Завдання
ПредметДатаТемаЗавдання
Українська мова 16.03.
17.03.




30.03.
31.03.
6.04
7.04

13.04
14.04

27.04 – 28.04
4.05
5.05
12.05
18.05
19.05
25.05
26.05
1. Розділові знаки при звертанні і вставних словах.Узагальнення вивченого з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)».
2. Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах речення.

3. Урок розвитку мовлення.Інтерв’ю в публіцистичному стилі.
4. Відокремлені означення



5. Відокремлені прикладки.
6. Відокремлені додатки.

7. Відокремлені обставини.
8. Відокремлені обставини.

9. Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі з використанням відокремлених означень та обставин.
10. Відокремлені уточнювальні члени речення.
11. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення з відокремленими членами».
12. Самостійна робота. Речення з відокремленими членами (тестування).
13. – Словосполучення. Речення, його види. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки.
14. Головні та другорядні члени речення.
15. Розділові знаки у простому ускладненому реченні.
16. Підсумковий урок.

1-2. Опрацювати § 30-31,
вивчити правила на ст. 144-145.
Виконати вправи 306-308, 312-314.

3-4. Опрацювати ст. 212-213, записати інтерв’ю в зошит.
Опрацювати § 32, вивчити правила, виконати вправи 320, 323,324, 328, 329

5-6. Опрацювати
§ 33- 34,
вивчити правила на ст.152-153, 157
Виконати вправи 336, 338, 339, 344, 348, 349, 353

7-8. Опрацювати § 35,
вивчити правила на ст.159-160Виконати вправи 357, 361, 363, 365, 368, 369.
9. Написати твір- опис місцевості.
10-11 Опрацювати § 36-37,
вивчити правила на ст. 164.
Виконати вправи 373, 379, 384
12-16 Пройти тестування.
Опрацювати у підручнику ст. 174-180
Виконати вправи 388, 391, 392, 398, 400, 401.
Українська література 17.03.
19.03.



31.04.
02.04.

7.04
9.04

14.04
16.04

23.04

28.04

30.
04
5.05
7.
05
12.05
14.05
19.05
21.05
26.05
28.05
1. Олександр Довженко – видатний український кінорежисер і письменник.
2. «Ніч перед боєм» – твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців.

3. Ніна Бічуя. Біографія письменниці.
4. Шпага Славка Беркути» – повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. Особливості композиції твору


5. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.
6. Майстерністьписьменниці у змалюванні образів. Художні особливості твору.


7. Самостійна робота. . М. Коцюбинський, О. Довженко, Н. Бічуя (тестування).
8. Володимир Дрозд. . Основні відомості про письменника. «Білий кінь Шептало".

9. Алегоричність образу коня Шептала.

10. Юрій Винничук. Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони».

11. Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.
12. Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.
13. Урок позакласного читання. Оксана Думанська. «Школярка з передмістя».
14. Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».
15. – Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.
16. Образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
17. Самостійна робота. Письмовий твір на одну з тем:
Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В. Дрозда “Білий кінь Шептало”)», «Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука “Місце для дракона”)», «Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”».
18. Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.
19. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
Підсумковий урок.
1. Опрацювати ст. 205-209.
2. Прочитати оповідання «Ніч перед боєм».

3. Опрацювати ст. 220-241.
Виконати завдання на ст. 225,231, 236, 240

4. Письмово (у робочих зошитах) охарактеризувати образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.
5. Зверніть увагу на пейзаж у першому і останньому розділах повісті. Визначте художні засоби та поясніть символіку пейзажу в цих уривках.
6. Напишіть власне висловлення «Що означає тримати максимальне навантаження в житті?»

7. Вивчити біографію письменника (ст. 243-244).
8. Прочитати оповідання «Білий кінь Шептало».

10-11. Вивчити біографію письменника Ю. Винничука. Прочитати твір «Місце для дракона» (ст.254-276). Дати відповіді на питання до твору на ст. 275-276.
12. Охарактеризувати образи дракона Грицька, Пустельника та князя.
13. Читати твір «Школярка з передмістя».
14-19. Опрацювати у підручнику ст.280-288. Прочитати твір «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».
Охарактеризувати образи (усно) Вітьки Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
Написати твір на одну з тем:
Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В. Дрозда “Білий кінь Шептало”)», «Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука “Місце для дракона”)», «Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”».
Історія України
30.03.
1.04.
6.04.
8.04.
13.04.
15.04.
22.04.
27.04.
29.04.
4.05.-6.05.
13.05.
18.05
20.05.
25.05.
27.05.
1. «Слобідська Україна та Запорізька Січ», «Гетьманування Івана Мазепи»
2. «Гетьманування Івана Мазепи»
3. «Пилип Орлик і його конституція»
4. «Церковне життя»
5. «Ліквідація гетьманату»
6. «Лівобережна та Слобідська Україна»
7. «Ліквідація Запорозької Січі»
8. «Ліквідація Запорозької Січі»
9. «Гайдамацький та опришківський рух»
10. «Три поділи Польщі»
11. «Культура України у 18 ст.»
12. Практичне заняття Козацькі літописи»
13. Історія рідного краю.
14. Контрольна робота
15. Урок узагальнення
16. Урок повторення.
1. Опрацювати параграф 25, 26.
2. Опрацювати параграф 26,
3. Опрацювати параграф 27
4. Опрацювати параграф 28
5. Опрацювати параграф 29
6. Опрацювати параграф 30
7. Опрацювати параграф 31
8. Опрацювати параграф 31
9. Опрацювати параграф 32(1-4 питання)
10. Опрацювати §32 (5,6 пит.)
11. Опрацювати §33
12. Опрацювати ст.. 261-262

14. Опрацювати §29-33
15. Повторити параграф 8-15
16. Повторити параграф 16-21
Всесвітня історія
3.04.
10.04.
17.04.
24.04.
8.05.
15.05.
22.05.
29.05.
1. «Московська держава», «Поява Російської імперії»
2. «Просвітництво і промислова революція»
3. «Освічений абсолютизм»
4. «Міжнародні відносини 18 ст.»
5. «Англійські колонії в Північній Америці. Утворення США».
6. «Урок узагальнення».
7. Китай та Японія в 16 – 18 ст.
8. Індія та Персія в 16 – 18 ст.
9. Контрольна робота
1. Опрацювати параграф 20, 21
2. Опрацювати параграф 22
3. Опрацювати параграф 23
4. Опрацювати параграф 24
5. Опрацювати параграф 25
6. Підготуватися до контрольної роботи. Повтор. §22-26
7. Опрацювати §27
8. Опрацювати параграф 28
9. Повторити параграф 22-28
Алгебра16.03

18.03

30.03

1.04
6.04
8.04
13.04
15.04
22.04
27.04
29.04
4.05
6.05
13.05
18.05
20.05
25.05
27.05
27.04
28.04
1. Формула коренів квадратного рівняння.
https://www.youtube.com/watch?v=LBc6nsJ9SZk
2. Формула коренів квадратного рівняння.
https://www.youtube.com/watch?v=LBc6nsJ9SZk
3. Теорема Вієта
https://www.youtube.com/watch?v=1oJxDxg9tnw
4. Теорема Вієта
https://www.youtube.com/watch?v=1oJxDxg9tnw
5. Квадратне рівняння як математична модель для розв’язування задач.
https://www.youtube.com/watch?v=bxerN1aTrzo
6. Розв’язування текстових задач.
7. Розв’язування текстових задач.
8. Самостійна робота
9. Квадратний тричлен та його розкладання на лінійні множники. https://www.youtube.com/watch?v=mq7dF5Cv_Xs
10. Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. https://www.youtube.com/watch?v=ME6llih8-Jk11. Розв’язування вправ.
12. Раціональні рівняння як математична модель задач.
https://www.youtube.com/watch?v=KvOzo5a5K7o
13. Розв’язування задач за допомогою рівнянь, що зводяться до квадратних.
https://www.youtube.com/watch?v=KvOzo5a5K7o
14. Розв’язування вправ.
15. Розв’язування задач.
16. Розв’язування задач.
17. Контрольний тест
18. Підсумковий урок
19. Розв’язування вправ.
20. Площа паралелограма.
https://www.youtube.com/watch?v=_eoGReFzL7s
1. Повторити §21, виконати №811,817
2. Повторити §21, виконати №819,821
3. Опрацювати§22, виконати №841
4. Опрацювати§22, виконати №846
5. Вивчити §23, виконати № 862,864
6. Виконати №870,872
7. Виконати №875,879

9. Вивчити §24, виконати № 889,891
10. Вивч.§25, викон. №932,934
11. Повторити§25, виконати №938,940
12. Вивч.§26, вик.№966,968
13. Повторити §26, виконати № 981,985
14. Повторити§26, виконати №972,975
15. Виконати №987
16. Виконати №988


19. Опрацювати §24, виконати №888,890
20. Опрацювати §24, виконати №882,886
Геометрія16.03


17.03


30.03


31.03
6.04
7.04
13.04
14.04
4.05
5.05
12.05
18.05
19.05
25.05
26.05
1. Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника
https://www.youtube.com/watch?v=7wha_Dt9Yq0

2. Співвідношення між сторонами і кутами прямок.трикутника
https://www.youtube.com/watch?v=H4Xu7ci_Efw

3. Розв’язування прямокутних трикутників
https://www.youtube.com/watch?v=HxOGUMbYXjI

4. Розв’язування прямокутних трикутників
https://www.youtube.com/watch?v=HxOGUMbYXjI
5. Самостійна робота №4, ст.149
6. Многокутник та його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. https://www.youtube.com/watch?v=-GoK0vHXnZY
7. Многокутник, вписаний у коло. Многокутник, описаний навколо кола. https://www.youtube.com/watch?v=yyYmqWmF0N4
8. Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. https://www.youtube.com/watch?v=ON3abnmT1iA
9. Площа трикутника.https://www.youtube.com/watch?v=N04PBjWSoYc
10. Розв’язування вправ.
11. Площа трапеції .
https://www.youtube.com/watch?v=fiDZnKHGVf8
12. Розв’язування вправ.
13. Розв’язування вправ. Виконати самостійну роботу №1-6, ст.181
14. Контрольний тест.
15. Підсумковий урок.
1. Опрацювати §20, виконати № 722
2. Опрацювати §20, виконати № 724
3. Опрацювати §21, виконати № 757 (1),759(2)
4. Опрацювати §21, виконати № 763,765(1)( для обчислення синусів, косинусів кутів використайте калькулятор)

6.Опрацювати §22, виконати №821,823
7. Опрацювати §22, вивчити означення.
8. Опрацювати §23, виконати № 843,849
9. Опрацювати §25, виконати №909,912,920
10. Опрацювати §25, виконати № 923,927
11. Опрацювати §26, виконати № 944,946
12. Виконати № 952,954

Інформатика18.03
20.03
01.04
03.04.



08.04.
10.04.
15.04
17.04.
22.04.
24.04.
29.04.
06.05.
08.05.
1. Величини логічного типу, операції над ними.
2. Алгоритми з озгалудженням.
3. Елементи для введення даних. Поле з розкривним списком. Переглянути відео.
4. Елементи для введення даних. Прапорець. Переглянути відео



5. Алгоритми з повторенням для опрацювання велечин.
6. Цикл з лічильником
7. Цикл з передумовою
8. Цикл з післяумовою
9. Складання алгоритмів опрацювання велечин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
10. Практична робота №12.
11. Пошук найбільшого/найменшого серед кількох значень.
12. Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування.
13. Практична робота №13.
1. Вивчити пункт 6.3 ст. 195-199.
2. Вивчити пункт 6.4 ст. 200-205, виконати завдання №5, №7 ст. 206
Виконані завдання надішліть на електронну адресу вчителя - m.boiko118@gmail.com
3-4. Опрацювати пункт 6.5. Виконати вправу 6.

5. Опрацювати пункт 6.6.
6. Вивчити пункт 6.6.
7. Вивчити пункт 6.7
8. Опрацювати тему.
9. Опрацювати тему.
10. Виконати практичну ст. 220
11. Опрацювати тему.
12. Вивчити пункт 6.8. ст. 221-227.
Виконати практичну роботу, ст 228
Хімія

31.03
02.04
07.04
09.04
14.04.
16.04.
23.04
28.04
30.04
12.05
14.05
19.05
21.05
26.05
28.05
1. Солі та їх фізичні властивості.
2. Хімічні властивості солей.
3. Поняття про амфотерні гідроксиди.
4. Повторення вивченого про основні класи неорганічних сполук.
5. Загальні способи добування оксидів.
6. Способи добування кислот.
7. Способи добування основ
8. Способи добування солей.
9. Поширеність у природі та використання оксидів та кислот
10. Поширеність у природі та використання основ та солей.
11. Вплив основних класів неорганічних сполук на довкілля та здоров’я людини.
12. Розв’язування вправ.
13. Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук.
14. Розв’язування вправ.
15. Розв’язування вправ
16. Контрольна робота
17. Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук.
1. §37 завд.4 ст.206.
2. §38 завд.7 ст.212.
3. §39 завд.3 ст.216
4. Повторити §29-37 Виконати завд. 5, 6 ст.191
5. §40 завд.1 ст.221
6. §41(пункт1) завд.7 ст.227
7. § 41. Завдання 6 ст.226 (з-н)
8. § 41. Завдання 6 ст.226 (о-у)
9. Підготувати інформацію про поширеність та використання оксидів та кислот
10. Підготувати інформацію про поширеність та використання основ та солей
11. Написати реферат на тему» Вплив основних класів неорганічних сполук на довкілля та здоров’я людини.»
12. Виконати завд.7ст.227
13. Виконати завд.12,15ст.227
14. Виконати завд.8ст.227
15. Виконати завд. 16ст.227
Фізика

31.03
02.04
07.04
09.04
14.04
16.04
23.04
28.04
30.04
1. Послідовне з' єднання провідників.
2.Розв' язування задач
3. Паралельне з' єднання провідників
4. Мішане з' єднання провідників
https://drive.google.com/file/d/0By6zHVeZx5cZS1JlLW1SMTRaanc/view
5. Розв' язування задач.
6. Робота і потужність електричного
7. Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца
8. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники
9. Розв' язування задач
10. Електричний струм у металах.
11. Електричний струм у рідинах
1. §31 Впр.31 №2
2. Впр.31 №2,3,4
3. §32 Впр. 15 №4 ст 203
4. ( Впр15№5,6)
5.(§33 №1 до параграфа)
6. §34 Впр до параграфу№1,2
7. (§35 №1,3 до параграфа
8. Впр 18. №4,5
10. §35
11. §36 Впр 19 №1
Англійська мова30.03

31.03
3.04
6.04
7.04
10.04
13.04
14.04
17.04
24.04
27.04
29.04
4.05
5.05
8.05
12.05
15.05
18.05
19.05
22.05
25.05
26.05
29.05
1. Домашнє читання.
Агата Крісті.
2. Створення газети
3. Створення газети
4. Які газети і журнали ми читаємо.
5. Британські газети і журнали
6. Періодичні видання
7. Розвиток граматичних навичок
8. Розвиток граматичних навичок
9. Розвиток граматичних навичок
10. Газети і журнали
11. Газети і журнали,які читає твоя сім'я.
12. Реклама в нашому житті
13. Підлітки герої
14. Розвиток усного мовлення
15. Розвиток усного мовлення
16. Домашнє читання
17. Домашнє читання
18. Контроль читання
19. Контроль письма
20. Контроль аудіювання
21. Контроль говоріння
22. Повторення вивченого матеріалу
23. Підсумковий урок
1. Вивчити слова. Вправа 1-4 стор. 175.
Вправа 4,5 стор.175,176
2. Вправа 1-5 стор. 181-184
3. Вправа 2,3 стор.183
4. Записати нові слова на стор 186,читати текст на стор 185,186.
5. Записати нові слова на стор 189 і дати письмові відповіді з вправи 5 на стор 188
6. Вправа 3 стор.190 читати і 4а стор.190 письмово
7. Вправа 1,стор.191
8. Вправа 2.3 стор 192
9. Вправа 6,7 стор 193
10. Вправа 3 а,б стор 195
11. Записати нові слова на стор 197 і вивчити.Виконати вправу 5 на стор 197
12. Виконати вправу 7а,б стор 197
13. Вправа 8 стор 198 прочитати текст і написати інтервю з одним з підлітків
14. Вправа 1 а,б стор 199.прочитати текст і написати короткий імейл презентацію любого журнала чи газети ,яка тобі подобається
15. Вправа 2 стор 199 зробити проект для журнала
16. Читати текст стор 233,234,235
17. Вправа 2,3 стор 236
18. Виконати тест
19. Виконати тест
20. Виконати тест
21. Виконати тест
22. Написати про літні канікули
Зарубіжна література
1.04
3.04
8.04
10.04
14.04
17.04

28.04-30.04

4.05-8.05


12.05
15.05 18.05
22.05 25.05
29.05
1. Жан Батист Мольєр «Міщанин-шляхтич». Основні образи комедії.
2. Моральна проблематика комедії « Міщанин -шляхтич».Виховний потенціал твору. Засоби комічного (гумор,сатира,сарказм).
3. Складання рецензії до твору «Міщанин-шляхтич».
4. Позакласне читання. Іван Бунін «Красуня»
5. Література ХХ-ХХІ століття .У пошуках себе і високого польоту.(Огляд)
6. Антуан де Сент-Екзюпері( 1900-1944). Життєвий і творчий шлях письменника.
https://www.youtube.com/watch?v=K5f_jis5Tz8
7. Людські взаємини ,моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».
https://www.youtube.com/watch?v=HB1cGHKfMOI
8-9. Сюжет твору Р.Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» як філософська метафора людського життя.
https://www.youtube.com/watch?v=7sifnif0wDg
10-11. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.


12. Барбара Космовська «Буба: мертвий сезон».
13. Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.
14-15. М.Аромштам «Коли відпочивають янголи». Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі .Два погляди на один світ.
16.Контрольна робота за вивченими темами(тести).
17.Підсумковий урок.
1. Читати і переказувати стор.245-250
2-3. Відповісти на питання у підручнику. Написати рецензію до твору.
4-5. Записати в зошит (завдання у Viber)
https://www.youtube.com/watch?v=QD0tznfBpnU
6-7. Вивчити біографію письменника. Прочитати твір « Маленький принц»
8-9. Вивчити біографію письменника , прочитати твір.
10-11. Написати міні-твір на тему «Досконалість немає меж»

12-13. Вивчити біографію Б.Космовської. Прочитати твір «Буба: мертвий сезон». Відповісти на питання.
14-15.Вивчити біографію М.Аромштама . Прочитати твір «Коли відпочивають янголи». Повторити вивчені теми. Підготуватися до контрольної роботи.
Географія30.03
3.04.
6.04
9.04
13.04
16.04.

24.04

27.04
4.05-8.05.
1. Природні умови і ресурси Чорного і Азовського морів.
2. Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір.
3. Використання природно — ресурсного потенціалу та заповідного фонду України.
4. Практична робота. Позначення на контурній карті об'єктів природно — заповідного фонду України.



5. Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи раціонального використання природних ресурсів. Т/О.

6. Географічне положення і адміністративно-територіальний устрій Закарпатської області.
7. Особливості природних умов і ресурсів свого регіону. Об'єкти природно-заповідного фонду.
1. §44-45
2. §42-43
3. Опрац. тему.
4. Оформ. пр.р. в контур.к.



5. Опрац. тему

6. Опрац. тему.
7. Опрац. тему.
Біологія
31.03
03.04



07.04
10.04
14.04
17.04


24.04
28.04
05.05
08.05
12.05
15.05
19.05
22.05
26.05
29.05
1. Будова та функції спинного мозку людини.
2. Головний мозок людини: стовбурова частина мозочок
3. Головний мозок людини: передній мозок.
4. Соматична та вегетативна нервова система.
Профілактика захворювань нервової системи.
5. «Загальна характеристика сенсорних систем організму людини»
6. « Зорова сенсорна система. Око». Лабораторне дослідження« Визначення акомодації ока»
7. «Сприйняття світла, кольору, простору. Гігієна зору»
Лабораторне дослідження « Визначення акомодації ока»
8. « Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху»
9. «Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Сенсорні системи смаку, нюху. »
10. « Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи »
11. «Безумовні рефлекси. Інстинкти ». « Умовні рефлекси »
12. «Мова. Мислення. Свідомість. »
13. «Навчання та пам'ять »
14. «Навчання та пам'ять »
15. «Ендокринна система. Залози внутрішньої та зовнішньої секреції. Профілактика захворювань ендокринної системи »
16. «Взаємодія регуляторних систем»
17. «Будова та функції репродуктивної системи людини. Статеві клітини. Менструальний цикл. Запліднення. Вагітність.»
18. «Запліднення. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції.»
19. Постембріональний розвиток людини .
20. Контрольна робота
1. § 36.
2. § 37
3.§ 38
4. § 39, § 40

5. §41

6. §42 Ст. 200
7. §43
§43 Ст. 203
8. §44
9. §45,46
10. §47
11. §47 ст.222 - 223. §48
12. §47
13. §50
14. §51
15. §54,55
16. §58
17. §59,60
18. §61
19. §62
20. Повторити вивчене
Основи здоров’я

О3.04
10.04
17.04
24.04
08.05

15.05
22.05
29.05
1.Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху
2.Мотоцикл і безпека
3.Екологічна безпека забруднення довкілля і здоров‘я
4. Атмосферні забруднення та їхній вплив на здоров'я
5. Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України
6. Захист від кримальних небезпек
7. Протидія торгівлі людьми

8. Небезпека залучення додеструктивних соціальних угруповань
9. Інформаційна безпека вплив засобів масової інформації на здоров'я і поведінку людей.
10. Підсумковий урок
1. §21
2. §22
3. §23
4. §21. Написати твір-роздум «Яке повітря я залишу нащадкам?»
5. Вивчити §26
6. §27
7. §28

8. §29, відповісти на завдання ст 138
9. Вивч §30
10. Повт вивчене
Музичне мистецтво19.03.

02.04.
09.04.
16.04
23.04
30.04
7.05.
14.05.
21.05
28.05.
1. Стиль романтизму у живопису. Переглянути урок можна за посиланням. vospitatel.ucoz.ua/load/8_klas_mistectvo_uroki_26_27_romantizm_v_
obrazotvorchomu_mistectvi/4-1-0-596
2. Стиль романтизм в музиці, театрі й моді. . Переглянути урок можна за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-8-klasi-stil-romantizm-u-muzici-ta-teatri-moda-rзавданняomantizmu-103691.html
3. Стиль романтизм в музиці, театрі й моді. Переглянути урок за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-8-klasi-stil-romantizm-u-muzici-ta-teatri-moda-romantizmu-103691.html
4. Стиль реалізм. Переглянути урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Z9PVJLM1xv8
5
. Романтизм та релізм в укра-їнському мис-тецтві.
Переглянути урок за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1346769/
6
. Романтизм та реалізм у світовій культурі. Тестування. Переглянути урок за посиланням https://studfile.net/preview/5599275/page:10/
7
. Зустрілися стилі в мистецтві. . Переглянути урок за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-stil-u-mistectvi-dlya-8-klasu-34454.html8. Тема уроку. Стилі в мистецтві. Переглянути урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=1EIOdSvHVBo&list=PLP0sskhUrN71Bd7AHEXOnAaPCzWPAOtUr&index=14&t=0s
8
. Урок-подорож. Переглянути урок за посиланням
https://planetofhotels.com/velikobritaniya/london/britanskiy-muzey
9. Стилі в мистецтві. Підсумковий урок
Характерні риси музичного романтизму. Творчість композиторів. Театр.

Характерні риси музичного романтизму. Творчість композиторів. Театр

Характерні риси стилю. Архітектура. Скульптура

Пройти тестування

7. Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/mistectvo-8-klas-testovi-zavdannya-z-temi-stil-klasicizm-101647.html
8. Запам'ятати найвидатніші знахідки музею в Лондоні

Кiлькiсть переглядiв: 716

Коментарi