Завдання
ПредметДатаТемаЗавдання
Українська мова





31.03.



01.04


02.04
7.04.
8.04.
9.04.
14.04.
15.04.
16.04.
22.04.
23.04.
28.04.
29.04.
30.04
5.05.
6.05.
7.05.
12.05.
13.05.
14.05.
19.05
20.05.
21.05.
26.05.
27.05.
28.05.
1. Числівник: загальне значення , морфологічні ознаки , синтаксична роль.
2. Числівники кількісні й порядкові. Прості, складні й складені числівники.
3. Відмінювання кількісних числівників.

4. Відмінювання кількісних числівників (цілі числа, дробові, збірні)

5. Відмінювання порядкових числівників

6. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках
7. Відмінювання дробових і збірних числівників.
8. Відмінювання та написання порядкових числівників.
9. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.
10. Роздільне написання складених числівників.
11. Написання разом порядкових числівників з – тисячний.
12. Узгодження числівників з іменниками.
13. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
14. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Числівник»
15. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
16. Розряди займенників за значенням.
17. Письмовий твір розповідного характеру «У чому полягає гідність людини»
18. Відмінювання займенників усіх розрядів.
19. Відмінювання займенників усіх розрядів.
20. Приставний –н- у формах особових і вказівних займенників.
21. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.
22. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.
23. Правопис заперечних займенників.
24. Написання займенників із прийменниками окремо.
25. Есей світоглядного змісту на теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх».
26. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник»
27. Повторення в кінці року. Лексикологія. Фразеологія.
28. Словотвір та орфографія.
29. Морфологія й орфографія.

1. §52, вправа 437

2. §53, вправа 440.
§52, ст. 17, вправа 434.
3. §54,55, вправа 455
4. § 54-55. Вправа 455
5. § 56. Вправа 478
6. § 54-56. Вправа 479
7. § 55. Вправа 465
8. § 56. Вправа 478
9. § 54-56. Вправа 455
10. § 54. Вправа 455 ст.173
11. § 56. Вправа 479, ст.178
12. § 57. Вправа 490
13. § 56. Вправа 484 ст178-180
14. § 58. Вправа 501.
15. § 59. Вправа 502
16. § 59. Вправа 504.ст.191
17. Написати твір
18. § 60-62. Вправа 516, 529
19. § 63-64. Вправа 537, 551
20. § 60 Вправа 511
21. § 62. Вправа 528
22. § 62. Вправа 529
23. § 62 Вправа 534
24. § 62. Вправа 531
25. Написати есей на одну із тем.
26. § 65 Вправа 559. ст.214-215
27. § 7-15 Вправа 119
28. § 16-21 Вправа 180
29. § 22-39 Вправа 329

Українська література





31.03.

02.04.

7.04.
9.04.
14.04.
16.04.
24.04.
28.04.
30.04.
5.05.
7.05.
12.05.
14.05.
19.05.
20.05.
26.05.
28.05.
1. Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки».
2. Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагменти). Таємничі, веселі та незвичайні події в повісті, передані образним словом.
3. Реальне (звичайне) та пригодницькі події в повісті

4. Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
Реальні та пригодницькі події в повісті
5. Образи Сергія і Митька
6. Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку»
7. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті
8. Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку». Стосунки між різними поколіннями в родині.
9. Клим Джура – рятівник світу.
10. Леонід Глібов «Щука»
11. Леонід Глібов «Муха і бджола», «Жаба і Віл»
12. Урок мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові байок Леонідові Глібову.
13. Степан Руданський «Добре торгувалось». Теорія літератури. Гумореска, співомовка.
14. «Запорожці у короля»
15. Павло Глазовий. Біографія письменника. «Еволюція»
16. «Найважча роль»
17. Павло Глазовий «Заморські гості»
18. «Похвала»
19. Павло Глазовий. «Кухлик»
20. Іронічно-пародійна «викривальна спрямованість» гумористичних і сатиричних творів.


1. Вивчити образи Яви та Павлуші.

2. Прочитати повість, визначити незвичайні події в повісті.
3. Визначити реальні ) та пригодницькі події в повісті.

4. Реальні та пригодницькі події в повісті

5. Образи Сергія і Митька
6. Прочитати повість
7. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті
8. Прочитати повість. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини.
9. Образ Клима Джури.
10. Вивчити байку напам’ять. Ст..216-219
11. ст..220-222
12. Написати листа Леоніду Глібову
13. ст 223-225
14. ст..227
15. ст.. 230
16. ст..231
17. ст.. 232
18. ст..232-233.
19. Вивчити гумореску напам’ять
20. Ідейно – тематична спрямованість гуморесок
Математика




30.03

31.03

01.04
02.04
06.04
07.04
08.04
09.04
13.04-14.04
15.04-16.04
22.04
23.04


27.04-28.04
29.04
30.04
04.05-05.05

06.05
07.05
12.05
13.05
14.05 18.05
19.05
20.05
21.05
25.05
26.05
27.05 -28.05
1. Ділення раціональних чисел.
2. Подібні доданки та їх зведення
3.Розв’язування вправ
4. Рівняння. Переглянути відео за силкою
https://www.youtube.com/watch?v=nqAJ3fSfndk
5. Основні властивості рівнянь Переглянути відео за силкою
https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg
6. Розв’язування рівнянь.
7. Розв’язування рівнянь .
8. Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь.
9. Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь.
10. Розв’язування вправ і задач.
11. К.р.по темі «Вирази і рівняння» (Тестування) повторити §30-32
12. Перпендикулярні прямі їх побудова
13. Паралельні прямі їх побудова .
14. Тестування по темі: Перпендикулярні прямі їх побудова
15. Тестування по темі: Паралельні прямі їх побудова .



16. Координатна площина
17. Розв’язування вправ
18. Приклади графіків залежності між величинами

19. Приклади графіків залежності між величинам

20. Контрольна робота по темах «Паралельні та перпендикулярні прямі.Координатна площина. Приклади графіків залежності між величинам 21. Подільність чисел
22. Звичайні дроби
23. Відношення і пропорції. Коло. Круг
24. Додатні і від’ємні числа. Координатна пряма
25. Арифметичні дії з раціональними числами
26. Подібні доданки та їх зведення
27. Розкриття дужок
28.Рівняння. Основні властивості рівнянь
29. Координатна площина
30. Приклади графіків залежності між величинами
31. Підсумкова к.р. –Підсумковий урок
1. Опрацювати §29 ст.223-233
Виконати №1324, 1330, 1335, 1340, 1345.
2. Вивчити §30 ст.235-240
Виконати №1379, 1381, 1383
3. Опрацювати §30 ст.235-240 Виконати №1385, 1387, 1389, 1391
4. Вивчити §31 ст.241
Виконати №1416, 1418
5. Вивчити §31 ст.241
Виконати №1420, 1422
6. Опрацювати §31 ст.241
Виконати №1424, 1425
7. Опрацювати §31 ст.241
Виконати №1426, 1428.
8. Вивчити §32 ст.248-255
Виконати №1440,1444
9. Вивчити §32 ст.248-255
Виконати №1446,1452
10. Опрацювати §32
Виконати №1454,1458.
12. Вивчити §33 ст.255
Виконати №1490,1492,1494, 1502,1504
13. Вивчити §33 ст.255. Виконати №1496,1498,1500,1508.

16. Вивчити §34 ст.262-266
Виконати №1530,1533,1535,1537
17. повторити §34 ст.262-266
Виконати №1540(2),1542.
18. Вивчити §35 ст.271-279
Виконати №1568,1573.

19. Вивчити §35 ст.271-279
Виконати №1571,1572,1574.
20. Повторити §33-35 ст.255-279
21. Повторити §1-5 ст.4-26. Виконати завдання до розділу1 на сторінці 280.
22. Повторити §6-11 ст.30-77
Виконати завдання до розділу 2 на сторінці 281
23. Повторити §12-18 на ст.86-116
Виконати завдання до розділу 3 на сторінці 283
24. Повторити §21,22,23. Ст.157-170
Виконати завдання до розділу 4 на сторінці 284.
25. Повторити §26-29 виконати завдання до розділу 4 на ст.285
26. Повторити §30 виконати №1381,1385
27. Повторити §30. Виконати №1387,1389.
28. Повторити §3. Виконати завдання №1 (1-5) до розділу 5 на ст.286
29. Повторити §34. Виконати завдання на ст.286 з №2(4)
30. Повторити §35. Виконати завдання на ст.286№2 (1,2,3).
31. Повторити вивчений матеріал.
Англійська мова30.03
31.03
03.04
6.04
7.04
10.04
13.04
14.04
17.04
24.04
27.04
28.04
4.05
5.05
8.05
12.05
15.05
18.05
19.05
22.05
25.05
26.06
29.05
1. Види транспорту.
2. В аеропорту.
3. На автостанції
4. Розвиток граматичних навичок
5. Розвиток граматичних навичок.
6. Подорож Алекса.
7. Так багато місць у світі
8. Країни і національності
9. Лондон
10. Міста Європи
11. Визначні міста Києва.
12. Визначні міста Києва
13. Розвиток усного мовлення
14. Видатні місця Лондона
15. Наш світ дом
16. Домашнє читання
17. Домашнє читання
18. Контроль читання
19. Контроль письма
20. Контроль аудіювання
21. Контроль говоріння
22. Повторення вивченого матеріалу
23. Підсумковий урок

1 Вправа 1, 2, 3, 4 стор.142-143.
2. Вправа 6, 7 стор. 147
3. Вправа 1, 2 стор.151
4. Вправа 4,5 стор 152
5. Вправа 7, стор 153
6. Вправа 1,2 стор 153,154
7. Вправа 2,3 стор 158
8. Вправа 4 стор 158
9. Читати текст на стор 161,162
10. Вправа 3,4 стор 163 ,164.читати текст а потім до нього виконати тести
11. Записати і вивчити слова на стор 164.
12. Вправа 5 ,стор.164. Прочитати текст на стор.166 і зєднати з картинками на стор 164,165
13. Вправа 6 стор 167 написати про місто яке ти б хотів чи хотіла відвідати
14. Вправа 3а стор 168 читати і записати і вивчити слова на стор 167
15. Вправа 4а,б стор 169,170 читати і письмово дати відповіді
16. Читати текст вправи 3 на стор 187,188,189
17. Вправа 4,5 стор 189
18. Виконати тест
19. Виконати тест
20. Виконати тест
21. Виконати тест
22. Написати про літні канікули
Зарубіжна література13.03.


16.03.


20.03.

30.03.

03.04.



06.04
10. 04
13.04.
17.04
24.04.

27.04.
4.05
15.05.
18.05
22.05
25.05.
29.05.
1. Роберт Бернс (1759 — 1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край — чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.).
2. Генрі Лонгфелло (1807 — 1882). «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.).
3. Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові
4. Виразне читання. Конкурс на кращого читця. Читання віршів напам’ять.
5. Позакласне читання. Джанні Родарі (1920 — 1980).«Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-listivki-z-vidami-mist-dzhanni-rodari-77053.html
6. Контрольна робота за розділом «Поетичне бачення світу ».
7.
Рей Дуглас Бредбері (1920 — 2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». https://www.youtube.com/watch?v=d_knEejU13s
8. Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
https://www.youtube.com/watch?v=hCnOVs5lAP4
https://www.youtube.com/watch?v=AVWGlM0GnYk&t=34s&fbclid=IwAR2qMNFBllE_vwjEDmhsJ-AWLd_nUgX5sttfyj4rP3EnR6tHACZG4HTvUVA
9. Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму.
https://vseosvita.ua/library/ekspres-urok-robert-sekli-zapah-dumki-utverdzenna-sili-ludskoi-dumki-u-tvori-237382.html
https://www.youtube.com/watch?v=3CSd8lNLF1k
10. Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. https://www.youtube.com/watch?v=EjBiEl1cR3I
11. Розвиток мовлення (письмово). Стислий переказ одного з творів («Усмішка» або «Запах думок»).
12. Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907 — 2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндґрен. https://www.youtube.com/watch?v=blhlSVG20Ww
https://www.youtube.com/watch?v=9kOZx0_l-DQ
13. «Міо, мій Міо» (робота з текстом). Образи головних героїв.
https://www.youtube.com/watch?v=im5NB9qArcc
https://drive.google.com/file/d/1fildjKd5gAVQu5JCb8Wf7JLjpyqZTOwh/view
14. Крістіне Нестлінґер (нар. 1936 р.). «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру
https://www.youtube.com/watch?v=kF3aTF0LFkg
https://www.youtube.com/watch?v=QuMUkvceSL0
15. Конрад і його становлення у світі
https://www.youtube.com/watch?v=mvH8YOPh0MU .
16. Контрольна робота за розділами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література».
17. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Ознайомлення зі списком рекомендованої літератури на 7-й клас.
1. Ст. 195-197; вивчити вірш напам'ять. 2. Вивчити уривок напам'ять від слів "Я стомивсь від ваших сварок" до "І живіть віки братами"; ст. 197-201;
3. Ст.198, запитання і завдання на ст.202.
4. Виконати тести
5. Опрацювати матеріал підручника на с.202-204, переглянути матеріал за посиланням.
6. Виконати завдання ( viber) у чернетках
7.Опрацювати матеріал підручника на с.208-210,прочитати оповідання. переглянути фільм
8. Дати характеристику героя за планом з експрес-уроку
9. Прочитати оповідання або прослухати текст https://www.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZw
10. Повторити зміст оповідань "Усмішка" і "Запах думок"
11. Повторити зміст творів
12. Прочитати повість-казку або прослухати текст
https://www.youtube.com/watch?v=IWe0-UyR3DE
13. Опрацювати презентацію «Образи головних героїв у повісті-казці «Міо, мій Міо» А.Ліндґрен»та виконати завдання.
14. Опрацювати матеріал
https://www.youtube.com/watch?v=8eqy6ouGURk
15. Повторити матеріал за розділами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література».
16. Повторити вивчений матеріал
Історія
30.03.
1.04.
6.04.
8.04.
13.04.
15.04.
22.04.
27.04.
29.04.
4.05.
6.05.
13.05.
18.05.
20.05.
25.05.
27.05.
1.«Демократія в Афінах», «Мистецтво Афін»
2. «Імперія Александра Македонського»
3. «Еллінізм»
4. «Природа та господарство Апеннінського півострова»
5. «Римська республіка»
6. «Повсякденне життя в римських містах»
7. «Релігія та звичаї»
8. «Військові завоювання Риму»
9. «Римська імперія»
10. «Культура Риму»
11. Практична робота «Повсякденне життя римлян»
12. Народи сусіди Риму
13. Кризові явища Римської імперії
14. Падіння Західної Римської імперії
15. Слов’яни та їх сусіди.
16. Контрольна робота
17. Урок узагальнення.
1. Опр. § 39, 40.
2. Опр. § 41
3. Опр. §42
4. § 43
5. § 44
6. § 45
7. § 46
8. Опрацювати параграф 47
9. Опрацювати параграф 48
10. Опрацювати §49
11. Ст..157-160
12. Опрацювати §50
13. Опрацювати §51
14. Опрацювати §52
15. Опрацювати параграф 53
16. Повторити параграф 43-53
17. Опрацювати параграф 54
Інформатика18.03-01.04.
08.04
15.04


22.04
29.04
06.05.
1. Програмне опрацювання події.

2. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі
3. Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі


4. Вкладені розгалуження.
5. Вкладені цикли та розгалуження.
6. Практична робота №6 "Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями"
1. Виконати завдання.
2. Опрацювати презентацію. Виконати завдання.
3. Виконати завдання


4. Вивчити пункт 3.3, ст. 100-107.
5. Вивчити пункт 3.4, ст. 109-117
6. Виконати практичну ст.119
Образотворче мистецтво12.03.
19.03.
02.04.
9.04.
16.04.
23.04.
30.04.
7.05.
14.05.
21.05
28.05.
1. Квітковий натюрморт.
2. Історичний жанр.
3. Міфологічний жанр.
4. Міфи рідного краю
5. Релігійний жанр
6. Фреска і вітраж у культових спорудах
7. Батальний жанр
8. Битва на морі
9. Жанри об’єднуються
10. Моя країна - Україна
11. Узагальнення та повторення навчального матеріалу
1. §25. ст.158-163.
2. §26. ст.166-171.
3. §27. ст.172-177.
4. §28. ст.178-183
малюнок або скульптура
5. §29. ст.184-189 малюнок
6. §30. ст.190-195
7. §31. ст.196-201
8. §32. ст.202-207
9. §33. ст.208-213
10. §34. ст.214-217
11. §35. ст.218-221
Географія






30.03
03.04
06.04
10.04
13.04
17.04
24.04
27.04
04.05
08.05
15.05
18.05
22.05
25.05
29.05
1.«Світовий океан»
2. « Властивості вод світового океану».

3. « Хвилі», « Течії ».

4. « Життя в морях та океанах »
5. « Води суходолу. Річки »
6. «Живлення , водний режим і робота річок»
7. «Озера»
8. «Болота»
9. «Штучні водотоки і водойми»
10. «Льодовики та багаторічна мерзлота»
11. «Підземні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану й суходолу»
12. «Біосфера»
13. «Грунти »
14. «Природні комплекси Географічна оболонка »
15. «Природні зони »
16. «Кількість і розміщення населення Землі. »
17. «Раси і народи світу. »
18. «Країни світу». Практична робота № 98« Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав та їх столиць.»
19. « Забруднення довкілля та його охорона»
20. Контрольна робота
1. § 41 Виконати у практичних зошитах: Практична робота №6 " Позначення на контурній карті об'єктів Світового океану та вод суходолу. "
2. § 42
3. § 43, § 44
4. §45
5. §47 ст. 183 -185
6. §47 до кінця і §48
7. §49 Допрацювати практичну №6
8. §50
9. §51
10. §52
11. §53
12. §54
13. §55
14. §56,57
15. §58
16. §59
17. §60
18. §61
19. §62
20. Повторити вивчене
Біологія
30.03
03.04
6.04
10.04


13.04
17.04
24.04
27.04
04.05
08.05
15.05
18.05
22.05
25.09
29.05
1.«Водорості».
2.« Мохи »
3. «Плауни, хвощі, папороті »
4. «Голонасінні»
5. « Покритонасінні ( Квіткові )»
6. Практична робота №3 «Порівняльна будова мохів, папоротей та покритонасінних»
7. «Екологічні групи рослин»
8. «Життєві форми рослин»
9. «Рослинні угруповання»
10. «Значення рослин для життя на планеті Земля та людини»
11. « Гриби. Загальна характеристика. Розмноження та поширення грибів »
12. « Шапинкові гриби ». Лабораторне дослідження « Будова шапинкових грибів»
13. Практична робота №5 « Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості »
14. « Екологічні групи грибі»
15. « Гриби – паразити »
16. « Значення грибів у природі та житті людини»
17. « Лишайники»
18. Контрольна робота
1. § 41
2. § 42
3. § 43
4. § 44
5. § 45
6. §45 ст.170
7. §47
8. §48
9. §49
10. §50
11. §51
12. §54
13. Ст.211 - 212
14. §52
15. §56
16. §57
17. §53
18. Повторити вивчене
Основи здоров'я
01.04.
08.04.
15.04
22.04.

29.04.
06.05.
13.05.
20.05.
27.05.
1. Пожежна безпека в оселі

2. Засоби пожежогасіння
3. Проживання у промисловій зоні.
4. Як діяти у разі аварії на підприємстві
5. Безпека руху велосипедиста.

6. Поведінка в екстремальних ситуаціях.
7. Перша допомога у разі ураження струмом, у разі потрапляння хіиічних речовин на шкіру.
8. Перша допомога при отруєннях хімічними речовинами, в разі ДТП. Д/з
9. Урок узагальнення.
10. Підсумковий урок.
1. § 27, завдання 1-4, 6, 9 (усно) ст. 128

2. § 27
3. § 28, ст. 129-131.
4. § 28, до кінця. Виконати завдання 3-6, ст.134 (письмово)
5. Опрацювати&29. Відповісти на завдання 2,4,7 у кінці параграфа письмово.
6. §30, ст. 141-142. Скласти алгоритм дій під час спілкування з рятувальними службами(письмово).
7. Опрацювати & 30, ст. 142-144. Завд. 2,4 ст. 147 виконати письмово.
8. Опрацювати & 30 до кінця. Моделюй-набувай життєвих навичок. Завд.1 письмово.
9. Повторити & 16-30.
Музичне мистецтво 17.03.

31.03.

07.04.
14.04.
22.04.
29.04.
19.05.
26.05.
1. Жанр прелюдії. Переглянути урокПослухати пісню «Посміхайтеся» сл. А. Дмитрука, муз. О.Осадчого
2. Зустріч з увертюрою. . Переглянути урок можна за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=3XrxJ7z1ta4

3. Концерт для друга. . Переглянути урок за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-kocert-dlya-druga-k-sen-sans-koncert-2-dlya-fortepiano-z-orkestrom-sol-minor-24618.html
4
. Симфонічні варіації. . Переглянути урок за посиланням
https://subject.com.ua/lesson/music/6klas/30.html
5
. Шляхами симфонії. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JtdimKhtpG8
6
. Українська симфонічна поема. Переглянути урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YIDRlb0pmg0
7
. Звучить симфо-нічна музика. . Переглянути урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=uNGbOLbvuCc
8. Підсумковий урок.
Вивчити пісню "Козацька пісня" муз. та сл. А.Мігай за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=LP8hU_YEP50
3
. Вивчити пісню за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o
4
. Прослухайте музику, яка лунає у вас вдома. Чи є серед прослуханих творів ті, що виконує симфонічний оркестр? ? Якщо так, то з'ясуйте, хто їх написав
5. Проект «Пісні воєнних років»
6. Проект «Пісні воєнних років»
7. Пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/testi-6-klas-zvuchit-simfonichna-muzika-177702.html
Фізична культура30.03
01.04


03.04
6.04
8.04
10.04
13.04
15.04
17.04


22.04


24.04
27/04
29/04
1/05

4/05

6/05
8/05
11/05
13/05
15/05
18/05
20/05
22/05
25/05
27/05
29/05
1. Комплекс загально-розвивальних вправ.
2. Вправи для розвитку сили. (згинання розгинання рук в упорі лежачи, вправи з гантелями, підтягування, присідання, стрибки, набивні м'ячі).
3. Вправи для розвитку витривалості. Витривалість краще за все розвивати за допомогою ігрових вправ та Ігор з різними завданнями наприклад (скакалка, біг, присідання).
4. Вправи для розвитку спритності
5. Вправи для розвитку гнучкості.
6. Вправи для розвитку швидкості. Біг з високим підніманням стегна. 2-3 підходи зі зниженням швидкості. Біг з високим підніманням стегна з опорою руками на бар’єр. 2-3 рази зі значним зниженням швидкості. Лежачи на спині, ноги вгору, рухи ногами як при бігу. 2-3 рази зі зниженням швидкості рухів.
7. Вправи для розвитку сили. (згинання-розгинання рук в упорі лежачи (віджимання); підтягування; вправи на прес; присідання; стрибки на місці), вправи з обтяженням (гантелі, гирі).
8. Загально-розвивальні вправи
9. Вправи на спритність і координацію: стрибки на скакалці, їзда на роликах. Рекомендовані заняття на свіжому повітрі.
10. Віджимання в упорі лежачи.
Хл:15-10
Дів:10-5
11. Стрибки на скакалці.
Хл:44-42
Дів:48-46
12. Стрибок у довжину з розбігу.
13. Біг 60м.
14. Загально-розвивальні вправи.
15. Рівномірний біг. (без урахування часу)
16. Стрибок у довжину з місця.
17. Вправи для розвитку спритності.
18. Віджимання в упорі лежачи.
19. Розминка.
20. Вправи для розвитку спритності.
21. Підтягування.
Дів:(4)
Хл:(8)
22. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
Дів:(7)
Хл:(10)
23. Швидкісно-силові вправи.
24. Піднімання тулуба в сід за 30с.(кі-сть разів).
25. Нахил уперед з положення сидячи.
26. Контрольне оцінювання.

Кiлькiсть переглядiв: 392

Коментарi