Завдання

ПредметДатаТемаЗавдання
Англійська мова 31.03
1.04
3.04
7.04
8.04
10.04
14.04
15.04
17.04
22.04
24.04
28.04
29.04
5.05
6.05
8.05
12.05
13.05
15.05
1. Друзі та одяг.
2. Різна погода та різний одяг.
3. Пори року, одяг.
4. Види активного відпочинку
5 .Активний відпочинок. Прийменники місця.
6.Краса природи.
7. Прогулянка у різну пору року
8.Урок домашнього читання
9. У селі та місті
10. У місті
11. Орієнтування у місті
12. Запрошення у Лондон
13. Подорож Європою
14. Звичаї та традиції англійців.
15. Present Perfect Tense.
16. Present Perfect Tense
17. Подорож Британією
18. Подорожування приносить втіху.
19. Україна
1. вправа 1, ст. 154+слова, ст.160
2.вправа 4, ст. 162-виконати і вивчити всі невідомі слова
3. вправа 5, ст. 164; вправа 1, ст.165
4. вправа2, ст.168 - 169 прочитати, перекласти і вивчити напам'ять; вправа 3-письмово.
5. вправа 2, ст.173 -письмово; правило на ст. 173 - напам'ять; вправа 4, ст. 174.
6. вправа 2, ст.178-179-читати і перекладуватити; вправа 3, ст.179.
7.вправа 4-5, ст.184-185
8."Велетень -егоїст" ст.186 чит. і пер.
9.вправа 1,3; ст.192
10. вправа 5, ст 193(чит. і пер.);вивчити слова ст. 193; вправа 6, ст194 (письмово)
11. вправа 1, ст. 195 (чит. і пер.); вправа 2, ст.194 (письмово)
12. вправа. 1, ст. 194 – 195 ( читати і перекладувати). Впр.2, ст. 196 (усно).
13. вправа 2, ст. 198-199 ( читати і перекладувати); вправа 5, ст. 200(письмово)
14. вправа 3, ст.203 - читати і перекладувати; вправа 4, ст. 204 (А) - письмово.
15. вивчити правила на сторінці 205-206; вправа 2, ст. 206- письмово
16. вправа 4, ст. 207 - письмово
17. вправа 3, ст. 213-читати і перекладувати, відповісти на питання до тексту письмово.
18. вправа 4, ст. 215 -читати, перекладувати і написати 4-5 речень до тексту; вправа 6, ст. 216-217 усно
19. вправа 1, ст. 218-читати і перекладувати; вправа 2-3. ст. 219- письмово.
Українська мова

31. 03.
02.04.
03.04
07.04.
09.04.
10.04.
14.04.
16.04.
17.04.
21.04.
23.04.
24.04.
28.04.
30.04.
05.05.
07.05.
08.05.
12.05.
14.05.
15.05.
19.05.
21.05.
22.05
26.05-28.05.
29.05.
1. Однорідні члени речення
2.Кома між однорідними членами речення
3. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами
4. Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
5. Тире при узагальнювальних словах.
6. Звертання .Непоширені і поширені
7. Розділові знаки при звертанні.
8. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами.
9. Виділення на письмі комами вставних слів
10. З.М. Складання повідомлення про цікавий випадок із життя класу ( використовуючи вставні слова).
11. Ділові папери.Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).
12. Урок мовленнєвого розвитку. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
13. Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язком.
14. Кома між частинами складного речення.
15. Твір – роздум «Чому потрібно захищати слабших? »
16. ПРЯМА МОВА.
17. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В РЕЧЕННЯХ З ПРЯМОЮ МОВОЮ.
18. ДІАЛОГ. ТИРЕ ПРИ ДІАЛОЗІ.
19. Інсценування тексту, який містить діалог.
20. Контрольна робота. Складне речення.Пряма мова .
21. Письмовий переказ тексту.
22. Повторення вивченого . Лексикологія.
23. Будова слова й орфографія. 24. Письмовий твір «Чому необхідно знати історію свого народу».
25. Фонетика.
26. Орфоепія й орфографія .
27-28. Синтаксис і пунктуація.
29. Підсумковий урок.
1. §14 вправа 110
2. вправа 111
3. §15, вправа 120
4. Вивчити параграф 55. Виконати вправу 443.
5. Вивчити параграф 55.Виконати вправу 447.
6. Вивчити параграф 57. Виконати вправу 455.
7. Виконати вправу 454.
8. Вивчити параграф 58. Виконати вправу 461.
9. Вивчити матеріал таблиці на с.170. Виконати вправу 462.
10. Скласти повідомлення.
11. Оформити одресу на поштовій листівці.
13. Вивчити параграф 60. Виконати вправу 474.
14. Вивчити параграф 61. Виконати вправу 479
15. Написати твір
16. Вивчити параграф 63. Виконати вправу 488.
17. Виконати вправу 493.
18. Вивчити параграф 64. Виконати вправу 499.
19. Виконати вправу 500.
20. Діалог. (тестування).
21. Написати стислий переказ тексту «Яблунька».
22. Вивчити параграф 66 . Виконати вправу 512.
23. Вивчити параграф 67. Скласти словниковий диктант(на вивчені орфограми).
24. Написати твір.
25. Повторити вивчене .Виконати фонетичний розбір поданих слів.
26. Вивчити параграф 68. Виконати вправу 527.
27-28. Вивчити параграф69. Написати розповідь про свою мрію(використовуючи прості, складні речення). Виконати вправу 532.
29. Повторити вивчене.
Українська література


30.04.

02.04.
06.04.
09.04.
13.04.
16.04.
24.04.
27.04.
30.04.
04.05.
07.05.
14.05.
18.05.
21.05.
25.05.
28.05.
1.ПАВЛО ТИЧИНА.»НЕ БУВАВ ТИ У НАШИХ КРАЯХ».
2.ПАВЛО ТИЧИНА.»ГАЇ ШУМЛЯТЬ « , «БЛАКИТЬ МОЮ ДУШУ ОБВІЯЛА».
3. Євген Гуцало .Основні відомості про письменника.Оповідання«Лось».
4. Співчуття, милосердя- шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків.
5. Узагальнення вивченого за творчістю Т.Шевченка, П.Тичини, Є. Гуцала.
6. Контрольна робота (тест). Підготувати письмове повідомлення про оповідання Є. Гуцала
7.Максим Рильський .Основні відомості про поета. Вірш «Дощ».(«Благодатний, довго- жданий»).
8. Максим Рильський. Вірш «Осінь - маляр із палітрою пишною».
9. Григір Тютюнник. Оповідання «Дивак».
10. Урок виразного читання.Читання прозового уривка за оповіданням»Дивак» Г. Тютюнника.
11. Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника «Сіроманець». Захоплива історія про хлопчика й вовка.
12. ПЕРЕКАЗ НАЙЦІКАВІШИХ ЕПІЗОДІВ ІЗ ПОВІСТІ «СІРОМАНЕЦЬ»М.ВІНГРАНОВСЬКОГО.
13. ДОБРОТА, ВИГАДЛИВІСТЬ, РІШУЧІСТЬ САШКА.
14. З.М. Написання власної версії закінчення повісті »Сіроманець» М. Вінграновського.
15. КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Письмовий твір «Мій улюблений літературний герой».
16. Позакласне читання. Григір Тютюнник. Повість «Климко»( уривки).
17. Література рідного краю. О. Фельбаба - Косач. Поезії.
18. Підсумковий урок.
1. ВИРАЗНО. ЧИТАТИ ВІРШ

2. ВИВЧИТИ НАПАМ'ЯТЬ ОДИН ВІРШ
3. Читати і переказувати
4. Аналізувати образи.
5. Повторити вивчене.
6. Аналізувати вірш.
7. Аналізувати вірш.
8. Аналізувати вірш. Вивчити напам’ять.
9. Знати зміст оповідання.
10. Виразно читати окремі уривки із твору.
11. Вивчити біографію. Знати зміст твору.
12. Підготувати письмовий переказ одного епізоду.
13. Скласти розповідь про героя.
14. Підготувати розповідь.
15. Написати твір .
16. Читати і переказувати уривки із повісті.
17. Читати вірші, вивчити одну поезію напам’ять.
18. Повторити вивчене.
Математика
30.03
31.03

2.04


3.04


6.04


7.04

9.04

10.04

13.04

14.04

16.04

17.04

23.04

24.04

27.04


28.04

30.04

4.05

5.05

7.05

8.05

12.05

14.05

15.05.

18.05

19.05

21.05

22.05

25.05

26.05

28.05

29.05
1. Додавання і віднімання десяткових дробів.
2. Множення десяткового дробу на натуральне число
https://www.youtube.com/watch?v=lG_YGUoJMiM
3. Множення десяткового дробу на десятковий дріб
https://www.youtube.com/watch?v=0Xpc2kA25G4
https://www.youtube.com/watch?v=mD8vjyW592s
4. Окремі випадки множення
https://www.youtube.com/watch?v=6aHgPPHqP4M
5. Знаходження десяткового дробу від числа
https://www.youtube.com/watch?v=ptuUgx3c_1M&t=42s

6. Ділення десяткового дробу на натуральне число
https://www.youtube.com/watch?v=PKxIqoA2_KY
7. Ділення десяткового дробу на десятковий дріб
https://www.youtube.com/watch?v=YCNNMy4LLYs
8. Окремі випадки ділення
https://www.youtube.com/watch?v=zOnZNFraIaE
9. Знаходження числа за його десятковим дробом
https://www.youtube.com/watch?v=PZulE34OTp0
10. Округлення чисел
https://www.youtube.com/watch?v=nuLZUtLhKG4
11. Розв’язування вправ
https://www.youtube.com/watch?v=A7zL2tSPaow
12. Що таке відсоток?
https://www.youtube.com/watch?v=UvJEfjsU_Tk
13. Розв’язування впра
14. Знаходження відсотків від числа
https://www.youtube.com/watch?v=yewa_n6LxcA
15. Розв’язування задач
https://www.youtube.com/watch?v=ZthKuos6EZs
16. Знаходження числа за його відсотком. Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5UQvR2nMTOU
17. Розв’язування задач
https://www.youtube.com/watch?v=oC8SJPYMhP0

18. Розв’язування задач
https://www.youtube.com/watch?v=faOUzNYvrH0
19. Розв’язування задач

20. Середнє арифметичне

21. Розв’язування задач

22. Розв’язування задач

23. Розв’язування вправ

24. Розв’язування вправ і задач

25. Контрольна робота

26. Дії першого ступеня з натуральними числами

27. Дії другого ступеня з натуральними числами

28. Площі та об’єми фігур

29. Звичайні дроби

30. Десяткові дроби та дії з ними

31. Відсотки. Середнє арифметичне

32. Підсумкова контрольна робота

33. Підсумковий урок

1. Опрацювати параграф 28.
Переглянути відео 1
Переглянути відео 2
Розв’язати з підручника № 967, №970(1,3) №972.
№976, №978, №980, №982, №986, №988, №990, №992.
2. Опрацювати §29 п.1
Вивчити правило
Виконати №1011,
№1013,
№1019
3. Опрацювати §29 п.2
Вивчити правило напам’ять
Виконати №1017,№1015
4. Опрацювати §29 п.3
Вивчити правила напам’ять
Виконати №1022,№1024 №1027
5. Опрацювати §29 п.4
Вивчити правило напам’ять
Виконати №1028(1,3,5), №1031, №1051
6. Опрацювати §30 п.1. Вивчити правило
Виконати №1064, №1069, №1079(1,3)
7. Опрацювати §30 п.2 Вивчити правило напам’ять.
Виконати №1073, №1075, №1079(2).
8. Опрацювати §30 п.3 Вивчити правила напам’ять
Виконати №1082, №1085, №1093.
9. Опрацювати §30 п.4. Вивчити правило напам’ять.
Виконати №1089, №1091, №1090
10. Опрацювати §31 Виконати №1121(1,3) , №1123,
№1124
11. Повторити §31 Виконати №1129, №1134
12. Опрацювати §32 Виконати №1148,№1153, №1155
13. Повторити §32 Виконати №1156
14. Опрацювати §33 п.1 ст.216-217. Виконати №1176, №1178, №1180, №1181
15. Повторити §33 п.1. Виконати №1183,№1185, №1187
16. Опрацювати §33 п.2. Вивчити правило. Виконати №1189, №1191,№1193, №1196.
17. Повторити §33 п.2. Виконати №1199, №1202, №1207

18. Повторити §33. Виконати №1211, №1213, №1217

19. Повторити §32, §33. Завдання в групі

20. Опрацювати §34. Виконати №1230, №1235, №1236

21. Повторити §34. Виконати №№1241, №1243, №1244

22. Виконати №1247,№1248

23. Повторити §34
Виконати тест. Завдання у групі
24. Повторити §32, §33, §34
Виконати №1224, №1225, №1216
25. Повторити §32, §33, §34
Виконати тест. Завдання у групі
26. Повторити розділ 2. §6- §10.
Завдання у групі
27. Повторити розділ 3, §11- §17
Завдання у групі
28. Повторити §18-20
Завдання в групі
29. Повторити розділ 5 §21- §26
Завдання у групі
30. Повторити розділ 6, §27- §31
Завдання у групі
31. Повторити розділ 7, §32- §34
Завдання у групі
32. Завдання у групі

33. Повторити вивчене
Природознавстово



31.03
02.04
07.04
О9.04



14.04.
16. 04
23.04
28.04
30.04
05.05
07.05

12.05
14.05
19.05
21.05
26.05
28.05
1.Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії
2.Практичне заняття. Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості
3.Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища
4. Презентація міні-проектів. "Бактерії коресні та шкідливі"
5. Середовище життя. Чинники неживої природи
6. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
7. Різноманітнітність середовища життя і пристосування організмів до життя у кожному з них. Наземно-повітряне середовище
8. Водне середовище життя. Життя
9. Ґрунтове середовище життя
10. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємно зв'язки між організмами
11. Співіснування організмів
12. Угруповання організмів. Екосистеми
13. Рослиний і твариний світ своєї місцевості
14. Людини-частина природи. Зміни в природі.

15. Екологічні проблеми та їх розв'язувати
16. Практичне заняття дослідження "Екологічних проблем своєї місцевості".
17. Навчальний проект < Смітити не можна- переробляти!>
18. Охорона природи. Червона книга України
19. Практична робота Складання Червоної книги своєї місцевості
20. Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи землі

1. §36,37

2. §37, ст. 136

3. §38
4. Підготувати презентацію
5. Повторити § 38
6. §39
7. §40
8. Вивчити §41
9. §42
10. §43
11. Вивчити §43 ст 164-167
12. §44
13. Повторити §41-44 виконати тести
14. §45

15. §46
16. Повт.§46
17. Підготувати проект
18. Вивчити §47
19. Виконати практичну роботу ст 185
20. Вивчити §48 виконати тести
Історія України
1.04.
8.04.
15.04.
22.04.
29.04.
6.05.
13.05.
20.05.
27.05.
1. Пам’ятники та пам’ятки архітектури
2. «За літописним рядком»
3. «Як історики досліджують козацьку добу»
4. «Сторіччя ідей»
5. Урок узагальнення «Дослідники історії»
6. Урок узагальнення «Дослідники історії»
7. Праця і господарство:колись і сьогодні.
8. Усе має минуле
9. Світло науки та знання
10. Контрольна робота
1. Опр. §19,20 ст.134-141
2. Опр. § 21 ст.143-150
3. Опр. §22 ст.151-157
4. Опр. параграф 23 ст.159-165
5. Повторити параграфи 21,22,23 . Підготуватися до контрольної роботи.
6. Виконати тести
7. Опрацювати §25
8. Опрацювати §27
9. Опрацювати параграф 28
Інформатика19.03

2.04
16.04.
07.05
14.05
1. Алгоритми та способи їх подання.
https://www.youtube.com/watch?v=addnop5AY_E
https://www.youtube.com/watch?v=mv9YOiC9XYs
2. Практична робота №4 «Складання та виконання алгоритмів»
https://www.youtube.com/watch?v=KAh4GAg1R8s
3. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch2
4. Цикли з лічильником.
5. Алгоритми з розгалуженням
1. Опр. пункт 4.1, 4.2
опр. завдання 1 та 3 практичної роботи №4

2. ст.177
3. Опрацювати Пункт 4.3 ст.177-181
Виконати: задача1 на ст.182-183
4. Опрацювати Розділ 4.Пункт 4.4 ст.186-193
5. Опрацювати Розділ 4.Пункт 4.5 ст.194-200
Образотворче мистецтво 12.03.
19.03.
02.04
9.04.
16.04.
23.04.
30.04.
7.05.
14.05.
21.05
28.05.
1. Декоративне панно «Планета Земля».
2. Архітектура космічного міста.
3. Споруди мегаполісу.
4. Ілюстрації до зоряного літопису
5. Симфонія кольорів Всесвіту
6. День цирку на фестивалі
7. Фінальна святкова вистава
8. Кіно про космічну подорож
9. Повернення на Землю
10. Віртуальні екскурсії художніми музеям України та світу
11. Узагальнення та повторення навчального матеріалу
1. §25. ст.158-163.
2. §26. ст.166-171.
3. §27. ст.172-177.
4. §28. ст.178-183
5. §29. ст.184-189
6. §30. ст.190-195
7. §31. ст.196-201
8. §32. ст.202-207
9. §33. ст.208-213
10. ст.214-217
11. ст..218-223
Зарубіжна література


1.04



3.04
8.04
10.04
14.04-17.04

27.04-30.04

4.05
8.05

12.05
15.05
18.05
22.05
25.05
29.05
1. Л.Керолл. Прочитати повість-казку « Аліса в Країні Див». Характеризувати образ Аліси.
2. Марина Іванівна Цвєтаєва .Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші «Книги в червоній палітурці».
3. Знайомі образи з прочитаних книг( Том Сойєр,Гекльберрі Фінн та ін.)

4. Роальд Дал – автор «найсмачнішої» сучасної казки «Чарлі і шоколадна фабрика».
5. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки.
6.Туве Янсон (1914-2001).Біографія письменниці. https://www.youtube.com/watch?v=L4j-A062vCU
7. «Капелюх Чарівника». Чарівність художнього світу твору.
8-9. Персонажі твору «Капелюх чарівника», утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

10. Позакласне читання. Витівки собаки-бешкетниці Стрілки в повісті Дж.Стронга «Розшукується ракета на чотирьох лапах».
https://www.youtube.com/watch?v=xIs4TUyrjpc
11. Розв.мовлення(усно).М ій улюбленийлітературний герой.
12. Пауль Маар «Машина для здійснення бажань,або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору.
13.Оптимістичний образ Суботика ,його віра в силу думки й фантазії.
14. Сучасні дитячі літературно-художні видання(журнали, газети, тощо) .
15. Контрольна робота за вивченими темами(тести).
16. Підсумковий урок
1. Читати і переказувати стор.204-207
2-3. Вивчити біографію М.Цвєтаєвої.Виразно читати вірш.Відповісти на питання в підручнику.

4. Вивчити біографію письменника. Прочитати казку. Відповісти на питання у підручнику.
5. Подивитися художній фільм « Чарлі і шоколадна фабрика»
http://baskino.me/films/komedii/4314-charli-i-shokoladnaya-fabrika.html
6. Вивчити біографію письменниці.
7. Прочитати твір.

8-9. Виконати тести ,надіслати відповіді в Viber/

10. Прочитати повість.
11. Охарактеризувати образи головних героїв твору.
12.Вивчити біографію письменника.
13.Прочитати твір «Машина для здійснення бажань".
14. Відповісти на питання до змісту твору.

16. Повторити вивчені теми.
Основи здоров'я

01.04.
08.04
15.04
22.04
29.04.
06.05.
13.05.
20.05
27.05.
1. Дитина в автономній ситуації

2. Безпека у горах, лісі.
3. Наодинці вдома.
4. Інформаційна безпека в Інтернеті.
5. Якщо ти надворі.
6. Безпечне довкілля.
7. Стихійні лиха.
8. Безпека на воді.
9. Урок узагальнення.
10. Підсумковий урок.
1. Опр. § 23, завдання 1-4 на ст.140 (усно)
2. Намалювати (за можливості) засоби порятунку або знайдіть потрібне в Інтернеті.
3. Опр. § 24.
Як правильно діяти? (1-6) ст.144.
4. Опр. § 25. Проаналізувати ситуацію (1-4) ст. 147-148
5. Опрацювати & 26, розв'язати ситуації ст. 153 письмово
6. Опрацювати &27. Розв'язати ситуаційні завд. в кінці параграфа.
7. Опрацювати & 28. Слова із словничка записати у зошит. Заповнити табл. 7 у кінці параграфа ( у робочих зошитах).
8. Опрацювати & 29, завдання 1-6 письмово, ст.170.
9. Повторити & 16-29. Виконати завд. 1-6 письмово, ст. 172, рубрика " Перевір себе".
Музичне мистецтво17.03.


31.03.


7.04.
14.04.
22.04.
29.04.
5.05.
12.05.
19.05
26.05
Музика та інші види мистецтва. Переглянути урок можна за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=JEvQEHbt7cw
https://naurok.com.ua/muzika-ta-inshi-vidi-mistectva-76301.html
.
2. Музика і слово. Переглянути урок можна за посиланням.
https://naurok.com.ua/muzika-i-slovo-prezentaciya-do-uroku-muziki-5-klas-123229.html.
3. Музика і візуальні види мистецтва.Переглянути урок за посиланням. https://slide-share.ru/muzika-i-vizualni-vidi-mistectva-75565#
4
. Музика і візуальні види мистецтва. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FOUCNSIGn0U
5
. Музика в театрі. Переглянути урок за посиланням https://naurok.com.ua/5-klas-muzika-v-teatri-142036.html
7. Тема уроку. Переглянути урок за посиланням.
lhttps://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-23-kursu-mistectvo-5-klas-najmolodsa-muza-muzika-v-kino-246166.htm
8
. Музика і циркове мистецтво. Переглянути урок за посиланням.https://svitppt.com.ua/muzika/muzika-i-cirkove-mistectvo.html
9. Музика і хореографія. . Переглянути урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=GTGlPFaHDHg10. Назустріч канікулам. Підсумковий урок.
1. Вивчити пісню "Школярі, школярики…"за посиланням. https://www.youtub" e.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
2. Вивчити пісню * Н.Івженко. «І знов весна» за посиланням. \
https://www.minus.lviv.ua/minus/artist/%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D0%B0%20%D0%9F%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%8F/rec/33033/ 3.Послухайте музику довкола себе. Чи є серед цих композицій романси?
4.Дуже маю надію, що в час карантину, коли ми вдома можемо подорожувати музеями світу
5. Послухайте свій улюблений музичний твір. Спробуйте придумати до нього сюжет балету.Намалюйте одну сцену зі створеного вами балету
7-8 Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/muzika-i-cirkove-mistectvo-328736.html9. Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/5-klas-muzichne-mistectvo-muzika-i-horeografiya-418323.html
Фізична культура30.03
01.04

03.04



6.04

8.04











10.04

13.04


15.04







17.04

22.04

24.04

27/04
29/04
1/05
4/05
6/05
8/05
11/05
13/05
15/05
18/05
20/05
22/05
25/05
27/05
29/05
1. Комплекс загально-розвивальних вправ.
2. Вправи для розвитку сили. (згинання та розгинання рук в упорі лежачи;вправи з гантелями).
3. Вправи для розвитку витривалості. (присідання, скакалка, біг)


4. Вправи для розвитку швидкості.

5. Вправи для розвитку спритності. Вправи:
1. Перекиди вперед-назад.
2. Довгий перекид ( через перешкоди: набивний м’яч, мотузку, партнера).
3. «Човниковий біг»
4. Стрибки зі скакалкою:
- на одній та обох ногах, з подвійним обертанням;
5. Підкидання і ловіння м’яча у різних положення
- стоячи;
- сидячи;
- лежачи;

6. Вправи для розвитку гнучкості.

7. Стрибки на скакалці.

8. Загально-розвивальних вправи з м'ячем.
1. Підкидання м'яча прямими руками і ловля його на прямі руки.
2. Розгинаючи руки м'яч вгору, ногу назад на носок, живіт втягнути. Згинаючи руки, м'яч за голову, утримуючи його пальцями, лікті розвести в сторони.
3.Кидки м'яча через голову верх з ловом його перед грудьми.

9. Присідання на обох ногах.

10. Стройові вправи на місці(повороти). "Праворуч!" "Ліворуч!" "На місці кроком руш!"
11. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
Хл:15-12разів
Дів:12-8разів

12. Рівномірний біг (без урахування часу)
13. Стрибок у довжину з місця.
14. Загально-розвивальні вправи.
15. Стрибки з розбігу.
16. Біг 30 м.
17. Вправи для розвитку координації рухів.
18. Стрибки через скакалку (за 1 хв)
19. Загально-розвивальні вправи,з м'ячем.
20. Рівномірний біг без урахування часу.
21. Нахил тулуба вперед із положення сидячи.
22. Підтягування (кількість разів)
Хл:(6)
Дів:(3)
23. Розминка.
24. Контрольне оцінювання.
25. ЗРВ зі скакалкою.
26. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
(кількість разів)
Кiлькiсть переглядiв: 317

Коментарi