Завдання
ПредметДатаТемаЗавдання
1Українська мова (чит.)з 23 по 27.03




з 30.03 по 03. 04





з 06 по 10. 04


з 13 по 17. 04

27.04 - 08.05

12.05-29.05
1. Знову в класі ми всі разом!

2. Знову в класі ми всі разом!



3. Знову в класі ми всі разом!

4. Читання і відгадування загадок. Читання і слухання дитячих пісень.

5. Читання українських народних казок. Читання авторських казок

6. Читання віршів про пори року і кольори у природі.

7. Читання віршів та оповідань.
1. Повторювати вивчені літери,вправлятися в читанні; читання складів, слів і тексту з новими літерами. С. 50-65

2. Повторювати вивчені літери, вправлятися в читанні; читання складів, слів і тексту з новими літерами. С. 66-71

3. Повторювати вивчені літери, вправлятися в читанні; читання складів, слів і тексту з новими літерами.С. 72-79

4. Повторювати вивчені літери, вправлятися в читанні; читання складів, слів і тексту з новими літерами; читання і відгадування загадок. С. 80-85. Робота з дитячою книжкою. Хрестоматія с. 27. З. Живка «Добре вдома»

5. Повторювати вивчені літери, вправлятися в читанні; читання складів, слів і тексту з вивченими літерами; читання української народної казки «Рукавичка» та читання авторської казки О.Зубер «Як заєць сон шукав». С.86-89

6. Повторювати вивчені літери, вправлятися в читанні; читання складів і речень. Слухання віршів Аркадія Музичика. С. 90-96.

7. Читання оповіданнь про дітей та дитячі ігри. Читання про дружбу і друзів. Читання вірша про «Канікули». С.96-109. Підсумковий урок.
2Українська мова (письмо)1. Знову в класі ми всі разом!

2. Знову в класі ми всі разом!


3. Знову в класі ми всі разом!


4. Засвоєння правил мовленнєвого етикету.

5. Засвоєння правил мовленнєвого етикету


6. Засвоєння правил мовленнєвого етикету.

7. Засвоєння правил мовленнєвого етикету.
1. Списування з рукопис­ного тексту; вправлятися в письмі під диктовку вивчених літер. С. 50-65

2. Списування з рукопис­ного тексту; вправлятися в письмі під диктовку вивчених літер. С. 66-71

3. Списування з рукопис­ного тексту; вправлятися в письмі під диктовку вивчених літер. С. 72-79

4. Списування з рукопис­ного тексту; вправлятися в письмі під диктовку вивчених літер; побудова речень за поданим початком і малюнками. С. 80-85.
Робота з дитячою книжкою. Спілкування на тему «Професії».

5. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Побудова речень за поданим початком і малюнками. С.86-89

6. Списування з рукопис­ного тексту; вправлятися в письмі під диктовку вивчених літер; побудова речень за поданим початком і малюнками. С. 90-96.

7. Списування з рукопис­ного тексту; вправлятися в письмі під диктовку вивчених літер. Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. . С.96-109. Підсумковий урок.
3Математика1. Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел»

2. Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел»


3. Подорож до міста «Величини»


4. Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел». Вартість. . Одиниці вартості. Дії з іменованими числами та їх порівняння. Час. Одиниці часу. Розвивальні завдання.

5. Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел». Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Довжина ламаної

6. Подорож до міста «Додавання і віднімання чисел» . Дії та їх компоненти. . Довжини ламаної. Розвивальні завдання.

7. Подорож до міста «Величини». Нумерація в межах 100 та плоскі геометричні фігури.
1. Закріплювати додавання і віднімання круглих десятків з одноцифровими числами, двоцифрові до двоцифрового числа. Опрацювати с. 93–98.

2. Закріплювати додавання і віднімання круглих десятків з одноцифровими числами, двоцифрові до двоцифрового числа. Опрацювати с 99-102

3. Ознайомлення з новим розділом. Продовжити закріплювати у дітей уявлення про одиниці довжини і маси. Ознайомлення з поняттям «місткість». Опрацювати с. 103-108

4. Продовжити закріплювати у дітей уявлення про місткість. Ознайомлення з поняттями «Одиниці вартості» та «Одиниці часу». Розв'язування задач; складання задачі за малюнком, обчислення виразів. Опрацювати с. 109-112.

5.Продовжити закріплювати у дітей уявлення про «Одиниці вартості» та «Одиниці часу». Розв'язування задач; складання задачі за малюнком, обчислення виразів. Поняття «істинні» та «хибні» твердження. Визначення довжини ламаної. Опрацювати с. 113-114.

6. Розв'язування задач; складання задачі за малюнком, складання задачі за схемою; обчислення виразів. Опрацювати с. 115-120.

7. Розв’язування задач. Обчислення значень виразів. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за рік. Опрацювати с. 120-123.
4Я досліджую світЯ у природі


1. Друзі – собаки
2. Улюблені пухнастики – котики
3. Охорона тварин



1. Людина і довкілля.
2. Чому і як потрібно охороняти природу?3. Правила поведінки в довкіллі.


1. Як поводитися серед природи?
2.Узагальнення знань.
3. Україна – моя країна

1. Вивчаю державні символи України.
2. Вивчаю народні символи України

1. Природа рідного краю.
2. Пізнаю природу рідного краю.
3. Вивчаю своє село, запам'ятовую адресу4. Вивчаю карту України
5. Вивчаю міста України.

1. Озера України.
2. Рослини та тварини рідного краю.
3. Рослини і тварини рідного краю, які потребують особливої охорони.
4. Мандрівка Україною.
5. Підсумковий урок.
Опрацювати с. 33-38. Намалювати ілюстрацію до вірша на с.36; робота з загадками с. 37.

Опрацювати с. 39-41
Робота над малюнком с. 39
Розв'язати задачі-жарти на с. 40
Робота з Червоною книгою України с. 41
Опрацювати с. 41-44
Робота з Червоною книгою України с. 41.
Робота над задачою с. 42.
Робота над малюнком с. 43

Опрацювати с. 48-50
Вибрати слова із довідки с. 48
Аналіз над собою на с. 49 Малюнок вишитої сорочки.

Опрацювати с. 51.
Вибери правильну відповідь.
Робота над віршем

Опрацювати с.52-55


Опрацювати с. 57-63.
Урок-узагальнення.


5Мистецтво1. Великодні дива
Писанки. Прадавні візерунки


2. Великдень,писанки. Музична фраза



3. Народна творчість.
Вишиванка. Орнамент.


4. Народна музика

Народні інструменти та іграшки.

5. Митці-професіонали.

6. Митці професіонали
Створюємо красу


Митці професіонали
Створюємо красу

7. Мистецька подорож до Європи.
Урок-узагальнення.
Підсумковий урок.
1. Варіант 1. Крашанка (аплікація з кольорового паперу)
Варіант 2. Мальованка. Ескіз (фломастерни, олівці)


2. Музика М. Картричка, слова В. Кленця, Н. Андрусич "Писанка"
Створення орнаменту для розпису чашки(пальчикові відбитки, гуаш).

3. Українська народна пісня: «Вийди, вийди, сонечко»- розучування.

4. Народна іграшка. ХТД: ліплення і декорування української народної іграшки-свищика (пластилін).
Народні музичні інструменти: бандура, сопілка, бубон, волинка. СММ: гра на українській волинці(дуді) Й. С. Бах Волинка. Слухання української народної танцювальної мелодії.

5. Художні професії : художник, скульптор.ХТД : ліплення котика (пластилін або солоне тісто).
Композитор.Виконавець К. Стеценко Опера-казка «Лисичка, Котик і Півник» .

6. Художні професії: художник, скульптор. Ліплення котика (пластилін або солоне тісто).Розбір кольору. Зображення квітучої гілки яблуні (акварель, гуаш, тоновий папір).

Професійна музика. Пісня Котика, Півника, Лисички з опери – казки К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник".
М. Лисенко. Хор «А вже весна» з опери «Зима і Весна»
Гра «Оркестр»

7. Знайомство з мистецтвом різних країн.
Виготовлення коробки для сувеніру. Колективна робота «Український сувенір». Завдання Лясольки та Барвика.

6Трудове навчанняКомбінована робота. Ескіз роботи. Поділ ескізу на елементи. Підготовка елементів.

Фантастичні герої, виліплені з пластиліну.

Аплікація.Вітальна листівка до Дня матері

Аплікації.
Самообслуговування.
Підсумковий урок.

Практична робота: "Вербові котики"



Практична робота: виготовлення плоских форм фантастичної тварини з пластиліну «Овечка"

Практична робота: «Кульбабки»


Практична робота: виготовлення листівки.


Аплікація. Робота з папером. Практичні роботи: «Метелик» та «Кораблик». Практична робота: застібання ґудзиків на одязі, зав’язування шнурків на взутті. Урок-узагальнення.
7 Англійська мова30.03
03.04.

7.04.
10.04.
13.04.
17.04
1. Меню
2. Мій сніданок.

3. Повторення вивченого
4. Оповідання про меню
5. Розвиток діалогічного мовлення
6. Я можу грати

1. Рв 12-р.85
2. РВ.1.3.4 р.86

3. Написати всі тварини які ви знает Е
4. Свое у люблене меню напиши
5. Впр.1.1ст.90
6. Впр1.1ст.92


Кiлькiсть переглядiв: 279

Коментарi