Предмет | Дата | Тема | Завдання |
Українська мова | 30.03. 31.03. | Відокремлені члени речення 2. Урок розвитку мовлення.Інтерв’ю в публіцистичному стилі. 3. Відокремлені означення | 1.Вивчити правила параграфу 31, виконати вправу 312. 2.Вивчити правила п.32, виконати вправу 317, 319. 3. Вивчити правила п.33, виконати вправу 336. 4. Вивчити правила п. 34, виконати вправу 349. Опрацювати ст. 212-213, записати інтерв’ю в зошит. Опрацювати § 32, вивчити правила, виконати вправи 320, 323,324, 328, 329 |
Українська література | 31.04. 02.04. | 1. Ніна Бічуя .Повість «Шпага Славка Беркути» 2. Шпага Славка Беркути» – повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. Особливості композиції твору 3. Читати повість Ю . Винничука « Місце для дракона». | 1. Прочитати повість. Охарактеризувати один із образів на вибір ( письмово). 2. Виконати завдання ст.236,240, 241. Опрацювати ст. 220-241. Виконати завдання на ст. 225,231, 236, 240 3. Письмово розкрити проблему добра і зла, або вірність і зраду. Написати твір- опис місцевості ( вулиці, села) на основі особистих спостережень і вражень |
Алгебра | 30.03 1.04 6.04 8.04 13.04 15.04 22.04 27.04 29.04 4.05 6.05 13.05 18.05 20.05 25.05 27.05 | 1. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. 2. Формула коренів квадратного рівняння https://www.youtube.com/watch?v=Gc7CKft7rg0 https://www.youtube.com/watch?v=LBc6nsJ9SZk&t=1464s 3. Розв’язування вправ https://www.youtube.com/watch?v=LBc6nsJ9SZk&t=1464s 4. Теорема Вієта https://www.youtube.com/watch?v=BSp013exuR8 https://www.youtube.com/watch?v=IxhpPOLBgAY 5. Розв’язування вправ https://www.youtube.com/watch?v=DNJC5kTftN4 6. Квадратний тричлен. Корені квадратного тричлена https://www.youtube.com/watch?v=xCpyWKn4UCM https://www.youtube.com/watch?v=mq7dF5Cv_Xs 7. Розкладання квадратного тричлена на множники https://www.youtube.com/watch?v=mZ9MJMRGrYs 8. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних( біквадратні рівняння) https://www.youtube.com/watch?v=G35Wh5FsQA0 9. Розв’язування рівнянь ,які зводяться до квадратних https://www.youtube.com/watch?v=geifQ0zLC0w 10. Розв’язування рівнянь https://www.youtube.com/watch?v=ME6llih8-Jk 11. Квадратне рівняння, як математична модель прикладної задачі 12. Розв’язування задач 13. Розв’язування задач 14. Контрольна робота 15. Раціональні вирази 16. Квадратні корені 17. Квадратні рівняння | 1. Опрацювати параграф 20. Переглянути відео Розв’язати №779, №781,№783(3), №785, №787. 2. Опрацювати §21 Вивчити формули напам’ять Виконати №808, №811, №813 3. Повторити §21 Виконати №815, №819(1,4) 4. Опрацювати §22 Виконати №836, №838, №841 5. Повторити §22 Виконати №844, №846 6. Опрацювати §24. Виконати №890, №893, №895 7. Повторити §24. Виконати №898, №903 8. Опрацювати §25 п.3 ст.207-208. Виконати №931, №933 9. Опрацювати §25 п.1.Виконати №935, №937(1,3), №947(1) 10. Повторити §25 п.2, п.4 №941, №954 11. Опрацювати §23. Виконати №863, №865, №868 12. №871, №873 13. Опрацювати §26. Виконати №969, №971, №978 14. Завдання буде у групі 15. Повторити розділ 1. Виконати №448 16. Повторити розділ2 Завдання у групі 17. Повторити розділ 3. Завдання у групі |
Геометрія | 2.04 31.03 7.04 9.04 14.04 16.04 23.04 28.04 30.04 5.05 7.05 12.05 14.05 19.05 21.05 26.05 28.05 | 1. Розв’язування прямокутних трикутників. 2. Многокутник і його елементи. Опуклі та неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника https://www.youtube.com/watch?v=cZ58G4urUt4 https://www.youtube.com/watch?v=-GoK0vHXnZY. 3. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола https://www.youtube.com/watch?v=yyYmqWmF0N4 4. Площа многокутника. Площа прямокутника https://www.youtube.com/watch?v=ON3abnmT1iA 5. Розв’язування задач 6. Площа паралелограма https://www.youtube.com/watch?v=UpsHumoutSM https://www.youtube.com/watch?v=_eoGReFzL7s 7. Розв’язування задач 8. Площа трикутника https://www.youtube.com/watch?v=X3d3vvqNCbE https://www.youtube.com/watch?v=N04PBjWSoYc 9. Площа трикутника. Розв’язування задач https://www.youtube.com/watch?v=N04PBjWSoYc&t=1650s 10. Площа трапеції https://www.youtube.com/watch?v=S7wAU7kBv_s 10. Розв’язування задач 11. Розв’язування задач 12. Контрольна робота 13. Чотирикутники 14. Подібність трикутників 15. Розв’язування прямокутних трикутників 16. Многокутники. Площі многокутників 17. Підсумкова контрольна робота | 1. Опрацювати параграф 21. Переглянути відео Розв’язати №757(2), №759(1), №761, №765(1), №767(1), №769. 2. Опрацювати §22ст.155-157 Виконати №811, №821,№828 3. Опрацювати §22 ст.157, 158 Виконати №817, №819, №831 4. Опрацювати §23 Виконати №844(1), №846(1), №848, №851 5. Повторити §23 Виконати №854, №856 №858 6. Опрацювати §24. Виконати №883(1), №885,№887 7. Повторити §24. Виконати №891, №893 8. Опрацювати §25. Виконати №909(1), №911(1), №913, №915, №917 9. Повторити §25. Виконати №924, №929, №931 10. Опрацювати §26 Виконати №942(1), №944, №946 10. Повторити §26. Виконати №948, №950 11.Повторити §22- §26. Виконати домашню самостійну роботу №5 ст.181,182 12. Повторити §22-§26. Завдання у групі 13. Повторити розділ 1. Виконати №370, №385,№397,№407,№419 14. Повторити розділ 2. Завдання у групі 15. Повторити розділ 3. Завдання у групі 16. Повторити розділ 4. Завдання у групі 17. Завдання у групі |
Англ. мова | 31.03. 1.04. 2.04. 7.04. 8.04. 9.04. 14.04. 15.04 22.04 23.04 28.04 29.04. 30.04. 5.05 6.05. 7.05. 12.05. 13.05. 14.05. 19.05--21.05 | 1.Біографія Агати Крісті. Домашнє читання 2.Преса в житті людини 3.Газети та журнали України 4.Преса Великої Британії 5. Grammar. Mixed tenses. Різні часові форми. 6. Speaking. Думки підлітків про газети.7. Інтерв’ю про улюблений журнал. Мій email. . Інтерв’ю з героєм з шкільної газети. Geographical Outlook. Definite Article. Definite Article with geographical names. Аудіювання . Ірландія. Граматика. Present Perfect Passive. 1. Reading. The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. 2. Reading. The Geography and Climate of Ukraine. 3. The United Kingdom. Canada. Climate of Ukraine. 4. Climate of Ukraine. 5. Враження мандрівників. 6. Повторення і систематизація. 7. Повторення і систематизація 8. Reading. Nelly Bly. 9. Nelly Bly. 10. Контроль навичок аудіювання. 11. Контроль навичок читання. 12. Контрольна робота. | 1. Переказ біографії 2. Впр. 2,5(а), ст. 183 – 184. ( вивчити слова ) 3. Впр. 6, ст.188. ( читати, перекладувати текст ) 4. Впр. 2, ст. 189. ( вивчити нові слова ) 5. Ст. 191 – 194. 6. Впр. 3, ст. 195. 7. Слова, ст. 197 ( усно і письмово ). Розповідати про улюблений журнал. Впр.8, ст.198 (читати і перекладувати). Впр. 1, ст.199 (читати і перекладувати). Впр. 2, ст. 200 (відповідати на запитання). Ст. 201 (вивчити правило) Впр. 4, 5, ст. 202 (письмово). Впр. 1, ст.203-204 (письмово) Впр.1, ст. 208 Слова, ст.206 (усно і письмово) Впр.6(в), ст. 206 (письмово) Впр. 3, 4, ст. 209-210 Слова, ст. 213 ( усно і письмово ) Впр. 2, ст. 212 ( читати, перекладувати ) Впр. 3, ст.. 214 ( дати відповідь на запитання письмово ) Впр. 4(в), ст.215 ( читати, перекладувати ) Слова, ст.. 216 ( письмово ) Впр. 5, ст.216 ( письмово ) 3. Впр.7(а), ст. 216-217( письмово). Впр.7(в). ст.217(читати, перекладувати). Впр.8, ст.218 -219 (читати, перекладувати). Test по 28.04. до 18.00. Код: 610688(лише одна спроба). 4. Впр.2, ст.220 – 221 (читати, перекладувати). Питання, ст.221 (письмово). Test до 29.04. до 18.00. Код: 935854 (лише одна спроба).5. Впр.2(а), ст.223 – 224 (читати, перекладувати). Test до 30.04. до 18.00. Код: 931312 (лише одна спроба). 6. Впр.1, ст. 225 (письмово) Впр.4(а), ст. 225-226 (письмово 7. Впр.8, ст.228 (письмово) Впр.11, ст. 229 (письмово) Впр.13, ст.230-231 (читати, перекладувати) Впр.12, ст. 229-230 (письмово) 8. Впр.1, ст. 233-236 (читати, перекладувати) Слова, ст. 234 (усно і письмово). 9. Впр. 2, 3, 4, ст. 236 (письмово).Ст. 236 (письмово) 10. Тести. 11. Тести. 12. Тест 890670 на сайті join.naurok.ua. виконати по 20.05 до 18.00. Тест 542309 виконати по 21.05 до 18.00. Тест 711448 виконати по 22.05 до 18.00. |
Історія України | 30.01 1.04 6.04 9.04 13.04 23.04 27.04 14.05 18.05 21.05 25.05 28.05 | 1. Українські землі наприкінці 50-х ррXVII- на початкуXVIII ст http://znohistory.ed-era.com http://ilearn.org.ua/history. 2. Українська держава за гетьмана Івана Мазепи 1. Пилип Орлик і його Конституція 1710 р 2. Духовне життя України в д.п.XVIIст 3.Контрольна робота за темою: «Українські землі наприкінці 50-х рр XVIIст.- на початку XVIIIст 4. Спроби царизму ліквідувати українську державність 5. Ліквідація гетьманства та особливого устрою Гетьманщини та Слобожанщини 6. Правобережжя та Західноукраїнські землі у другій половині XVIII ст. - 7. Поділи Речі посполитої. 8. Культура України в другій половині XVIII ст. 9. Практичне заняття. ( завдання буде пізніше). 10. Підсумкова контрольна робота. ( завдання пізніше). | 1. § 22,23,24,25 2. Вивчити параграф 26 1. Вивчити параграф 2.Вивчити параграф 3.Вивчити параграф 4.Вивчити параграф 5.Вивчити параграф 6. Вивчити параграф 32. пункт 1-4. 7. Вивчити параграф 32, пункт 5-6. 8. Вивчити параграф 33. |
Всесвітня історія | 1.04 8.04 15.04 22.04 29.04 13.05 20.05 27.05 | 1. Поява Російської імперії 2. Урок контролю і корекції навчальних досягнень із розділу» Османська імперія. Країни Східної Європи у XVII-XVIII ст 3. Японія та Китай 1. Урок контролю і корекції навчальних досягнень із розділу» Османська імперія. Країни Східної Європи у XVII-XVIII ст 2. Просвітництво та промислова революція. 3. Освічений абсолютизм. Міжнародні відносини XVIIIст 4. Утворення США. Війна за незалежність 5. Індія та Персія. 6. Практичне заняття за темою " Східний світ у XVI- XVIII ст. 7. Підсумкова контрольна робота. | § 20-21 3. Вивчити параграф 23-24 https://www.youtube.com/watch?v=F-BdpW-QtlI 1. Вивчити параграф 22 2. Вивчити параграф 23 3. Вивчити параграф24-25 5. Параграф 28. |
Зарубіжна література | 13.03 16.03 20.03 30.03 3.04 6.04. 10.04. 13.04. 17.04 24.04. 27.04. 4.05 15.05. 22.05. 25.05. 29.05. | 1. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). Із лірики європейського бароко. Джонн Донн (1572–1631).«Щоб мучить мене…». Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. 2. Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. 3. Мольєр (1622–1673). Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. 4. Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). https://www.youtube.com/watch?v=5GCPAj_EwJY https://www.youtube.com/watch?v=stN9O3i7Av8 5. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). 6. Розвиток мовлення(усно) №4. Складання рецензії, анотації до твору Мольєра «Міщанин-шляхтич», 7. Позакласне читання №3. Бунін І. О. «Красуня» https://www.youtube.com/watch?v=QD0tznfBpnU Матеріал до уроку у viber 8. Контрольна робота №5.«Бароко і класицизм». 9. Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі«Маленький принц» https://www.youtube.com/watch?v=_cEXhp5lRPg 10. Художні образи. Філософський зміст твору. https://www.youtube.com/watch?v=niqHyi4NT8s 11. Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору як філософська метафора людського буття https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-tvoru-richarda-baha-chayka-dzhonatana-livingston-8-klas-15891.html 12. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і можливість його подолання. Алегоричні образи повісті. Ознаки притчі у творі. https://www.youtube.com/watch?v=XLaPZISfFnQ 13. Барбара Космовська (нар. 1958). Художній світБ. Космовської. «Буба». Ідея поваги й любові до людини. Батьки – діти, діди – онуки. Сімейні цінності у творі. https://www.youtube.com/watch?v=6gBw9P-yMnw https://www.youtube.com/watch?v=AowxPJUzm7U 14. М.Аромштам. «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ. Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі. https://www.youtube.com/watch?v=GhUJtTwt8lo 15. Контрольна робота №6. 16. Позакласне читання №4. Парр М. «Вафельне серце» або Старк У. Маленька книга про любов. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. https://www.youtube.com/watch?v=UL2OkL9hYbs | 1. Опрацювати матеріал підручника на ст. 230-236. Виписати представників літератури бароко. Навчитись виразно читати сонет 19 «Щоб мучить мене...». 2. Опрацювати матеріал підручника на ст.236-239. 3. Знати зміст комедії «Міщанин-шляхтич». Опрацювати матеріал підручника на ст.239-244. Характеризувати образ Журдена, підібрати цитати для характеристики образу. 4. Порівняти характеристику образів : Журден і Дорант; Журден і пані Журден; Журден і Ков'єль і Ніколь 5. Повторити теоретичний матеріал про засоби комічного 6. Записати у зошити (матеріал у viber) 7. Повторити матеріал по темі "Бароко і класицизм". 8. Виконати завдання ( viber) 9. Опрацювати матеріал підручника на ст.260-262. 10. Опрацювати запитання і завдання на ст.270. 11. Опрацювати матеріал підручника по темі. 12. Виконати завдання ( viber) 13. Опрацювати матеріал по темі.https://www.youtube.com/watch?v=Gch0eu6A2cc https://www.youtube.com/watch?v=FphHAFX5hgc 14. Опрацювати матеріал по темі.https://www.youtube.com/watch?v=max8q8oabg8 Виконати завдання ( viber) Підготуватися до контр. роб. 15. https://www.youtube.com/watch?v=EFC0SVBWBN8 16. https://www.youtube.com/watch?v=QPfxQFsJpnQ |
Інформатика | 18.03 20.03 01.04 03.04. 08.04. 10.04. 15.04 17.04. 22.04. 24.04. 29.04. 06.05. 08.05. | 1. Величини логічного типу, операції над ними. 2. Алгоритми з озгалудженням. 3. Елементи для введення даних. Поле з розкривним списком. Переглянути відео. 4. Елементи для введення даних. Прапорець. Переглянути відео 5. Алгоритми з повторенням для опрацювання велечин. 6. Цикл з лічильником 7. Цикл з передумовою 8. Цикл з післяумовою 9. Складання алгоритмів опрацювання велечин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання. 10. Практична робота №12. 11. Пошук найбільшого/найменшого серед кількох значень. 12. Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування. 13. Практична робота №13. | 1. Вивчити пункт 6.3 ст. 195-199. 2. Вивчити пункт 6.4 ст. 200-205, виконати завдання №5, №7 ст. 206Виконані завдання надішліть на електронну адресу вчителя - m.boiko118@gmail.com 3-4. Опрацювати пункт 6.5. Виконати вправу 6. 5. Опрацювати пункт 6.6. 6. Вивчити пункт 6.6. 7. Вивчити пункт 6.7 8. Опрацювати тему. 9. Опрацювати тему. 10. Виконати практичну ст. 220 11. Опрацювати тему. 12. Вивчити пункт 6.8. ст. 221-227. 13. Виконати практичну роботу, ст 228 |
Хімія | 31.03 02.04 07.04 09.04 14.04. 16.04. 23.04 28.04 30.04 12.05 14.05 19.05 21.05 26.05 28.05 | 1. Солі та їх фізичні властивості. 2. Хімічні властивості солей. 3. Поняття про амфотерні гідроксиди. 4. Повторення вивченого про основні класи неорганічних сполук. 5. Загальні способи добування оксидів. 6. Способи добування кислот. 7. Способи добування основ 8. Способи добування солей. 9. Поширеність у природі та використання оксидів та кислот 10. Поширеність у природі та використання основ та солей. 11. Вплив основних класів неорганічних сполук на довкілля та здоров’я людини. 12. Розв’язування вправ. 13. Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук. 14. Розв’язування вправ. 15. Розв’язування вправ 16. Контрольна робота 17. Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук. | 1. §37завд.4 ст.206. 2. §38завд.7 ст.212. 3. §39завд.3 ст.216 4. Повторити §29-37 Виконати завд. 5, 6 ст.191 5. §40 завд.1 ст.221 6. §41(пункт1) завд.7 ст.227 7. § 41. Завдання 6 ст.226 (з-н) 8. § 41. Завдання 6 ст.226 (о-у) 9. Підготувати інформацію про поширеність та використання оксидів та кислот 10. Підготувати інформацію про поширеність та використання основ та солей 11. Написати реферат на тему» Вплив основних класів неорганічних сполук на довкілля та здоров’я людини.» 12. Виконати завд.7ст.227 13. Виконати завд.12,15ст.227 14. Виконати завд.8 ст.227 15. Виконати завд. 16 ст.227 |
Фізика | 31.03 03.04 14.04. 17.04. 24.04 12.05 15.05 22.05 26.05 29.05 | 1. Послідовне з’єднання провідників. 2. Паралельне з’єднання провідників 3. Мішане з’єднання провідників. 4. Узагальнення знань про з’єднання провідників 5. Електричний струм у металах. 6. Електричний струм у рідинах. 7. Електричний струм у газах 8. Розв’язування задач 9. Узагальнення знань про роботу та потужність електричного струму 10. Розв’язування задач 11. Контрольна робота 12. Підсумковий урок | 1. §31 Впр. 14 (2) ст..195. 2. §32 Впр.15(4) ст.203 3. §32впр.15(5)ст.203 4. повторити§31,32впр. 14(3)ст.195 5. § 38. 541(а-е) ст..205 6. Повторити § 38. Завдання 548 (з-і) 7. §37 8. Повт §31,32впр.17(6)ст.216 9. §33-35впр.18(4)ст.223 10. Повт §25-37.17(6) ст.216 11. Повт.§25-37 |
Географія | 30.03 3.04. 6.04 9.04 13.04 16.04. 24.04 27.04 4.05-8.05. | 1. Природні умови і ресурси Чорного і Азовського морів. 2. Гірські ландшафти Українських Карпат і Кримських гір. 3. Використання природно — ресурсного потенціалу та заповідного фонду України. 4. Практична робота. Позначення на контурній карті об'єктів природно — заповідного фонду України. 5. Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи раціонального використання природних ресурсів. Т/О. 6. Географічне положення і адміністративно-територіальний устрій Закарпатської області. 7. Особливості природних умов і ресурсів свого регіону. Об'єкти природно-заповідного фонду. Д/З. | 1. §44-45 2. §42-43 3. Опрац. тему. 4. Оформ. пр.р. в контур.к. 5. Опрац. тему 6. Опрац. тему. 7. Опрац. тему. |
Біологія | 31.03 03.04 07.04 10.04 14.04 17.04 24.04 28.04 05.05 08.05 12.05 15.05 19.05 22.05 26.05 29.05 | 1. Будова та функції спинного мозку людини. 2. Головний мозок людини: стовбурова частина мозочок 3. Головний мозок людини: передній мозок. 4.Соматична та вегетативна нервова система.Профілактика захворювань нервової системи. 5. «Загальна характеристика сенсорних систем організму людини» 6. « Зорова сенсорна система. Око». Лабораторне дослідження« Визначення акомодації ока» 7. «Сприйняття світла, кольору, простору. Гігієна зору»Лабораторне дослідження « Визначення акомодації ока» 8. « Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху» 9. «Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Сенсорні системи смаку, нюху. » 10. « Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи » 11. «Безумовні рефлекси. Інстинкти ». « Умовні рефлекси » 12. «Мова. Мислення. Свідомість. » 13. «Навчання та пам'ять » 14. «Навчання та пам'ять » 15. «Ендокринна система. Залози внутрішньої та зовнішньої секреції. Профілактика захворювань ендокринної системи » 16. «Взаємодія регуляторних систем» 17. «Будова та функції репродуктивної системи людини. Статеві клітини. Менструальний цикл. Запліднення. Вагітність.» 18. «Запліднення. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції.» 19. Постембріональний розвиток людини . 20. Контрольна робота | 1. § 36. 2. § 37 3.§ 38 4. § 39, § 40 5. §41 6. §42 Ст. 200 7. §43§43 Ст. 203 8. §44 9. §45,46 10. §47 11. §47 ст.222 - 223. §48 12. §47 13. §50 14. §51 15. §54,55 16. §58 17. §59,60 18. §61 19. §62 20. Повторити вивчене |
Основи здоров’я | О3.04 10.04 17.04 24.04 08.05 15.05 22.05 29.05 | 1.Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху 2.Мотоцикл і безпека 3. Екологічна безпека забруднення довкілля і здоров‘я 4. Атмосферні забруднення та їхній вплив на здоров'я 5. Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України 6. Захист від кримальних небезпек 7. Протидія торгівлі людьми 8. Небезпека залучення додеструктивних соціальних угруповань 9. Інформаційна безпека вплив засобів масової інформації на здоров'я і поведінку людей. 10. Підсумковий урок | 1. §21 2. §22 3. §23 4. §21. Написати твір-роздум «Яке повітря я залишу нащадкам?» 5. Вивчити §26 6. §27 7. §28 8. §29, відповісти на завдання ст 138 9. Вивч §30 10. Повт. вивчене |
Музичне мистецтво | 19.03. 02.04. 09.04. 16.04 23.04 30.04 7.05. 14.05. 21.05 28.05. | 1. Стиль романтизму у живопису. Переглянути урок можна за посиланням. vospitatel.ucoz.ua/load/8_klas_mistectvo_uroki_26_27_romantizm_v_obrazotvorchomu_mistectvi/4-1-0-596 2. Стиль романтизм в музиці, театрі й моді. . Переглянути урок можна за посиланням. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-8-klasi-stil-romantizm-u-muzici-ta-teatri-moda-rзавданняomantizmu-103691.html 3. Стиль романтизм в музиці, театрі й моді.Переглянути урок за посиланням. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-8-klasi-stil-romantizm-u-muzici-ta-teatri-moda-romantizmu-103691.html 4. Стиль реалізм. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Z9PVJLM1xv8 5. Романтизм та релізм в укра-їнському мис-тецтві. Переглянути урок за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1346769/ 6. Романтизм та реалізм у світовій культурі. Тестування. Переглянути урок за посиланням https://studfile.net/preview/5599275/page:10/ 7. Зустрілися стилі в мистецтві. . Переглянути урок за посиланням.https://naurok.com.ua/prezentaciya-stil-u-mistectvi-dlya-8-klasu-34454.html8. Тема уроку. Стилі в мистецтві. Переглянути урок за посиланням.https://www.youtube.com/watch?v=1EIOdSvHVBo&list=PLP0sskhUrN71Bd7AHEXOnAaPCzWPAOtUr&index=14&t=0s 8. Урок-подорож. Переглянути урок за посиланнямhttps://planetofhotels.com/velikobritaniya/london/britanskiy-muzey9. Стилі в мистецтві. Підсумковий урок | Характерні риси музичного романтизму. Творчість композиторів. Театр. Характерні риси стилю. Архітектура. Скульптура Пройти тестування 7- Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/mistectvo-8-klas-testovi-zavdannya-z-temi-stil-klasicizm-101647.html 8 Запам'ятати найвидатніші знахідки музею в Лондоні |