-galere-27562.htm
5
. Віртуальна екскурсія в провідні музеї та галереї світу.Переглянути урок за посиланням https://zaporizhzhia.city/news/onlajn-muzei-svitu
6
http://vospitatel.ucoz.ua/news/mistectvo_9_klas_za_l_masol_uroki_31_32_mistectvo_v_dialozi_kultur_multimedijnij_pidruchnik/2018-03-30-2626.
Тема уроку. Мистецтво в діалозі культур. . Переглянути урок за посиланням
7. Урок узагальнення знань з розділу «Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва». Тематичне оцінювання.
8. Підсумкове заняття. Вікторина «Мистецтво у моєму житті»

Основні жанри фотографії

Роль реклами.

Складіть топ 10 музеїв Украіни.

6. Пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/mistectvo-v-dialozi-kultur-polikulturnist-7072.html
Кiлькiсть переглядiв: 794

Коментарi