Завдання

Українська мова




31.03
02.04
07.04.
09.04.
14.04.
16.04.
21.04.
23.04.
27.04.
30.04.
05.05.
07.05.
12.05- 14.05.
19.05.
21.05.
26.05.
28.05.
1.ПРИЙМЕННИК ЯК ЗАСІБ ЗВ'ЯЗКУ СЛІВ У СЛОВОСПОЛУЧЕННІ
2. ПОХІДНІ І НЕПОХІДНІ ПРИЙМЕННИКИ
3.НАПИСАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ РАЗОМ, ОКРЕМО, ЧЕРЕЗ ДЕФІС
4. Сполучник як службова частина мови.
5.Сполучники сурядності та підрядності.
6. Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники.
7. Розрізнення сполучників й однозвучних слів.( проте - про те, зате - за те , якби - як би) .
8. Частка як службова частина мови.
9. Частки формотворчі , словотворчі та модальні.
10. Написання часток.
11. Написання часток не , ні.
12. Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків.(практично).
13. Написання часток.
14. ВИГУК ЯК ОСОБЛИВА ЧАСТИНА МОВИ.
15. ГРУПИ ВИГУКІВ ЗА ЗНАЧЕННЯМ.
16-17. Письмовий твір.Орієнтовні теми: «Душу я у вишивку вкладаю», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Моє улюблене заняття».
18. Виразне читання речень з вигуками.
19. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.
20. КОНТРОЛЬНА РОБОТА.(Прийменник, сполучник, частка, вигук).
21. Узагальнення вивченого про частини мови.
1. вивчити § 42

2. ВПРАВА 449

3. вивчити § 42, вправа, 457
4. Вивчити параграф 45. Виконати вправу 470.
5. Вивчити параграф 46. Виконати вправу 482.
6. Вивчити матеріал таблиці на с.173. Виконати вправу 490.
7. Вивчити матеріл таблиці на с.178. Виконати вправу 503.
8. Вивчити параграф 48. Виконати вправу 507.
9. Вивчити параграф 48. Виконати вправу 508
10. Вивчити параграф 49.Виконати вправу 529.
11. Вивчити параграф 50. Виконати Вправу 533.
12. Виконати вправу 510.
13. Виконати вправу 540.
14. Вивчити параграф 51. Виконати вправу 543.
15. Виконати вправу 545 .
16-17. Написати твір .
18. Виконати вправу 547.
19. Виконати вправу 549.
20. Тест. Повторити вивчене.
21. Повторити вивчене.
Українська література




31.03.
02.04
07.04.
09.04
14.04.
16.04.
21.04
23.04.
28.04.
30.04.
05.05.
07.05.
12.05.
14.05.
19.05.
21.05.
26.05.
28.05.
1.МАРИНА ПАВЛЕНКО «РУСАЛОНЬКА ІЗ 7-В АБО ПРОКЛЯТТЯ РОДУ КУЛАКІВСЬКИХ»
2. .РОЗДУМИ ПРО СУТЬ ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ ЗА ТВОРОМ МАРИНИ ПАВЛЕНКО»РУСАЛОНЬКА ІЗ 7 В...»
3. Добро і зло у повісті «Русалонька із 7-В ...» Марини Павленко.
4. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів.
5. Любов Пономаренко. Життя і творчість . Новела «Гер переможений».
6. Особливості художніх засобів новкли (роль деталей, поєднання різних часових площин).
7. Контрольна робота.Василь Симоненко, Марина Павленко, Любов Пономаренко.
8. Олег Ольжич .Проблема людської волі в поезії «Захочеш - і будеш».
9. Олена Теліга – лицар духу українського народу. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам.
10. Олександр Гаврош.Життя і творчість.
11. Олександр Гаврош. »Неймовірні пригоди Івана Сили».
12. Іван Сила(Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу.
13. МОРАЛЬНО-ЕТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА ТВОРУ»НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ІВАНА СИЛИ» ОЛЕКСАНДРА ГАВРОША : ДОБРО І ЗЛО, ЧЕСНІСТЬ І ПІДСТУПНІСТЬ.
14.СТВОРЕННЯ ВЛАСНОЇ ІСТОРІЇ ПРО ГЕРОЯ повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили»О. Гавроша.
15. А.Малишко «Пісня про рушник».
16. А. Малишко «Чому ,сказати , й сам не знаю».
17.Ліризм поезій А. Малишка. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму.
18. КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Письмовий твір на одну із тем :»Богатир Карпат Іван Сила», « Пісенно – поетична творчість А. Малишка».
19. Література рідного краю. Ознайомлення із творчістю поетів – земляків.
20. Підсумковий урок.
1. ЗНАТИ ЗМІСТ.

2. АНАЛІЗУВАТИ ОБРАЗИ ГЕРОЇВ
3. Аналізувати образи.
4. Переказувати .Підготувати опис чарівних предметів.
5. Знати зміст.
7. Підготувати повідомлення про один художній твір,що найбільше схвилював
8. Аналізувати поезію. Написати реферат про поета.
9. Вивчити біографію. Аналізувати вірш.
10. Вивчити біографію.
11. Знати зміст.
12. Аналізувати дії , вчинки героя.(письмово)
13. Написати розповідь про життя Івана Сили.
14. Скласти письмове повідомлення.
15. Аналізувати поезію ,вивчити напам’ять.
16. Аналізувати поезію.
17. Підготувати виразне читання поезій.
18. Написати твір .
19. Читати й аналізувати вірші.
20. Бесіда про твори , що вивчалися впродовж року.
Алгебра



31.03
03.04
14.04
17.04
24.04

28.04

05.05
08.05
12.05
15.05
19.05
22.05
26.05-29.05
1. Розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними методом підстановки.
2. Розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними методом додавання
3. Розв’язування вправ
4. Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь
5. Степінь з натуральним показником
6. Властивості степеня з натуральним показником

7. Многочлени. Подібні члени многочлена та їх зведення
8. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки
9. Формули скороченого множення. Квадрат суми і квадрат різниці.
10. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці
11. Функції. Розв’язування вправ.
12. Розв’язування вправ
13. Лінійні рівняння та їх системи
14. Розв’язування вправ
15. К.Р.(тестування)-Підсумковий урок
1. Вивчити §28. Ст.175-180
Виконати №1036, 1043. Переглянути відео
2. Вивчити §29. Ст..180-185
Виконати №1061,1066. Переглянути відео
3. Повторити §29. Ст. 180-185
Виконати №1068,1074
4. Вивчити §30. Ст..185-190
Виконати №1087,1089,1090
Переглянути відео
5. повторити §6. Ст.33
Виконати №746,747,748 ст.117
6. повторити §7 ст.39
Виконати №751,752,753.ст.118.
7. Повторити §10. Ст.53
Виконати №309,310,316,317
8. Повторити §13
Виконати №423,425,433.
9. Повторити §16 Ст.86. Виконати №797,798,799 ст.23.
10. Повторити §17. Виконати №803,804.
11. Повторити §22-24 Ст.127-144. Виконати №940,943.
12. Повторити §22-24. Виконати №803,804.
13. Повторити §25-30. Виконати № 1129,1130,1133.
14. Повторити §25-30. Виконати №1138,1141.
15. Повторити вивчений матеріал.
Геометрія

30.03
31.03
13.04
14.04
27.04
28.04
04.05
05.05
12.05
18.05
19.05
25.05-26.05
1. Коло. Круг. Дотична до кола.
2.Коло вписане в трикутник
3. Коло,описане навколо трикутника
4. Взаємне розміщення двох кіл
5. Взаємне розміщення прямих на площині
6. Рівності трикутників. Перша та друга ознака рівності трикутників
7. Розв’язування задач
8. Рівнобедрений трикутник. Розв’язування задач
9. Медіана,бісектриса і висота трикутника. Розв’язування задач
10. Властивості прямокутних трикутників
11. Коло і круг. Розв’язування задач
12. Розв’язування задач
13. К.р.(Тестування)-Підсумковий урок

1. Вивчити §21-22 ст.107-116 Виконати №520, 522, 524, 546, 548, 550
Переглянути відео
2. Вивчити §23 Виконати №562, 564, 566
Переглянути відео
3. Вивчити §24 ст.119-123
Виконати№578,580,582
Переглянути відео
4. Вивчити §25 ст.123-126
Виконати №592,594,596
5. Повторити §5-10 ст.22-40
Виконати №186,188,189,201,202.ст.48-50.
6. Повторити §12-13 ст.55-58
Виконати №457,461
7. Повторити §12-13 ст.55-58 Виконати №462,463,464.
8. Повторити §14 ст.65. Виконати №468,469,470.
9. Повторити §15 ст.70. Виконати №474,475,476.
10. Повторити §19 ст.89. Виконати №502,503,505.ст.104-105
11. Повторити §21-25. Виконати №686,696,697.
12. Повторити §21-25. Виконати №701,705,708.
13. Повторити вивчений матеріал.
Зарубіжна література04.05.А. Азімов «Фах» Роздуми про майбутнє людини і людства.
Познайомитися з біографією письменника, с. 273-275, прочитати оповідання «Фах» с. 275-290, переглянути відео за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8
07.05.Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини, розуміння сутності культури й освіти. підготувати (УСНО) відповіді на запитання 30-31 на с. 290-291 Переглянути презентацію за посиланням -https://naurok.com.ua/prezentaciya-ayzek-azimov-fah-172305.html
14.05.Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі.Познайомитися з біографією письменниці с. 255-257 (НА ФОТО), прочитати текст за посиланням
https://dovidka.biz.ua/mandrivniy-zamok-haula-skorocheno/
18.05.Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.

переглянути мультфільм за посиланням - http://moviestape.net/katalog_multfilmiv/multfilm/1870-mandrivnyj-zamok.html
пройти тестування за посиланням
Історія України








2.04
9.04
16.04
23.04

14.05
21.05
28.05
1.»Галицько-Волинська держава за наступників Данила Галицького»

2.»Культура Галицько-Волинської держави»

https://www.youtube.com/watch?v=9MNe2dx_jTs

https://www.schoollife.org.ua/1131-2017/.
3. Практична робота за темою» Королівство Руське (Галицько-Волинська держава).

4. Контрольна робота за темою:»Королівство Руське ( Галицько-Волинська держава).
5. Кревська унія.
6. Утворення Кримського ханства.
7. Вивчити параграф 21-22,
8. Вивчити параграф 23, виконати практичну роботу.
9. Підсумкова контрольна робота ( Завдання буде пізніше)
Параграф 23-24 (старий підручник)
17-18(новий)
3. 3. Виконати завдання






4. Виконати завдання
5. Вивчити параграф 19.
6. Вивчити параграф 20






Всесвітня історія
1.04

8.04
15.04
22.04
29.04

13.05
20.05
27.05
1.Архітектура та мистецтво середньовіччя
2.Раннє відродження й гуманізм»
https://www.youtube.com/watch?v=Cg92JoB3xAw.

1. Контрольна робота за темою: «Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя»
2. Польське королівство в Х-XVст
3. Монгольська навала на Русь
4. Практична робота за темою
5. Китай
6. Індія
7. Підсумкова контрольна робота. ( завдання буде пізніше)
§2, ст 96-113 (старий підручник)
15(новий)
2. Вивчити параграф 15, пункт10-11(новий підр)
Паграф2,

1. Вивчити параграф 16 п.6-8
Параграф 1 стор206-208(старий підр)
2. Вивчити параграф 17 п.3
Параграф2, стор 212-214(старий підр)
3. Виконати завданнястор.109-115
5. Вивчити параграф 19 ( стор244).
6. Вивчити параграф 20( стор 236) ці завдання з нового підручника, а в дужках вказані сторінки з старого підручника.
Англійська мова6.04.
8.04
10.04
13.04.
15.04
17.04

1. Формування навичок говоріння
2. What would say to you?
3. Спортивна подія
4. Спортивна подія
5. Робота над текстом (Актор прийшов до міста)
6. Вивчення нових слів
1. Розгадати кросворд/how do you feel about?
2. Напиши свою думку
3. Впр.1.с.152 УЛЮБЛЕНИЙ ФІЛЬМ
4. Впр.1. ст.152
5. Напиши свою думку
6. Впр.1.4.с179.182
Інформатика18.03

01.04.

08.04.

15.04./
22.04

29.04/
06.05
1. Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.
2. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодою.
3. Програмування випадкових процесів.


4. Створення ігрового проєкту


5. Розробка сценарію та інформаційної моделі для ігри
1. Виконати завдання.
2. Переглянути відео.
Матеріал до завдання.
3. Виконайте завдання

4. Виконайте завданняВиконані завдання вишліть вчителю.


5. Розробити власну ігру.
Образотворче мистецтво 18.03.
01.04.
8.04.
15.04.
22.04.
29.04.
6.05.
13.05.
20.05.
27.05
1. Різноманітний світ графічного дизайну.
2. Дизайн одягу. Мода й культура.
3. Національні традиції в одязі
4. Образ у костюмі
5. Ландшафтний дизайн
6. Живий простір. Дизайн міського середовища.
7. Дизайн – проект
8. Дизайн – проект
9. Дизайн - проект
10. Узагальнення та повторення навчального матеріалу
1. §23. ст.97-99.
2. §24. ст.101-104.
3. §25. ст.104-106
4. §26. ст.107-109
5. §27. ст.110-112
6. §28. ст.113-115
7. §29-30. ст.116-118
8. §29-30. ст.116-118
9. §30. ст.116-119
10. §31. ст.120-125
Хімія


30.03
03.04
06.04
10.04
13.04.
17.04.
24.04
27.04
15.05
22.05
25.05
1. Вода, склад молекули та властивості.
2. Вода – розчинник. Значення води у природі та житті людини.
3. Кількісний склад розчину.
4. Масова частка розчиненої речовини
5. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками
6. Узагальнення знань про розчини.
7. Взаємодія води з оксидами металічних елементів.
8. Взаємодія води з оксидами неметалічних елементів.
9. Поняття про індикатори.
10. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.
11. Роз'язування вправ
12. Контрольна робота
13. Розв’язування задач
1. §22(1-2пункт).
2. §22(3 пункт).
3. §23ст.154-155
4. §23завд.2 ст.158
5. §23завд.3ст.158
6. §23завд.4ст.158
7. § 24. Завдання 2,3 ст.164
8. § 24. Завдання 2,3 ст.164
9. §24ст.162завд.7 ст.164
10. Підготувати реферат на тему «Охорона водойм від забруднення» або «Проблема чистої води»
12. Повторити «Розчини»
Географія17.03.
17.03.
19.03.



31.03.
02.04.

7.04
9.04

14.04
16.04 23.04
28.04
30.04
5.05-7.05
12.05 14.05 19.05 21.05 26.05 28.05
1.Практична робота № 10. Позначення на контурній карті географічних об’єктів Євразії.
2. Геологічна будова та рельєф Євразії. Корисні копалини.
3. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.

4.Води суходолу.
5. Природні зони. Вертикальна поясність

6. Населення і політична карта Євразії. Країни Північної Європи. Країни Західної Європи.
7. Країни Південної Європи.
Країни Центральної і Східної Європи.

8. Найбільші держави Азії. Зв’язки України з країнами Європи та Азії.
9. Самостійна робота за темою «Євразія". Тести.

10. Тихий океан. Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна.
11. Практична робота. Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті.
12. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
9. Атлантичний океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
Практична робота (продовження). Позначення географічних об’єктів та течій Атлантичного океану на контурній карті.10. Атлантичний океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків
Практична робота (продовження). Позначення географічних об’єктів та течій Індійського океану на контурній карті.
10. Географічне положення Північно-Льодовитого океану у високих широтах. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
Практична робота (продовження). Позначення географічних об’єктів та течій Північно-Льодовитого океану на контурній карті.
11. Природні багатства материків і океанів, їх основні види. Наслідки використання ресурсів людиною. Антропогенні ландшафти.
12. Забруднення навколишнього середовища. Види забруднення, основні джерела їх надходження. Міжнародні організації з охорони природи.
13. – Узагальнення знань учнів за темами: «Океани», «Вплив людини на природу материків і океанів»(тестування).
14. Дослідження. Шляхи розв’язування екологічних проблем.
15. Підсумковий урок.
Робота в практичних зошитах.
Опрацювати § 46-47, ст.210-219.


Опрацювати § 48-51, ст.220-237.




Опрацювати в підручнику §52-54,
§55-56

Опрацювати в підручнику §57-59.
Повторити вивчений матеріал.

10. Опрацювати в підручнику §6-7
11. Виконати практичну
12. 8-9.
9-10. Опрацювати в підручнику § 10-11. Позначити на контурній карті (у практичних зошитах) географічні об’єкти та течії Атлантичного та Індійського океанів
10-15. Опрацювати в підручнику § 12, ст.57-62.
Позначити на контурній карті (у практичних зошитах) географічні об’єкти та течії Північно-Льодовитого океану.
Опрацювати в підручнику § 60-62, ст.274-284.
Написати реферат на тему: «Шляхи розв’язування екологічних проблем.
Фізика




31.03
02.04
07.04
09.04
14.04
16.04

23.04

28.04

30.04
05.05
07.05
12.05
14.05
19.05
21.05
26.05
29.05

1. Атмосферний тиск і його вимірювання. Барометри
2. Сполучення посудин. Манометри.
3. Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда
4. «Механічна робота»
5. « Потужність»
6. «Механічна робота» Розв'язування задач
7. « Механічна енергія та її види »
8. «Закон збереження і перетворення механічної енергії»
9. Розв'язування задач
10. «Момент сили. Умови рівноваги важеля». Лабораторна робота «Вивчення умов рівноваги важеля»

11. «Рухомий і нерухомий блоки »

12. « Рухомий і нерухомий боки» ( продовження)
13. « Прості механізми. Коефіцієнт корисної дії механізмів »
14. Лабораторна робота №12 «Визначення ККД простого механізму»
15. Реферат на тему « Прості механізми. Коефіцієнт корисної дії механізмів »
16. Повторення. Підготовка до контрольної роботи на тему «Механічна робота та енергія»
17. Контрольна робота №5 на тему «Механічна робота та енергія»
18. Повторення розділу 1.Фізика як природнича наука. Пізнання природи. 2. Механічний рух.
19. Повторення розділу 3.Взаємодія тіл. Сила.
20. Повторення розділу 4.Механічна робота та енергія.
1. § 25 ( електронна версія підручника В. Бар'яхтар, Довгий) https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015або http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
2. § 26 ( електронна версія підручника В. Бар'яхтар, Довгий) Посилання таке саме.
3. § 27 ( електронна версія підручника В. Бар'яхтар, Довгий) Посилання таке саме
4. §30
5. §31
( електронна версія підручника В. Бар'яхтар, Довгий) https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 або http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
6. §30 https://drive.google.com/file/d/0By6zHVeZx5cZS1c3bl8wQjRwVzg/view
Задача 1. Визначте роботу, яка виконується під час піднімання гранітної плити об’ємом 0,5 м3 на висоту 20 м. Густина граніту 2500 кг/м3.
Задача 2. Кран піднімає вантаж масою 10 т на висоту 30 м? Яка потужність крана, якщо цю роботу кран виконує за 2 хв?
7. §32 ( електронна версія підручника В. Бар'яхтар, Довгий) https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 або http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
8. §33https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 абоhttp://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
9. Повторити §32,33https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 абоhttp://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
Задача 1. Літак, що має масу 4т, перебуває на висоті 500 м і розвиває швидкість 100м/с. Яка повна механічна енергія літака на цій висоті?Задача 2. Упавши на землю з висоти 20м, куля масою 5кг заглибилась у грунт на 10см. Чому дорівнює сила опору грунту ?
10. §34 https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 або
http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
11. §35 ст. 228-230
https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 абоhttp://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
12. §35 ст. 230-232
https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 абоhttp://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
13. §36
https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 абоhttp://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
14. ст. 238-239
https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 абоhttp://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
15. Написати рефепат
https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 або http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
16. ст. 200-239
https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 або http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
17. Повторити вивчене
https://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/2025-fizika-7-klas-bar-yakhtar-2015 або
http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202015%20%D1%83%D0%BA%D1%80/fzika-pdrychnik-dlya-7-klasy.pdf
18. Повторити дані розділи.
19. Повторити дані розділи.
20. Повторити дані розділи.
Біологія





01.04
03.04
08.04
10.04
15.04
17.04
22.04
24.04
29.04
06.05
08.05
13.05
15.05
20.05
22.05
27.05
29.05
1. Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин.
2. Розвиток тварин.
3. Період та тривалість життя тварин.
4. Поведінка тварин у природі та методи її вивчення.
5. Вроджена і набута поведінка тварин
6. « Репродуктивна поведінка тварин»
7. «Територіальна та соціальна поведінка тварин»
8. Практична робота №7 « Визначення форм поведінки тварин»
9. «Типи угрупування тварин за К. Лоренцем. Ієрархія у групі»
10. « Комунікація тварин»
11. «Використання тваринами знарядь праці»
12. « Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення»
13. Узагальнення знань по темі « Поведінка тварин»
14. « Поняття про популяцію екосистему та чинники середовища »
15. « Ланцюги живлення і потік енергії »
16. « Співіснування організмів в угрупованнях »
17. « Пристосованість рослин і тварин до впливу людини та її діяльності на екосистеми»
18. « Екологічна етика сумісного життя в природному угрупуванні»
19. « Основи охорони природи »
20. «Природні заповідники України»
21. Контрольна робота
22. Узагальнення
1. § 39
2. § 40
3. § 41
4. § 42
5. § 43
6. §46
7. §47,48
8. §48 ст.209
9. §48 ст. 206-208
10. §49
11. Написати реферат
12. §50
13. Виконати тестовий самоконтроль на ст.221 підручника з біології
14. §51
15. §52
16. §53
17. Написати реферат
18. §53 ст.236
19. §54 ст. 237- 240
20. §54 ст.240 -242
21. Повторити вивчене
22. Ст. 245-250
Основи здоров'я



03.04
10.04
17.04
24.04
08.05

15.05
22.05
29.05
1.Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів
2.Соціальні чинники здоров’я. Соціальна безпека населеного пункту
3. Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів.
4. Види підлітковових компаній вивчити конспект.
5. Євороби цивілізації
6. Вплив комерційної реклами на здоров'я.
7. Профілактика захворювань що набули соціального значення

8. Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань. (ВІЛ, туберкульоз)
9. Законодавство України у сфері проти дії епідемії ВІЛ-інфекції
10. Підсумковий урок.
1. §24
2. §12
3. Підготувати презентацію Родинного свята
4. Скласти проект «Про подолання агресії насилля в молодіжному середовищі»
5. §17
6. Вивчити конспект
7. §13. Практична робота 5 Ст 78.

8. §15 ст 83 §16 ст 87. Реферат
9. Вивч конспект
10. Повт. вивчене
Музичне мистецтво16.03

30.03.

06.04.
13.04
27.04
4.05
18.05
25.05.

1. Мюзикл.
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-myuzikl-140723.htmlПереглянути урок.2. Музика в мультиплікації. Переглянути урок
3
. Електронна музика. Переглянути урок за посиланням. https://subject.com.ua/textbook/music/7klas/15.html
4
. Святкова й розважальна музика. Переглянути урок за посиланням http://artlesso.blogspot.com/2017/04/31_9.html
5. Святкова й розважальна музика. Переглянути урок за посиланням.
https://vseosvita.ua/library/tema-31-32-svatkova-j-rozvazalna-muzika-257875.html
6. Святкова й розважальна музика. Переглянути урок за посиланням.https://vseosvita.ua/library/tema-31-32-svatkova-j-rozvazalna-muzika-257875.html
7.Перевірте свої досягнення. Повторення пісні «Кольорова планета» вірші і музика А. Побужанської Переглянути урок за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44
а також мінусовка за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=Jnjc7Vf7mRg

Завдання: вивчити пісню: *Гей, ви козаченьки…* за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mQcok3RNrKg
3
. Вивчити пісню за https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk
4. Вивчити пісню за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HV1IwC9oF44 Текст пісні http://tekstovoi.ru/text/677882192_643541862p023561586_text_pesni_pobuzhanska_anzhela_39_kolorova_planeta_39_p_snya_d_tyam.html
5-6. Пройти тест за посиланням
https://vseosvita.ua/library/test-svatkova-j-rozvazalna-muzika-251810.html
Фізкультура6.04
7.04
9.04
13.04
14.04
16.04

23.04
27.04
.
28.04
30.04
4.05
5.
05 7.05
1. Відбивання м’яча. Кидки м’яча однією рукою з місця.
2. Чергування різних способів пересувань, бігу, стрибків під час активної протидії захисників.
3. Кидки м’яча однією рукою у русі.
4. Чергування різних прийомів ловіння, передач м’яча обома руками зверху та знизу.
5. Методика виховання витривалості. Кидки м’яча однією рукою у русі.
6. Серійні стрибки поштовхом обох ніг з діставанням високо підвішених предметів.

7. Прискорення на 15 м із різних стартових положень за зоровим і звуковим сигналами. Кидки м’яча однією рукою у русі.
8. Кидки м’яча однією рукою у стрибку. Штрафний кидок.
9. Протидія атаковим прийомам суперника.
10. Чергування різних способів пересувань, бігу, стрибків під час активної протидії захисників. Штрафний кидок.

11. Легка атлетика. Правила безпечної поведінки. Раціональний руховий режим школяра (добовий, тижневий та протягом року). Біг 30 м.
12. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця.
13. Стрибкові вправи. «Потрійні» стрибки з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність із розбігу

Комплекс загально-розвивальних вправ; Вправи для розвитку сили (згинання, розгинання рук в упорі лежачи, присідання)

Комплекс загально-розвивальних вправ.
Вправи на формування постави.


7-10. Вправи для розвитку сили м’язів тулуба, плечового поясу та кистей. Комплекс загально-розвивальних вправ.
11-13 Вправи для розвитку сили м’язів тулуба, плечового поясу та кистей.
Комплекс загально-розвивальних вправ
Кiлькiсть переглядiв: 579

Коментарi