Завдання
ПредметДатаТемаЗавдання
Українська мова





30.03.
31.03.
Відокремлені члени речення





2. Урок розвитку мовлення.Інтерв’ю в публіцистичному стилі.
3. Відокремлені означення
1.Вивчити правила параграфу 31, виконати вправу 312.
2.Вивчити правила п.32, виконати вправу 317,319
3. Вивчити правила п.33, виконати вправу 336.
4. Вивчити правила п. 34, виконати вправу 349.

Опрацювати ст. 212-213, записати інтерв’ю в зошит.
Опрацювати § 32, вивчити правила, виконати вправи 320, 323,324, 328, 329
Українська література31.04.
02.04.
1. Ніна Бічуя .Повість «Шпага Славка Беркути»
2. Шпага Славка Беркути» – повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. Особливості композиції твору
3. Читати повість Ю . Винничука « Місце для дракона».
1. Прочитати повість.Охарактеризувати один із образів на вибір ( письмово).
2. Виконати завдання ст.236,240, 241.
Опрацювати ст. 220-241.
Виконати завдання на ст. 225,231, 236, 240
3. Письмово розкрити проблему добра і зла, або вірність і зраду. Написати твір- опис місцевості ( вулиці, села) на основі особистих спостережень і вражень
Алгебра

31.03
02.04
07.04
09.04
14.04
16.04
23.04
28.04
30.04
05.05
07.05
12.05
14.05
19.05
21.05
26.05-28.05
1. Формула коренів квадратного рівняння. переглянути відео
2. Теорема Вієта.Переглянути відео.
3. Розв’язування вправ.
4.Квадратний тричлен.Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.
Переглянути відео за силкою https://www.youtube.com/watch?v=mq7dF5Cv_Xs
5. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.
6. Розв’язування рівнянь ,які зводяться до квадратних
7. Рівняння,які зводяться до квадратних
8. Розв’язування рівнянь,які зводяться до квадратних
9. Тестування
10. Розв’язування вправ
11. Розв’язування вправ
12. Контрольна робота по темах:»Квадратний тричлен. Рівняння,які зводяться до квадратних. Ров’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь.
13. Раціональні вирази. Раціональні дроби.
14. Квадратні корені. Дійсні числа
15. Розв’язування вправ
16. Квадратні рівняння
17. Розв’язування вправ
18. К.р.(тестування)-Підсумковий урок.

1. Вивчити §21 ст.177-182
Виконати №813, 815, 819
2. Вивчити §22 ст.183-189 Виконати №836, 838, 841
3. Повторити §20,21,22
Виконати в зошит з підручника завдання з 1 по 7 на стор. 196-197
4. Вивчити §24 ст.198-205 Виконати №890,893,895
5. Вивчити §24 ст.198-205 Виконати №901,907,908
6. Вивчити §25 Виконати №931,933
7. Вивчити §25 Виконати №935,937.
8. Вивчити §25 Виконати №939,941,943.
9. Пройти тестуванння.
10. Повторити §22-24 Виконати №1009,1010.
11. Повторити §22-24 Виконати №1025,1026,1027.
12. Повторити §24-26 ст.198-214.
13. Повторити §1-4 ст.5-26 Виконати завдання 1,2,3,4,5,6 на ст..37.
14. Повторити §13-19 виконати №720,727,728
15. Повторити §13-19. Виконати №734,740,741.
16. Повторити §20-23. Виконати №994,1000,1001.
17. Повторити §22-23 Виконати №1002,1009.
18. Повторити вивчений матеріал
Геометрія

30.03
01.04
06.04
08.04
13.04
15.04
22.04
27.04
29.04
04.05.
06.05.
13.05.
18.05
20.05.
25.05-27.05
1. Синус,косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника.
2. Розв’язування прямокутних трикутників
3. Розв’язування прямокутних трикутників
4. Розв’язування прямокутних трикутників
Переглянути відео за силкою https://www.youtube.com/watch?v=HxOGUMbYXjI
5. Розв’язування задач
6. Розв’язування задач
7. Многокутник і його елементи. Опуклі і неопуклі многокутники.
8. Многокутник,вписаний у коло,і многокутник описаний навколо кола.
9. Тестування
10. Поняття площі многокутника. Площа квадрата.
11. Площа прямокутника.
12. Площа паралелограма.
13. Площа трикутника.
14. Площа ромба,трапеції.
15. Розв’язування задач
16. Контрольна робота
17. Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.
1. Опрацювати §20 ст.134-142
Виконати №718, 720, 722 Переглянути відео
2. Опрацювати §21 ст.143-148
Виконати №757, 759 Переглянути відео.
3. Опрацювати §21 ст.143-148
Виконати №763
4. Опрацювати §21 ст.143-148
Виконати №765,767
5. Опрацювати §18-21
Виконати №776,777,790
6. Опрацювати §18-21
Виконати №796,797,807.
7. Опрацювати §22 ст.155
Виконати №811,814,821,823
8. Опрацювати §22 ст.155 Виконати №817,819,827.
9. Пройти тестування
10. Вивчити §23 ст.161 Виконати №844,850,851.
11. Вивчити §23 ст.161 Виконати №846,848,854.
12. Вивчити §24 ст.167 Виконати №883,885,887,891.
13. Вивчити §25 ст.171 Виконати №909,911,917.
14. Вивчити §26 ст.177 Виконати №921,942,944,946.
15. Повторити §22-26 виконати №983,984,991,1003.
16. Повторити §22-26.
17. Повторити вивчений матеріал.
Англійська мова31.03
01.04
03.04
7.04
8.04
10.04
14.04
15.04
17.04
22.04
24.04
28.04
29.04
5.05
6.05
8.05
12.05
13.05
15.05
1. Велика Британія https://drive.google.com/file/d/0B0rp__QAtEgzOHJiODFPeHo0MW8/view
2.Об'єднане королівство https://www.youtube.com/watch?v=edy0LReLRrU
3.Північна Ірландія
4. Населення Великої Британії
5. Цікаві факти. Рresent Рerfect Рassive.https://www.youtube.com/watch?v=oXbgIWBYYxE
6. Британія туристична.
7. Географія та клімат королівства.
8. Географія та клімат України.
9. Україна, її місце знаходження
10. Клімат України. https://www.youtube.com/watch?v=GxFNsEJFsRM
11. Урок домашнього читання "Nellie Bly"
12. Урок домашнього читання "Nellie Bly" (продовження попередньої теми)
13. Англомовні країни.
14. Мандрівка по географічній карті.
15. Англія. Уельс.
16. Стиль життя британців.
17.Шотландія.
18.Подорож країнами.
19.Країна моєї мрії.
1. Вправа 2, ст200-201
2. Вправа 4,5, ст. 202
3. Вправа 1,3, ст203-205
4. Вправа 6(б), -записати і вивчити напам'ять ст. 206; вивчити слова на сторінці 206.
5. Вивчити правила на сторінці 208; вправа 3-4, ст.209-210.
6. Вправа 6-7, ст. 210-211
7. Вправа. 2, ст. 212 ( читати, перекладувати );
Слова, ст. 213
8.Вправа. 4(б), ст.215 ( читати, перекладувати );
Вправа. 5, ст.216 ( письмово ),і слова вивчити
9. Вправа 7(а), ст 216-217-письмово; (б)- усно опрацювати.
10. Вправа 8, ст. 218-219- читати і перекладувати
11. ст. 233-235 -читати і перекладувати
12. слова ст.233-вивчити; вправа2-3, ст. 236
13. Вправа 2, ст.220-221- чит. і перекладувати. і дати відповідь на питання внизу.
14. Вправа 2, ст. 223-224 -читати і перекладувати;
15. Вправа 3, ст.224- письмово.
16. Вправа1, ст. 225- усно; вправа 6, ст. 227 -письмово
17.Вправа 8, ст. 228
18.Вправа 12-13, ст. 229-231.
19.Написати твір про яку країну ви мрієте, чи хочете відвідати, або яка країна є вашою улюбленою.
Історія України

30.01

6.04
9.04
13.04
23.04
27.04


14.05
18.05
21.05
25.05
28.05
1. Українські землі наприкінці 50-х ррXVII- на початкуXVIII ст
http://znohistory.ed-era.comhttp://ilearn.org.ua/history.
2. Українська держава за гетьмана Івана Мазепи

1. Пилип Орлик і його Конституція 1710 р
2. Духовне життя України в д.п.XVIIст
3. Контрольна робота за темою: «Українські землі наприкінці 50-х рр XVIIст.- на початку XVIIIст
4. Спроби царизму ліквідувати українську державність.
5. Ліквідація гетьманства та особливого устрою Гетьманщини та Слобожанщини

6. Правобережжя та Західноукраїнські землі у другій половині XVIII ст. -
7. Поділи Речі посполитої.
8. Культура України в другій половині XVIII ст.
9. Практичне заняття. ( завдання буде пізніше).
10. Підсумкова контрольна робота. ( завдання пізніше).
1. § 22,23,24,25

2. Вивчити параграф 26



1. Вивчити параграф
2. Вивчити параграф
3. Вивчити параграф
4. Вивчити параграф
5. Вивчити параграф


6. Вивчити параграф 32. пункт 1-4.
7. Вивчити параграф 32, пункт 5-6.
8. Вивчити параграф 33.
Всесвітня історія
1.04



8.04
15.04
22.04
29.04

13.05
20.05
27.05
1. Поява Російської імперії
2. Урок контролю і корекції навчальних досягнень із розділу» Османська імперія. Країни Східної Європи у XVII-XVIII ст
3.Японія та Китай

1. Урок контролю і корекції навчальних досягнень із розділу» Османська імперія. Країни Східної Європи у XVII-XVIII ст
2. Просвітництво та промислова революція
3. Освічений абсолютизм. Міжнародні відносини XVIIIст.
4. Утворення США. Війна за незалежність

5. Індія та Персія.
6. Практичне заняття за темою " Східний світ у XVI- XVIII ст.
7. Підсумкова контрольна робота.
§ 20-21

Вивчити параграф 23-24 https://www.youtube.com/watch?v=F-BdpW-QtlI


1. Вивчити параграф 22
2. Вивчити параграф 23
3. Вивчити параграф 24-25


5. Параграф 28.
Інформатика18.03
20.03
01.04

03.04.



08.04.
10.04.
15.04
17.04.
22.04.
24.04.
29.04.
06.05.
08.05.
1. Величини логічного типу, операції над ними.
2. Алгоритми з озгалудженням.
3. Елементи для введення даних. Поле з розкривним списком. Переглянути відео.
4. Елементи для введення даних. Прапорець. Переглянути відео



5. Алгоритми з повторенням для опрацювання велечин.
6. Цикл з лічильником
7. Цикл з передумовою
8. Цикл з післяумовою
9. Складання алгоритмів опрацювання велечин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
10. Практична робота №12.
11. Пошук найбільшого/найменшого серед кількох значень.
12. Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування.
13. Практична робота №13.
1. Вивчити пункт 6.3 ст. 195-199.
2. Вивчити пункт 6.4 ст. 200-205, виконати завдання №5, №7 ст. 206
Виконані завдання надішліть на електронну адресу вчителя - m.boiko118@gmail.com
3-4. Опрацювати пункт 6.5. Виконати вправу 6.



5. Опрацювати пункт 6.6.
6. Вивчити пункт 6.6.
7. Вивчити пункт 6.7
8. Опрацювати тему.
9. Опрацювати тему.
10. Виконати практичну ст. 220
11. Опрацювати тему.
12. Вивчити пункт 6.8. ст. 221-227.
Виконати практичну роботу, ст 228
Хімія

31.03
02.04
07.04
09.04
14.04.
16.04.
23.04
28.04
30.04
12.05
14.05
19.05
21.05
26.05
28.05
1. Солі та їх фізичні властивості.
2. Хімічні властивості солей.
3. Слухова сенсорна система.
4. Сенсорні системи смаку і нюху.
5. Загальні способи добування оксидів.
6. Способи добування кислот.
7. Способи добування основ
8. Способи добування солей.
9. Поширеність у природі та використання оксидів та кислот
10. Поширеність у природі та використання основ та солей
11. Вплив основних класів неорганічних сполук на довкілля та здоров’я людини.
12. Розв’язування вправ.
13. Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук.
14. Розв’язування вправ.
15. Розв’язування вправ
16. Контрольна робота
17. Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук.
1. §37 завд.4 ст.206.
2. §38 завд.7 ст.212.
3. §39 завд.3 ст.216
4. Повторити §29-37 Виконати завд. 5, 6 ст.191
5. §40 завд.1 ст.221
6. §41(пункт1) завд.7 ст.227
7. § 41. Завдання 6 ст.226 (з-н)
8. § 41. Завдання 6 ст.226 (о-у)
9. Підготувати інформацію про поширеність та використання оксидів та кислот
10. Підготувати інформацію про поширеність та використання основ та солей
11. Написати реферат на тему» Вплив основних класів неорганічних сполук на довкілля та здоров’я людини.»
12. Виконати завд.7ст.227
13. Виконати завд.12,15 ст.227
14. Виконати завд.8 ст.227
15. Виконати завд. 16 ст.227
Біологія31.03
2.04.
7.04
9.04
14.04.
16.04.

21.04
23.04.

28.04-
30.04.
5.05-
7.05.

12.05-
14.05.
19.05-
21.05.
26.05-
28.05.
1. Загальна характеристика сенсорних систем.
2. Зорова сенсорна система.
3. Слухова сенсорна система.
4. Сенсорні системи смаку і нюху.
5. Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику.
6. Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.

7. Умовні та безумовні рефлекси.
8. Інстинкти. Лабораторне дослідження.

9. Профілактика захворювань ендокринної системи.
10. Взаємодія регуляторних систем.
11.Будова та функції репродуктивної системи.


12. Ембріональний і постембріональний період розвитку людини.
13. Цілісність організму людини.
14. Взаємодія регуляторних систем.
15. Контрольна робота.
16. Підсумковий урок.

1. §41
2. §42
3. §43
4. §44
5. Опрац. тему.
6. Опрац. тему.

7. Опрац. тему.
8. Опрац. тему.

9. Опрац. тему.
10. Опрац. тему.
11. Опрац. тему.


12. Опрац. тему.
Фізика
31.03
2.04.
7.04
9.04.
14.04
16.04

21.04
23.04.

28.04
5.05-
7.05.

12.05-
14.05.
19.05-
21.05.
26.05-
28.05.
1. Послідовне та паралельне з'єднання провідників.
2. Мішане з'єднання провідників.
3. Розв'язування задач до теми послідовне та паралельне з'єднання провідників.
4. Робота і потужність електричного струму.
5. Розв'язування задач.


6. Теплова дія струму. Закон Джоуля — Ленца.
7. Електричні нагрівальні пристрої.

8. Розвязування задач.

9. Електричний струм у металах і рідинах.

10. Електричний струм у газах.
11. Види самостійних газових розрядів.
12. Розв’язування задач.
13. Контрольна робота.
14. Навчальний проект електричні явища і електричний струм.
15. Підсумковий урок.
1. §31-32
2. Опрац. тему.
3. Оформ.практ.
4. Опрац. тему.
5. Опрац. тему.



6. Опрац. тему.
7. Опрац. тему.

8. Повт. тему.

9. Опрац. тему

10. Опрац. тему .
11. Опрац. тему .
Географія30.03
3.04.
6.04
9.04
13.04
16.04.

24.04

27.04



4.05-
8.05.

15.05.
18.05-
22.05.
25.05-
29.05.
1. Природні умови і ресурси Чорного і Азовського морів.
2. Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір.
3. Використання природно — ресурсного потенціалу та заповідного фонду України.
4. Практична робота. Позначення на контурній карті об'єктів природно — заповідного фонду України.



5. Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи раціонального використання природних ресурсів. Т/О.

6. Географічне положення і адміністративно-територіальний устрій Закарпатської області.
7. Особливості природних умов і ресурсів свого регіону. Об'єкти природно-заповідного фонду.

8. Населення свого регіону. Кількість та структура населення нашої області.
9. Етнічний склад населеня. Дослідження.
10. Ознайомлення з об’єктами природи своєї місцевості.
11. Узагальнення знань за вивченими темами.
12. Підсумковий урок.
1. §44-45
2. §42-43
3. Опрац. тему.
4. Оформ. пр.р. в контур.к.





5. Опрац. тему

6. Опрац. тему.

7. Опрац. тему.


8. Опрац. тему.
Зарубіжна література16.03
18.03

30.03
01.04
06.04
08.04
13.04
15.04
22.04
27.04
29.04
04.05
06.05
13.05
18.05
20.05
25.05
27.05
1. Дж.Донн «Священні сонети». 19 сонет.
2. Характерні ознаки класицизму. Мольєр – майстер класицистичної комедії. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
3. Мольєр «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору.
4. Основні образи комедії.
5. Засоби комічного: гумор, сатира, сарказм.
6. Онлайн дискусія «Хто вони: сучасні Журдени?»
7. Перевірочна робота за темою «Бароко і класицизм».
8. А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Моральні цінності в казці-притчі.
9. Художні образи-символи в казці-притчі «Маленький принц». Філософський зміст твору.
10. Б.Космовська «Буба: мертвий сезон».
11. Художній світ Барбари Космовської. Батьки – діти, діди – онуки.
12. Урок-роздум. Яке ж воно, життя підлітків: щасливе і безтурботне чи складне і проблемне?
13. Р.Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору – філософська метафора людського буття.
14. Алегоричні образи повісті.
15. РМ Проблеми порозуміння дітей та дорослих(за вивченими творами).
16. Контрольне тестування за темою «Література ХХ-ХХІст.)
17. ПЧ М.Аромштам «Коли відпочивають янголи».
18. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
1. Вивчити значення терміну «бароко». Вміти аналізувати 19 сонет.
2. Опрацювати 230-239 сторінки підручника, відповісти на питання (ст.239), читати комедію «Міщанин-шляхтич».
3. Опрацюйте 230-239 ст. підручника, за посиланнями перегляньте виставуhttps://youtu.be/D0PmRSOY3QU, https://youtu.be/vlTN9vOGVmQ.
4. Виконати вправи https://learningapps.org/display?v=pdvymxxh218,https://learningapps.org/display?v=pobosqhv518
5. Виконайте завдання за посиланням https://learningapps.org/display?v=p5cx1p4mk18
6. Пройдіть тестування за посиланням join.naurok.ua, код доступу 976999
7. Повторити 230-245 сторінки підручника,виконати роботу за посиланням https://onlinetestpad.com
8. Переглянути урок за посиланням https://padlet-uploads.storage.googleapis.com, опрацювати 262-264 сторінки підручника, перегляньте мультфільм за посиланням https://youtu.be/M5gZZLJGbMg.
9. Перегляньте урок за посиланням https://youtu.be/yi5GoFxsJAM, виконайте завдання за посиланням
https://learningapps.org/3341644?fbclid.
10. Опрацювати 281-282 ст. підручника, прочитати твір
https://dovidka.biz.ua/buba-barbara-kosmovska.
11. Пройти тестування за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=984090.
12. Відповісти в зошитах на дане запитання.
13. Опрацювати 271-280 ст. підручника, переглянути урок за посиланням https://youtu.be/quRS7_qi7F4.
14. Переглянути матеріал за посиланням https://youtu.be/xPSUv3G1ewE, відповісти на питання підручника (ст..280).
15. Відповісти на питання підручника(ст..286), підготуватися до контрольної роботи за темою «Література ХХ-ХХІ ст.»
16. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=772016.
17. Прочитати твір за посиланням
https://dovidka.biz.ua/koli-vidpochivayut-yangoli-skorocheno/.
18. Відповісти на питання підручника(ст..287-288).
Основи здоров’я

О3.04
10.04
17.04
24.04
08.05

15.05
22.05
29.05
1.Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху
2.Мотоцикл і безпека
3. Екологічна безпека забруднення довкілля і здоров‘я
4. Атмосферні забруднення та їхній вплив на здоров'я
5. Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України
6. Захист від кримальних небезпек
7. Протидія торгівлі людьми

8. Небезпека залучення додеструктивних соціальних угруповань
9. Інформаційна безпека вплив засобів масової інформації на здоров'я і поведінку людей.
10. Підсумковий урок
1. §21
2. §22
3. §23
4. §21. Написати твір-роздум «Яке повітря я залишу нащадкам?»
5. Вивчити §26
6. §27
7. §28

8. §29, відповісти на завдання ст 138
9. Вивч §30
10. Повт вивчене
Музичне мистецтво19.03.


02.04.

09.04
16.04
23.04
30.04
7.05.
14.05
21.05
28.05.
1. Стиль романтизму у живопису. Переглянути урок можна за посиланням. vospitatel.ucoz.ua/load/8_klas_mistectvo_uroki_26_27_romantizm_v_
obrazotvorchomu_mistectvi/4-1-0-596
2. Стиль романтизм в музиці, театрі й моді. . Переглянути урок можна за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-8-klasi-stil-romantizm-u-muzici-ta-teatri-moda-rзавданняomantizmu-103691.html 4. Стиль реалізм. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Z9PVJLM1xv8
5. Романтизм та релізм в укра-їнському мис-тецтві.
Переглянути урок за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1346769/
6
. Романтизм та реалізм у світовій культурі. Тестування. Переглянути урок за посиланням https://studfile.net/preview/5599275/page:10/
7. Зустрілися стилі в мистецтві. . Переглянути урок за посиланням.https://naurok.com.ua/prezentaciya-stil-u-mistectvi-dlya-8-klasu-34454.html8. Тема уроку. Стилі в мистецтві. Переглянути урок за посиланням.https://www.youtube.com/watch?v=1EIOdSvHVBo&list=PLP0sskhUrN71Bd7AHEXOnAaPCzWPAOtUr&index=14&t=0s
8. Урок-подорож. Переглянути урок за посиланнямhttps://planetofhotels.com/velikobritaniya/london/britanskiy-muzey9. Стилі в мистецтві. Підсумковий урок.
Характерні риси музичного романтизму. Творчість композиторів. Театр.



Характерні риси стилю. Архітектура. Скульптура

Пройти тестування

7-Пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/mistectvo-8-klas-testovi-zavdannya-z-temi-stil-klasicizm-101647.html
8 Запам'ятати найвидатніші знахідки музею в Лондоні
Кiлькiсть переглядiв: 548

Коментарi