Предмет | Дата | Тема | Завдання |
Українська мова | 31.03. 01.04 02.04 7.04. 8.04. 9.04. 14.04. 15.04. 16.04. 22.04. 23.04. 28.04. 29.04. 30.04 5.05. 6.05. 7.05. 12.05. 13.05. 14.05. 19.05 20.05. 21.05. 26.05. 27.05. 28.05. | 1. Числівник: загальне значення , морфологічні ознаки , синтаксична роль. 2. Числівники кількісні й порядкові. Прості, складні й складені числівники. 3. Відмінювання кількісних числівників. 4. Відмінювання кількісних числівників (цілі числа, дробові, збірні) 5. Відмінювання порядкових числівників 6. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках 7. Відмінювання дробових і збірних числівників. 8. Відмінювання та написання порядкових числівників. 9. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. 10. Роздільне написання складених числівників. 11. Написання разом порядкових числівників з – тисячний. 12. Узгодження числівників з іменниками. 13. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. 14. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Числівник» 15. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. 16. Розряди займенників за значенням. 17. Письмовий твір розповідного характеру «У чому полягає гідність людини» 18. Відмінювання займенників усіх розрядів. 19. Відмінювання займенників усіх розрядів. 20. Приставний –н- у формах особових і вказівних займенників. 21. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. 22. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. 23. Правопис заперечних займенників. 24. Написання займенників із прийменниками окремо. 25. Есей світоглядного змісту на теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх». 26. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник» 27. Повторення в кінці року. Лексикологія. Фразеологія. 28. Словотвір та орфографія. 29. Морфологія й орфографія. | 1. §52, вправа 437 2. §53, вправа 440. §52, ст. 17, вправа 434. 3. §54,55, вправа 455 4. § 54-55. Вправа 455 5. § 56. Вправа 478 6. § 54-56. Вправа 479 7. § 55. Вправа 465 8. § 56. Вправа 478 9. § 54-56. Вправа 455 10. § 54. Вправа 455 ст.173 11. § 56. Вправа 479, ст.178 12. § 57. Вправа 490 13. § 56. Вправа 484 ст178-180 14. § 58. Вправа 501. 15. § 59. Вправа 502 16. § 59. Вправа 504.ст.191 17. Написати твір 18. § 60-62. Вправа 516, 529 19. § 63-64. Вправа 537, 551 20. § 60 Вправа 511 21. § 62. Вправа 528 22. § 62. Вправа 529 23. § 62 Вправа 534 24. § 62. Вправа 531 25. Написати есей на одну із тем. 26. § 65 Вправа 559. ст.214-215 27. § 7-15 Вправа 119 28. § 16-21 Вправа 180 29. § 22-39 Вправа 329 |
Українська література | 31.03. 02.04. 7.04. 9.04. 14.04. 16.04. 24.04. 28.04. 30.04. 5.05. 7.05. 12.05. 14.05. 19.05. 20.05. 26.05. 28.05. | 1. Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». 2. Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагменти). Таємничі, веселі та незвичайні події в повісті, передані образним словом. 3. Реальне (звичайне) та пригодницькі події в повісті 4. Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Реальні та пригодницькі події в повісті 5. Образи Сергія і Митька 6. Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку» 7. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті 8. Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку». Стосунки між різними поколіннями в родині. 9. Клим Джура – рятівник світу. 10. Леонід Глібов «Щука» 11. Леонід Глібов «Муха і бджола», «Жаба і Віл» 12. Урок мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові байок Леонідові Глібову. 13. Степан Руданський «Добре торгувалось». Теорія літератури. Гумореска, співомовка. 14. «Запорожці у короля» 15. Павло Глазовий. Біографія письменника. «Еволюція» 16. «Найважча роль» 17. Павло Глазовий «Заморські гості» 18. «Похвала» 19. Павло Глазовий. «Кухлик» 20. Іронічно-пародійна «викривальна спрямованість» гумористичних і сатиричних творів. | 1. Вивчити образи Яви та Павлуші. 2. Прочитати повість, визначити незвичайні події в повісті. 3. Визначити реальні ) та пригодницькі події в повісті. 4. Реальні та пригодницькі події в повісті 5. Образи Сергія і Митька 6. Прочитати повість 7. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті 8. Прочитати повість. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. 9. Образ Клима Джури. 10. Вивчити байку напам’ять. Ст..216-219 11. ст..220-222 12. Написати листа Леоніду Глібову 13. ст 223-225 14. ст..227 15. ст.. 230 16. ст..231 17. ст.. 232 18. ст..232-233. 19. Вивчити гумореску напам’ять 20. Ідейно – тематична спрямованість гуморесок |
Математика | 30.03 31.03 01.04 02.04 06.04 07.04 08.04 09.04 13.04-14.04 15.04-16.04 22.04 23.04 27.04-28.04 29.04 30.04 04.05-05.05 06.05 07.05 12.05 13.05 14.05 18.05 19.05 20.05 21.05 25.05 26.05 27.05 -28.05 | 1. Ділення раціональних чисел. 2. Подібні доданки та їх зведення 3.Розв’язування вправ 4. Рівняння. Переглянути відео за силкою https://www.youtube.com/watch?v=nqAJ3fSfndk 5. Основні властивості рівнянь Переглянути відео за силкою https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg 6. Розв’язування рівнянь. 7. Розв’язування рівнянь . 8. Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. 9. Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. 10. Розв’язування вправ і задач. 11. К.р.по темі «Вирази і рівняння» (Тестування) повторити §30-32 12. Перпендикулярні прямі їх побудова 13. Паралельні прямі їх побудова . 14. Тестування по темі: Перпендикулярні прямі їх побудова 15. Тестування по темі: Паралельні прямі їх побудова . 16. Координатна площина 17. Розв’язування вправ 18. Приклади графіків залежності між величинами 19. Приклади графіків залежності між величинам 20. Контрольна робота по темах «Паралельні та перпендикулярні прямі.Координатна площина. Приклади графіків залежності між величинам 21. Подільність чисел 22. Звичайні дроби 23. Відношення і пропорції. Коло. Круг 24. Додатні і від’ємні числа. Координатна пряма 25. Арифметичні дії з раціональними числами 26. Подібні доданки та їх зведення 27. Розкриття дужок 28.Рівняння. Основні властивості рівнянь 29. Координатна площина 30. Приклади графіків залежності між величинами 31. Підсумкова к.р. –Підсумковий урок | 1. Опрацювати §29 ст.223-233 Виконати №1324, 1330, 1335, 1340, 1345. 2. Вивчити §30 ст.235-240 Виконати №1379, 1381, 1383 3. Опрацювати §30 ст.235-240 Виконати №1385, 1387, 1389, 1391 4. Вивчити §31 ст.241 Виконати №1416, 1418 5. Вивчити §31 ст.241 Виконати №1420, 1422 6. Опрацювати §31 ст.241 Виконати №1424, 1425 7. Опрацювати §31 ст.241 Виконати №1426, 1428. 8. Вивчити §32 ст.248-255 Виконати №1440,1444 9. Вивчити §32 ст.248-255 Виконати №1446,1452 10. Опрацювати §32 Виконати №1454,1458. 12. Вивчити §33 ст.255 Виконати №1490,1492,1494, 1502,1504 13. Вивчити §33 ст.255. Виконати №1496,1498,1500,1508. 16. Вивчити §34 ст.262-266 Виконати №1530,1533,1535,1537 17. повторити §34 ст.262-266 Виконати №1540(2),1542. 18. Вивчити §35 ст.271-279 Виконати №1568,1573. 19. Вивчити §35 ст.271-279 Виконати №1571,1572,1574. 20. Повторити §33-35 ст.255-279 21. Повторити §1-5 ст.4-26. Виконати завдання до розділу1 на сторінці 280. 22. Повторити §6-11 ст.30-77 Виконати завдання до розділу 2 на сторінці 281 23. Повторити §12-18 на ст.86-116 Виконати завдання до розділу 3 на сторінці 283 24. Повторити §21,22,23. Ст.157-170 Виконати завдання до розділу 4 на сторінці 284. 25. Повторити §26-29 виконати завдання до розділу 4 на ст.285 26. Повторити §30 виконати №1381,1385 27. Повторити §30. Виконати №1387,1389. 28. Повторити §3. Виконати завдання №1 (1-5) до розділу 5 на ст.286 29. Повторити §34. Виконати завдання на ст.286 з №2(4) 30. Повторити §35. Виконати завдання на ст.286№2 (1,2,3). 31. Повторити вивчений матеріал. |
Англійська мова | 30.03 31.03 03.04 6.04 7.04 10.04 13.04 14.04 17.04 24.04 27.04 28.04 4.05 5.05 8.05 12.05 15.05 18.05 19.05 22.05 25.05 26.06 29.05 | 1. Види транспорту. 2. В аеропорту. 3. На автостанції 4. Розвиток граматичних навичок 5. Розвиток граматичних навичок. 6. Подорож Алекса. 7. Так багато місць у світі 8. Країни і національності 9. Лондон 10. Міста Європи 11. Визначні міста Києва. 12. Визначні міста Києва 13. Розвиток усного мовлення 14. Видатні місця Лондона 15. Наш світ дом 16. Домашнє читання 17. Домашнє читання 18. Контроль читання 19. Контроль письма 20. Контроль аудіювання 21. Контроль говоріння 22. Повторення вивченого матеріалу 23. Підсумковий урок | 1 Вправа 1, 2, 3, 4 стор.142-143. 2. Вправа 6, 7 стор. 147 3. Вправа 1, 2 стор.151 4. Вправа 4,5 стор 152 5. Вправа 7, стор 153 6. Вправа 1,2 стор 153,154 7. Вправа 2,3 стор 158 8. Вправа 4 стор 158 9. Читати текст на стор 161,162 10. Вправа 3,4 стор 163 ,164.читати текст а потім до нього виконати тести 11. Записати і вивчити слова на стор 164. 12. Вправа 5 ,стор.164. Прочитати текст на стор.166 і зєднати з картинками на стор 164,165 13. Вправа 6 стор 167 написати про місто яке ти б хотів чи хотіла відвідати 14. Вправа 3а стор 168 читати і записати і вивчити слова на стор 167 15. Вправа 4а,б стор 169,170 читати і письмово дати відповіді 16. Читати текст вправи 3 на стор 187,188,189 17. Вправа 4,5 стор 189 18. Виконати тест 19. Виконати тест 20. Виконати тест 21. Виконати тест 22. Написати про літні канікули |
Зарубіжна література | 13.03. 16.03. 20.03. 30.03. 03.04. 06.04 10. 04 13.04. 17.04 24.04. 27.04. 4.05 15.05. 18.05 22.05 25.05. 29.05. | 1. Роберт Бернс (1759 — 1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край — чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.). 2. Генрі Лонгфелло (1807 — 1882). «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.). 3. Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові 4. Виразне читання. Конкурс на кращого читця. Читання віршів напам’ять. 5. Позакласне читання. Джанні Родарі (1920 — 1980).«Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття. https://naurok.com.ua/prezentaciya-listivki-z-vidami-mist-dzhanni-rodari-77053.html 6. Контрольна робота за розділом «Поетичне бачення світу ». 7. Рей Дуглас Бредбері (1920 — 2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». https://www.youtube.com/watch?v=d_knEejU13s 8. Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору. https://www.youtube.com/watch?v=hCnOVs5lAP4 9. Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму. https://vseosvita.ua/library/ekspres-urok-robert-sekli-zapah-dumki-utverdzenna-sili-ludskoi-dumki-u-tvori-237382.html https://www.youtube.com/watch?v=3CSd8lNLF1k 10. Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. https://www.youtube.com/watch?v=EjBiEl1cR3I 11. Розвиток мовлення (письмово). Стислий переказ одного з творів («Усмішка» або «Запах думок»). 12. Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907 — 2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндґрен. https://www.youtube.com/watch?v=blhlSVG20Ww https://www.youtube.com/watch?v=9kOZx0_l-DQ 13. «Міо, мій Міо» (робота з текстом). Образи головних героїв. https://www.youtube.com/watch?v=im5NB9qArcc https://drive.google.com/file/d/1fildjKd5gAVQu5JCb8Wf7JLjpyqZTOwh/view 14. Крістіне Нестлінґер (нар. 1936 р.). «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру https://www.youtube.com/watch?v=kF3aTF0LFkg https://www.youtube.com/watch?v=QuMUkvceSL0 15. Конрад і його становлення у світі https://www.youtube.com/watch?v=mvH8YOPh0MU . 16. Контрольна робота за розділами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література». 17. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Ознайомлення зі списком рекомендованої літератури на 7-й клас. | 1. Ст. 195-197; вивчити вірш напам'ять. 2. Вивчити уривок напам'ять від слів "Я стомивсь від ваших сварок" до "І живіть віки братами"; ст. 197-201; 3. Ст.198, запитання і завдання на ст.202. 4. Виконати тести 5. Опрацювати матеріал підручника на с.202-204, переглянути матеріал за посиланням. 6. Виконати завдання ( viber) у чернетках 7.Опрацювати матеріал підручника на с.208-210,прочитати оповідання. переглянути фільм 8. Дати характеристику героя за планом з експрес-уроку 9. Прочитати оповідання або прослухати текст https://www.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZw 10. Повторити зміст оповідань "Усмішка" і "Запах думок" 11. Повторити зміст творів 12. Прочитати повість-казку або прослухати текст https://www.youtube.com/watch?v=IWe0-UyR3DE 13. Опрацювати презентацію «Образи головних героїв у повісті-казці «Міо, мій Міо» А.Ліндґрен»та виконати завдання. 14. Опрацювати матеріал https://www.youtube.com/watch?v=8eqy6ouGURk 15. Повторити матеріал за розділами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література». 16. Повторити вивчений матеріал |
Історія | 30.03. 1.04. 6.04. 8.04. 13.04. 15.04. 22.04. 27.04. 29.04. 4.05. 6.05. 13.05. 18.05. 20.05. 25.05. 27.05. | 1.«Демократія в Афінах», «Мистецтво Афін» 2. «Імперія Александра Македонського» 3. «Еллінізм» 4. «Природа та господарство Апеннінського півострова» 5. «Римська республіка» 6. «Повсякденне життя в римських містах» 7. «Релігія та звичаї» 8. «Військові завоювання Риму» 9. «Римська імперія» 10. «Культура Риму» 11. Практична робота «Повсякденне життя римлян» 12. Народи сусіди Риму 13. Кризові явища Римської імперії 14. Падіння Західної Римської імперії 15. Слов’яни та їх сусіди. 16. Контрольна робота 17. Урок узагальнення. | 1. Опр. § 39, 40. 2. Опр. § 41 3. Опр. §42 4. § 43 5. § 44 6. § 45 7. § 46 8. Опрацювати параграф 47 9. Опрацювати параграф 48 10. Опрацювати §49 11. Ст..157-160 12. Опрацювати §50 13. Опрацювати §51 14. Опрацювати §52 15. Опрацювати параграф 53 16. Повторити параграф 43-53 17. Опрацювати параграф 54 |
Інформатика | 18.03-01.04. 08.04 15.04 22.04 29.04 06.05. | 1. Програмне опрацювання події. 2. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі 3. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі 4. Вкладені розгалуження. 5. Вкладені цикли та розгалуження. 6. Практична робота №6 "Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями" | 1. Виконати завдання. 2. Опрацювати презентацію. Виконати завдання. 3. Виконати завдання 4. Вивчити пункт 3.3, ст. 100-107. 5. Вивчити пункт 3.4, ст. 109-117 6. Виконати практичну ст.119 |
Образотворче мистецтво | 12.03. 19.03. 02.04. 9.04. 16.04. 23.04. 30.04. 7.05. 14.05. 21.05 28.05. | 1. Квітковий натюрморт. 2. Історичний жанр. 3. Міфологічний жанр. 4. Міфи рідного краю 5. Релігійний жанр 6. Фреска і вітраж у культових спорудах 7. Батальний жанр 8. Битва на морі 9. Жанри об’єднуються 10. Моя країна - Україна 11. Узагальнення та повторення навчального матеріалу | 1. §25. ст.158-163. 2. §26. ст.166-171. 3. §27. ст.172-177. 4. §28. ст.178-183 малюнок або скульптура 5. §29. ст.184-189 малюнок 6. §30. ст.190-195 7. §31. ст.196-201 8. §32. ст.202-207 9. §33. ст.208-213 10. §34. ст.214-217 11. §35. ст.218-221 |
Географія | 30.03 03.04 06.04 10.04 13.04 17.04 24.04 27.04 04.05 08.05 15.05 18.05 22.05 25.05 29.05 | 1.«Світовий океан» 2. « Властивості вод світового океану». 3. « Хвилі», « Течії ». 4. « Життя в морях та океанах » 5. « Води суходолу. Річки » 6. «Живлення , водний режим і робота річок» 7. «Озера» 8. «Болота» 9. «Штучні водотоки і водойми» 10. «Льодовики та багаторічна мерзлота» 11. «Підземні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану й суходолу» 12. «Біосфера» 13. «Грунти » 14. «Природні комплекси Географічна оболонка » 15. «Природні зони » 16. «Кількість і розміщення населення Землі. » 17. «Раси і народи світу. » 18. «Країни світу». Практична робота № 98« Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав та їх столиць.» 19. « Забруднення довкілля та його охорона» 20. Контрольна робота | 1. § 41 Виконати у практичних зошитах: Практична робота №6 " Позначення на контурній карті об'єктів Світового океану та вод суходолу. " 2. § 42 3. § 43, § 44 4. §45 5. §47 ст. 183 -185 6. §47 до кінця і §48 7. §49 Допрацювати практичну №6 8. §50 9. §51 10. §52 11. §53 12. §54 13. §55 14. §56,57 15. §58 16. §59 17. §60 18. §61 19. §62 20. Повторити вивчене |
Біологія | 30.03 03.04 6.04 10.04 13.04 17.04 24.04 27.04 04.05 08.05 15.05 18.05 22.05 25.09 29.05 | 1.«Водорості». 2.« Мохи » 3. «Плауни, хвощі, папороті » 4. «Голонасінні» 5. « Покритонасінні ( Квіткові )» 6. Практична робота №3 «Порівняльна будова мохів, папоротей та покритонасінних» 7. «Екологічні групи рослин» 8. «Життєві форми рослин» 9. «Рослинні угруповання» 10. «Значення рослин для життя на планеті Земля та людини» 11. « Гриби. Загальна характеристика. Розмноження та поширення грибів » 12. « Шапинкові гриби ». Лабораторне дослідження « Будова шапинкових грибів» 13. Практична робота №5 « Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості » 14. « Екологічні групи грибі» 15. « Гриби – паразити » 16. « Значення грибів у природі та житті людини» 17. « Лишайники» 18. Контрольна робота | 1. § 41 2. § 42 3. § 43 4. § 44 5. § 45 6. §45 ст.170 7. §47 8. §48 9. §49 10. §50 11. §51 12. §54 13. Ст.211 - 212 14. §52 15. §56 16. §57 17. §53 18. Повторити вивчене |
Основи здоров'я | 01.04. 08.04. 15.04 22.04. 29.04. 06.05. 13.05. 20.05. 27.05. | 1. Пожежна безпека в оселі 2. Засоби пожежогасіння 3. Проживання у промисловій зоні. 4. Як діяти у разі аварії на підприємстві 5. Безпека руху велосипедиста. 6. Поведінка в екстремальних ситуаціях. 7. Перша допомога у разі ураження струмом, у разі потрапляння хіиічних речовин на шкіру. 8. Перша допомога при отруєннях хімічними речовинами, в разі ДТП. Д/з 9. Урок узагальнення. 10. Підсумковий урок. | 1. § 27, завдання 1-4, 6, 9 (усно) ст. 128 2. § 27 3. § 28, ст. 129-131. 4. § 28, до кінця. Виконати завдання 3-6, ст.134 (письмово) 5. Опрацювати&29. Відповісти на завдання 2,4,7 у кінці параграфа письмово. 6. §30, ст. 141-142. Скласти алгоритм дій під час спілкування з рятувальними службами(письмово). 7. Опрацювати & 30, ст. 142-144. Завд. 2,4 ст. 147 виконати письмово. 8. Опрацювати & 30 до кінця. Моделюй-набувай життєвих навичок. Завд.1 письмово. 9. Повторити & 16-30. |
Музичне мистецтво | 17.03. 31.03. 07.04. 14.04. 22.04. 29.04. 19.05. 26.05. | 1. Жанр прелюдії. Переглянути урокПослухати пісню «Посміхайтеся» сл. А. Дмитрука, муз. О.Осадчого 2. Зустріч з увертюрою. . Переглянути урок можна за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3XrxJ7z1ta4 3. Концерт для друга. . Переглянути урок за посиланням. https://naurok.com.ua/prezentaciya-kocert-dlya-druga-k-sen-sans-koncert-2-dlya-fortepiano-z-orkestrom-sol-minor-24618.html 4. Симфонічні варіації. . Переглянути урок за посиланням https://subject.com.ua/lesson/music/6klas/30.html 5. Шляхами симфонії. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JtdimKhtpG8 6. Українська симфонічна поема. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YIDRlb0pmg0 7. Звучить симфо-нічна музика. . Переглянути урок за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=uNGbOLbvuCc 8. Підсумковий урок. | Вивчити пісню "Козацька пісня" муз. та сл. А.Мігай за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LP8hU_YEP50 3. Вивчити пісню за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o 4. Прослухайте музику, яка лунає у вас вдома. Чи є серед прослуханих творів ті, що виконує симфонічний оркестр? ? Якщо так, то з'ясуйте, хто їх написав 5. Проект «Пісні воєнних років» 6. Проект «Пісні воєнних років» 7. Пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/testi-6-klas-zvuchit-simfonichna-muzika-177702.html |
Фізична культура | 30.03 01.04 03.04 6.04 8.04 10.04 13.04 15.04 17.04 22.04 24.04 27/04 29/04 1/05 4/05 6/05 8/05 11/05 13/05 15/05 18/05 20/05 22/05 25/05 27/05 29/05 | 1. Комплекс загально-розвивальних вправ. 2. Вправи для розвитку сили. (згинання розгинання рук в упорі лежачи, вправи з гантелями, підтягування, присідання, стрибки, набивні м'ячі). 3. Вправи для розвитку витривалості. Витривалість краще за все розвивати за допомогою ігрових вправ та Ігор з різними завданнями наприклад (скакалка, біг, присідання). 4. Вправи для розвитку спритності 5. Вправи для розвитку гнучкості. 6. Вправи для розвитку швидкості. Біг з високим підніманням стегна. 2-3 підходи зі зниженням швидкості. Біг з високим підніманням стегна з опорою руками на бар’єр. 2-3 рази зі значним зниженням швидкості. Лежачи на спині, ноги вгору, рухи ногами як при бігу. 2-3 рази зі зниженням швидкості рухів. 7. Вправи для розвитку сили. (згинання-розгинання рук в упорі лежачи (віджимання); підтягування; вправи на прес; присідання; стрибки на місці), вправи з обтяженням (гантелі, гирі). 8. Загально-розвивальні вправи 9. Вправи на спритність і координацію: стрибки на скакалці, їзда на роликах. Рекомендовані заняття на свіжому повітрі. 10. Віджимання в упорі лежачи. Хл:15-10 Дів:10-5 11. Стрибки на скакалці. Хл:44-42 Дів:48-46 12. Стрибок у довжину з розбігу. 13. Біг 60м. 14. Загально-розвивальні вправи. 15. Рівномірний біг. (без урахування часу) 16. Стрибок у довжину з місця. 17. Вправи для розвитку спритності. 18. Віджимання в упорі лежачи. 19. Розминка. 20. Вправи для розвитку спритності. 21. Підтягування. Дів:(4) Хл:(8) 22. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. Дів:(7) Хл:(10) 23. Швидкісно-силові вправи. 24. Піднімання тулуба в сід за 30с.(кі-сть разів). 25. Нахил уперед з положення сидячи. 26. Контрольне оцінювання. |