Завдання

ПредметДатаТемаЗавдання
Українська мова





30.03.

31.03.


02.04.

06/04
07.04
09.04
23.04
27.04
28.04
30.04
04.05
07.05
12.05
14.05
18.05
19.05
21.05
25.05
26.05
28.05
Числівник




1. Відмінювання кількісних числівників (цілі числа, дробові, збірні)

2. Відмінювання порядкових числівників

3. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках

4.Відмінювання дробових і збірних числівників
5. Відмінювання та написання порядкових числівників.
6. Узгодження числівників з іменниками.
7. Контрольна робота "ЧИСЛІВНИК" тести

8-19. Займенник











20. Контрольна робота "Займенник" (тести)

§52 впр.437
§53 впр.449
§54 впр.459


§ 54-55. Вправа 455


§ 56. Вправа 478


§ 54-56. Вправа 479

§ 55. Вправа 465
§ 56. Вправа 478
§ 54-56. Вправа 455
7. Виконати тести
8. параг.59, впр.504
9. правила ст.191, впр.506
10. параг.60, впр.506
11. правила ст.194, впр.508
12. правила ст.195-197, впр.513
13. параг.61, впр.51914. параг.62 правила на ст.202, впр.529
15. параг.62 правила на ст.201-202, впр.526
16. параг.63 правила на ст.205, впр.539
17. параг. 64, впр.547
18. параг. 65, впр. 556
19. зробити тести на ст.214
20. Виконати тести
Українська література


31.03.

02.04.





7.04.
9.04.
1. Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки».
2. Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагменти). Таємничі, веселі та незвичайні події в повісті, передані образним словом.
3. Реальне (звичайне) та пригодницькі події в повісті


1. Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
Реальні та пригодницькі події в повісті
2. Образи Сергія і Митька.

1. Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку»
2. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті


1. Вивчити образи Яви та Павлуші.

2. Прочитати повість, визначити незвичайні події в повісті.

3. Визначити реальні ) та пригодницькі події в повісті.




1. Реальні та пригодницькі події в повісті

2. Образи Сергія і Митька

1. Прочитати повість
2. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті

Математика









30.03

31.03


01.04


02.04
06.04
08.04
09.04
10.04
13.04
15.04
16.04
17.04
22.04
23.04
24.04
27.04


29.04
30.04

04.05
06.05
07.05
08.05
1. Ділення раціональних чисел.


2. Подібні доданки та їх зведення

3.Розв’язування вправ




4. Рівняння. Переглянути відео за силкою
https://www.youtube.com/watch?v=nqAJ3fSfndk
5. Основні властивості рівнянь Переглянути відео за силкою
https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg

6. Розв’язування рівнянь.


7. Розв’язування рівнянь .
8. Рівняння.
9. Рівняння.
10. Розв'язування текстових задач.
11. Розв'язування текстових задач.
12. Розв'язування компетентнісних задач.
13. Розв'язування компетентнісних задач.
14. Контрольна робота
15. Аналіз контрольної роботи
16. Паралельні прямі
17. Перпендикулярні прямі
18. Розв'язування вправ
19. Координатна площина

20. Побудова точок на координатній площині
21. Координатна площина



22. Приклади графіків залежності між величинами
1. Опрацювати §29 ст.223-233
Виконайте тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/start/42960
Виконати №1324, 1330, 1335, 1340, 1345.
2. Вивчити §30 ст.235-240
Виконайте тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/start/83776
Виконати №1379, 1381, 1383
3. Опрацювати §30 ст.235-240 Виконати №1385, 1387, 1389, 1391
4. Вивчити §31 ст.241
Виконати №1416, 1418
5. Вивчити §31 ст.241
Виконайте тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/start/67353
Виконати №1420, 1422
6. Опрацювати §31 ст.241
Виконати №1424, 1425
7. Опрацювати §31 ст.241
Виконати №1426, 1428.
8. § 31, № 1427
9. § 31, № 1428
10. § 32, № 1437
11. § 32, № 1440
12-13. § 32, № 1456
14. § 31-32

16. § 33, № 1496, 1497
17. § 33, № 1490, 1492
18. § 33, № 1498, 1500
19. § 34, вивчити матеріал відеоуроків:
https://www.youtube.com/watch?v=xMpfXedcjf4&t
https://www.youtube.com/watch?v=IrhPudJBJtE
20. § 34, № 1530
21. § 34, № 1533

22. § 35, № 1537, 1540
Всесвітня історія

30.03- 3.04


7.04
8.04
14.04
15.04
22.04
28.04

19.05
20.05
26.05
27.05
1. «Імперія Александра Македонського
2.« Еллінізм»
3. Тематичкий контроль за темою: « Антична цивілізація та їх сусіди»
4. Природа та господарство Апенінського півострова. Виникнення міста Рим.

1. Римська республіка
2. Повсякденне життя в римських містах
3. Релігія та звичаї
4. Військові завоювання Риму. Пунічні війни
5. Римська імперія.
6. Культура Риму

7. Слов'яни та їх сусіди.
8. Узагальнення за вивченою темою.
9. Контрольна робота ( завдання будуть пізніше).
10. Підсумковий урок.
1-2. §41-42
https://www.youtube.com/watch?v=p6WEWOP-F1chttp://www.leaks.ru/history/kon-pedal....2. Повторити параграф 31-42
3. Повторити параграф 31-42


1. Вивчити параграф 44
2. Вивчити параграф 45
3. Вивчити параграф 46
4. Вивчити параграф 47
5. Вивчити параграф 48
6. Вивчити параграф 49
7. Вивчити параграф 53.
8. Вивчити параграф 54. Повторити параграфи 43- 53. підготуватися до контрольної роботи.
Англійська мова30.03
31.03.
3.04
6.04
7.04
10.04
13.04
14.04
17.04
24.04
24.04
27.04
28.04
4.05.
5.05.
8.05.
12.05.
15.05.
18.05-22.05





30.03
31.03.
3.04

6.04
7.04.
10.04.

13.04.
14.04.
17.04.
27.04
28.04
4.05
5.05
8.05
12.05
15.05
18.05
19.05
22.05
25.05
26.06
29.05
1. Види транспорту.
2. В аеропорту.
3. На автостанції
4. Розвиток граматичних навичок
5. Розвиток граматичних навичок.
6. Подорож Алекса.
7. Так багато місць у світі
8. Країни і національності
9. Лондон
10. Міста Європи
11. Київ. Визначні пам’ятки Києва.
12. Навколо світу. Означений артикль the.
13. Цікаві місця світу. Означений артикль the.
14. Артикль. Present Perfect tense.
15. Написання e-mails.
16. Подорож. Самостійна робота.
17. The United Kingdom, the USA, Australia.
18.Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу за ІІ семестр.
19. Контрольна робота.





ІІ група (Амбрущ О.Р.)

1.Домашнє читання. ( читання, переклад та читання ).
2. «Подорож». Види транспорту.
3.В аеропорту. (нова лексика ).
4. На автостанції.
5. Прислівники.
6. На вокзалі.

7. Часові форми.
8. На землі і в повітрі.
9. Подорожуємо. Самостійна робота

10. Країни світу.
11.Лондон.
Визначні місця.
12. Визначні міста Києва
13. Визначні міста Києва
14. Розвиток усного мовлення
15. Видатні місця Лондона
16. Наш світ
17. Домашнє читання
18. Домашнє читання
19. Контроль читання
20. Контроль письма
21. Контроль аудіювання
22. Контроль говоріння
23. Повторення вивченого матеріалу
24. Підсумковий урок

1 Вправа 1, 2, 3, 4 стор.142-143.
2. Вправа 6, 7 стор. 147
3. Вправа 1, 2 стор.151
4. Вправа 4,5 стор 152
5. Вправа 7, стор 153
6. Вправа 1,2 стор 153,154
7. Вправа 2,3 стор 158
8. Вправа 4 стор 158
9. Читати текст на стор 161,162
10. Вправа 3,4 стор 163, 164.читати текст а потім до нього виконати тести
11. Слова. Ст..164 ( усно і письмово). Впр.5, ст.164 – 166 ( прочитати і зєднати з картинками ), ст. 164 – 165. Тести. Сайт join.naurok.ua. Код: 490684 та 891192.
12. Впр.3,4, ст.168 – 169(читати, перекладувати).
Ст. 171(вивчити правило).
Параграф 1,2,3,4, ст.196-198(вивчити)Впр.1,2, ст.172(письмово).
13. Впр.2,ст. 174 – 175(читати, перекладувати).
Test до 29.04. до 18.00. Код: 501490, 293029 та 890332.(лише одна спроба).
14. Впр.1, 2, 3, ст..180-181 (письмово)
15. Впр. 4, 5, ст. 182-183 (письмово)
16. Впр.9, 10, ст. 184-185 (письмово)
17. Впр. 2, 3, ст. 187-189 (читати, перекладувати). Впр. 4, 5, ст. 4. 5, ст. 189 (письмово).
18. Ст. 91 – 189 (повторити).
19. Тест 305406 на сайті join.naurok.ua. виконати по 10.05 до 18.00.
Тест 783680 виконати по 21.05 до 18.00.
Тест 405550 виконати по 22.05 до 18.00.

1.Впр. 1, 2, ст. 133 – 137
2.Впр. 4, ст. 146.
3.Впр. 5, ст.150.
4. Впр. 4, ст. 152. Впр. 7, ст.153.
5. Ст. 200 – 201.
6. Слова, ст. 154 ( усно і письмово ). Впр. 4, ст. 154 – 155.

5. Впр.6, ст.152(письмово)
6. Впр.4, 7, ст..152 – 153(письмово)
7. Тест.
Тест.

8. 1, ст.157 ( вивчити).
9 Впр. 4, ст.158–159 ( письмово)
Впр.1, ст.160 (усно)
10. Впр.2(в), ст. 161-162 (читати, перекладувати)
11. Впр. 3, ст.163 (читати, перекладувати)
12. Записати і вивчити слова на стор 164.
13. Вправа 5 ,стор.164. Прочитати текст на стор.166 і зєднати з картинками на стор 164,165.
14. Вправа 6 стор 167 написати про місто яке ти б хотів чи хотіла відвідати
15. Вправа 3а стор 168 читати і записати і вивчити слова на стор 167
16. Вправа 4а,б стор 169,170 читати і письмово дати відповіді
17. Читати текст вправи 3 на стор 187,188,189
18. Вправа 4,5 стор 189
19. Виконати тест
20. Виконати тест
21. Виконати тест
22. Виконати тест
23. Написати про літні канікули
Інформатика18.03-01.04.
08.04
15.04


22.04
29.04
06.05.
1. Програмне опрацювання події.

2. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі
3. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі


4. Вкладені розгалуження.
5. Вкладені цикли та розгалуження.
6. Практична робота №6 "Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями"
1. Виконати завдання
2. Опрацювати презентацію. Виконати завдання.
3. Виконати завдання


4. Вивчити пункт 3.3, ст. 100-107.
5. Вивчити пункт 3.4, ст. 109-117
6. Виконати практичну ст.119
Образотворче мистецтво12.03.
19.03.
02.04.
9.04.
16.04.
23.04.
30.04.
7.05.
14.05.
21.05.
28.05.
1. Квітковий натюрморт.
2. Історичний жанр.
3. Міфологічний жанр.
4. Міфи рідного краю
5. Релігійний жанр
6. Фреска і вітраж у культових спорудах
7. Батальний жанр
8. Битва на морі
9. Жанри об’єднуються
10. Моя країна - Україна
11. Узагальнення та повторення навчального матеріалу
1. §25. ст.158-163.
2. §26. ст.166-171.
3. §27. ст.172-177.
4. §28. ст.178-183
малюнок або скульптура
5. §29. ст.184-189 малюнок
6. §30. ст.190-195
7. §31. ст.196-201
8. §32. ст.202-207
9. §33. ст.208-213
10. §34. ст.214-217
11. §35. ст.218-221
Зарубіжна література
1.04
3.04


6.04
10.04
14.04
17.04


27.04-
30.04

4.05-8.05

12.05
15.05
18.05
22.05
25.05
29.05
1. Генрі Лонгфелло . «Пісня про Гайавату».Аналіз змісту прочитаного.
2. Образ майбутнього в літературі. Рей Бредбері «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей.
3.Динаміка образу Тома .Значення образу Джаконди для розкриття головної ідеї твору.
4. Р.Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.
5. Роздуми автора про майбутнє людини і людства.
6. Гуманістичний зміст оповідання «Запах думки» https://www.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZw
7.Порівняльна характеристика персонажів творів (Том та Кліві).

8. А.Ліндгрен . «Міо,мій Міо». Основні відомості про письменницю.
9. Моральні цінності у творі.



10-11.Образи головних героїв твору А.Ліндгрен «Міо,мій Міо». Перемога добра над злом.


12. Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
13. Фантастична країна Усландія та її мешканці . Моральні цінності ,що стверджуються у творі.
14. Крістіне Нестлінгер «Конрад ,або Дитина з бляшанки».
15. Незвичайність образу Конрада ,риси його характеру.
16.Контрольна робота за вивченими темами( тести).
17.Підсумковий урок.
1. Читати і переказувати стор. 198-200
2-3. Вивчити біографію письменника.Прочитати твір «Усмішка».Відповісти на питання в підручнику.Подивитися фільм «Усмішка».
4-5. Вивчити біографію Р.Шеклі. Прочитати твір «Запах думки». Відповісти на питання у підручнику.
https://www.youtube.com/watch?v=uZkFBRmwfn4
6-7. Виконати завдання письмово в зошит. https://naurok.com.ua/test/zapah-dumok-robert-shekli-4587.html
8-9. Вивчити біографію А.Ліндгрен. Прочитати твір.
https://www.youtube.com/watch?v=qf4WUlFpuV8
10-11. Охарактеризувати образи героїв твору. Заповнити таблицю.

12. Вивчити біографію письменника Міхаеля Енде.
13. Прочитати твір «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
14. Вивчити біографію Крістіне Нестлінгер. Прочитати твір «Конрад,або Дитина з бляшанки».
15. Повторити вивчені теми. Підготуватися до контрольної роботи.
Географія







30.03
03.04
06.04
10.04
13.04
17.04
24.04
27.04
08.05
15.05
18.05
22.05
25.05
29.05
1. «Світовий океан»

2. « Властивості вод світового океану».

3. « Хвилі», « Течії ».

4. « Життя в морях та океанах »
5. « Води суходолу. Річки »
6. «Живлення , водний режим і робота річок»
7. «Озера»
8. «Болота»
9. «Штучні водотоки і водойми»
10. «Льодовики та багаторічна мерзлота»
11. «Підземні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану й суходолу»
12. «Біосфера»
13. «Грунти »
14. «Природні комплекси Географічна оболонка »
15. «Природні зони »
16. «Кількість і розміщення населення Землі. »
17. «Раси і народи світу. »
18. «Країни світу». Практична робота № 98 « Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав та їх столиць.»
19. « Забруднення довкілля та його охорона»
20. Контрольна робота
1. § 41 Виконати у практичних зошитах: Практична робота №6 " Позначення на контурній карті об'єктів Світового океану та вод суходолу. "2. § 42
3. § 43, § 44
4. §45
5. §47 ст. 183 -185
6. §47 до кінця і §48
7. §49 Допрацювати практичну №6
8. §50
9. §51
10. §52
11. §53
12. §54
13. §55
15. §58
16. §59
17. §60
18. §61
19. §62
20. Повторити вивчене
Біологія


30.03
03.04
6.04
10.04
13.04
17.04
24.04
27.04
08.05
15.05
18.05
22.05
25.09
29.05
1. «Водорості».
2.« Мохи »
3. «Плауни, хвощі, папороті »
4. «Голонасінні»
5. « Покритонасінні ( Квіткові )»
6. Практична робота №3 «Порівняльна будова мохів, папоротей та покритонасінних»
7. «Екологічні групи рослин»
8. «Життєві форми рослин»
9. «Рослинні угруповання»
10. «Значення рослин для життя на планеті Земля та людини»
11. « Гриби. Загальна характеристика. Розмноження та поширення грибів »
12. « Шапинкові гриби ». Лабораторне дослідження « Будова шапинкових грибів»
13. Практична робота №5 « Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості »
14. « Екологічні групи грибі»
15. « Гриби – паразити»
16. « Значення грибів у природі та житті людини»
17. « Лишайники»
18. Контрольна робота
1. § 41
2. § 42
3. § 43
4. § 44
5. § 45
6. §45 ст.170
7. §47
8. §48
9. §49
10. §50
11. §51
12. §54
13. Ст.211 - 212
14. §52
15. §56
16. §57
17. §53
18. Повторити вивчене
Основи здоров'я

01.04.
08.04.
15.04
22.04.
29.04.
06.05. 13.05.
20.05. 27.05.
1. Пожежна безпека в оселі

2. Засоби пожежогасіння
3. Проживання у промисловій зоні.
4. Як діяти у разі аварії на підприємстві
5. Безпека руху велосипедиста.
6. Поведінка в екстремальних ситуаціях.
7. Перша допомога у разі ураження струмом, у разі потрапляння хіиічних речовин на шкіру.
8. Перша допомога при отруєннях хімічними речовинами, в разі ДТП.
9. Урок узагальнення.
10. Підсумковий урок.
1. § 27, завдання 1-4, 6, 9 (усно) ст. 128

2. § 27
3. § 28, ст. 129-131.
4. § 28, до кінця. Виконати завдання 3-6, ст.134 (письмово)
5. Опрацювати §29. Відповісти на завдання 2,4,7 у кінці параграфа письмово.
6. §30, ст. 141-142. Скласти алгоритм дій під час спілкування з рятувальними службами(письмово).
7. Опрацювати & 30, ст. 142-144. Завд. 2,4 ст. 147 виконати письмово.
8. Опрацювати & 30 до кінця. Моделюй-набувай життєвих навичок. Завд.1 письмово.
9. Повторити & 16-30.
Музичне мистецтво 17.03.

31.03.


07.04
14.04
22.04.
29.04.
5.05
12.05.
19.05.
26.05.
1. Жанр прелюдії. Переглянути урокПослухати пісню «Посміхайтеся» сл. А. Дмитрука, муз. О.Осадчого
2. Зустріч з увертюрою. . Переглянути урок можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=3XrxJ7z1ta4
3
. . Концерт для друга. Переглянути урок за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-kocert-dlya-druga-k-sen-sans-koncert-2-dlya-fortepiano-z-orkestrom-sol-minor-24618.html
4. Симфонічні варіації. . Переглянути урок за посиланнямhttps://subject.com.ua/lesson/music/6klas/30.html5. Шляхами симфонії. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JtdimKhtpG85. Українська симфонічна поема. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YIDRlb0pmg06. Симфонічна сюїта. Переглянути урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=RnagP3cgu9U8. Звучить симфо-нічна музика. Переглянути урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=YpiN9EDT9do7. Звучить симфо-нічна музика. . Переглянути урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=uNGbOLbvuCc
8. Підсумковий урок.
Вивчити пісню "Козацька пісня" муз. та сл. А.Мігай за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=LP8hU_YEP50

3
. Вивчити пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o
4. Прослухайте музику, яка лунає у вас вдома. Чи є серед прослуханих творів ті, що виконує симфонічний оркестр? ? Якщо так, то з'ясуйте, хто їх написав
5. Проект «Пісні воєнних років»
6. Проект «Пісні воєнних років»
Пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/testi-6-klas-zvuchit-simfonichna-muzika-177702.html
7. Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/testi-6-klas-zvuchit-simfonichna-muzika-177702.html
Фізична культура30.03

01.04

03.04
6.04
8.04
10.04
13.04
15.04
17.04


22.04


24.04
27/04
29/04
1/05
4/05

6/05
8/05

11.05
13/05
15/05
18/05
20/05
22/05
25/05
27/05
29/05
1. Комплекс загально-розвивальних вправ.
2. Вправи для розвитку сили. (згинання розгинання рук в упорі лежачи, вправи з гантелями, підтягування, присідання, стрибки, набивні м'ячі).
3. Вправи для розвитку витривалості. Витривалість краще за все розвивати за допомогою ігрових вправ та Ігор з різними завданнями наприклад (скакалка, біг, присідання).
4. Вправи для розвитку спритності
5. Вправи для розвитку гнучкості.
6. Вправи для розвитку швидкості.
Біг з високим підніманням стегна. 2-3 підходи зі зниженням швидкості. Біг з високим підніманням стегна з опорою руками на бар’єр. 2-3 рази зі значним зниженням швидкості. Лежачи на спині, ноги вгору, рухи ногами як при бігу. 2-3 рази зі зниженням швидкості рухів.
7. Вправи для розвитку сили. (згинання-розгинання рук в упорі лежачи (віджимання); підтягування; вправи на прес; присідання; стрибки на місці), вправи з обтяженням (гантелі, гирі).
8. Загально-розвивальні вправи
9. Вправи на спритність і координацію: стрибки на скакалці, їзда на роликах. Рекомендовані заняття на свіжому повітрі.
10. Віджимання в упорі лежачи.
Хл:15-10
Дів:10-5
11. Стрибки на скакалці.
Хл:44-42
Дів:48-46

12. Стрибок у довжину з розбігу.
13. Біг 60м.
14. Загально-розвивальні вправи.
15. Рівномірний біг. (без урахування часу)
16. Стрибок у довжину з місця.
17. Вправи для розвитку спритності.
18. Віджимання в упорі лежачи.
19. Розминка.
20. Вправи для розвитку спритності.
21. Підтягування.
Дів:(4)
Хл:(8)
22. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
Дів:(7)
Хл:(10)
23. Швидкісно-силові вправи.
24. Піднімання тулуба в сід за 30с.(кі-сть разів).
25. Нахил уперед з положення сидячи.
26. Контрольне оцінювання.
Кiлькiсть переглядiв: 430

Коментарi