Завдання
ПредметДатаТемаЗавдання
Українська мова



30.03.


03. 04
06.04
10.04.
13.04.
17.04
24.04.
27.04.
04.05.
08.05.
15.05.
18.05.
22.05.
25.05.
29.05.
1.СКЛАДНІ РЕЧЕННЯ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ'ЯЗКУ
2.РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ У СКЛАДНИХ РЕЧЕННЯХ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ'ЯЗКУ.
3. Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв'зку.
4. Скадне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.
5. З.М. Написання твору-роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.»Чи придатна музика для передавання патріотичних настроїв, думок, настроїв».
6. З.М. Складання діалогів – обговорень ( прочитаної книжки, музичних новинок).
7.Текст, його основні ознаки.
8. Будова тексту. Мікротема й абзац.
9. Тези прочитаної статті .
10. Ключові слова в тексті й абзаці.Види й засоби міжфразового зв’язку.
11. ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНИХ РОЗДІЛОВИХ ЗНАКІВ У ПРОСТОМУ І СКЛАДНОМУ РЕЧЕННЯХ.
12. КОНТРОЛЬНА РОБОТА(ТЕСТ).
13. Мовні аспекти вивчення речення. Редагування словосполучень і речень.
14. Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа ,види речень).
15. Орфографія.
16. Пунктуація.
17. Підсумковий урок.
1. §29, вправа,360

2. §30, вправа,371
3. Вивчити параграф 31 Виконати вправу 383.
4. Вивчити параграф 31.Виконати вправу 387.

5. Скласти письмове повідомлення.
6. Скласти діалог
7. Вивчити параграф 33. Скласти текст про шкільне життя.
8. Вивчити параграф 34. Виконати вправу 414.
9. Написати тези статті « Історія письма»(Вправа 521. ). Вивчити за підручником на сторінці 246.
10. Вивчити параграф 35. Виконати вправу 425.
11. Вивчити параграф 36. Виконати вправу 447.
12. Повторити вивчене.
13. Виконати вправу 479.
14. Виконати тестові завдання вправи 475.
15. Повторити матеріал таблиці на с.251 – 257. Виконати вправу 481.
16. Виконати вправу 485. 17. Повторити вивчене.
Українська література


30.03


03.04
06.04.
10.04.
13.04.
17.04.
24.04.
27.04.
04.05.
08.05.
15.05
18.05.
22.05-25.05.
29.05.
1.П.КУЛІШ .ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ
2.П.КУЛІШ «ЧОРНА РАДА»-ПЕРШИЙ ІСТОРИЧНИЙ РОМАН-ХРОНІКА
3. Непросте життя та романтичі пригоди головних героїв за романом «Чорна рада»П.Куліша
4. Порівняльна характеристика Якима Сомка та Івана Брюховецького
5. Складання характеристики героя. Аналізувати героїв за романом «Чорна рада» П.Куліша.
6. З.М. Урок виразного читання.Виразне читання уривків з роману «Чорна рада» П.Куліша.
7. Урок позакласного читання. Т.Г. Шевченко «Назар Стодоля».
8. Література рідного краю. Олександр Духнович.
9. Марко Вовчок .Життя і творчість.
10. Марко Вовчок."Народні оповідання"
11.АНТИЛЮДЯНА СУТЬ КРІПОСНИЦТВА ТА СОЛДАТЧИНИ. ( МАРКО ВОВЧОК ПОВІСТЬ «ІНСТИТУТКА»).
12. ОБРАЗИ ПЕРСОНАЖІВ – ЛЮДЕЙ ІЗ НАРОДУ ТА ПАННОЧКИ.

13. Урок позакласного читання.Марко Вовчок . Оповідання «Козачка».
14. З. М. Написання листа авторові улюбленої книжки.
15-16. КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Письмовий твір на одну із тем: «Ідея соборності та незалежності України» за романом П. Куліша «Чорна рада». « Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Іститутка».
17. Підсумковий урок.

1. ВИВЧИТИ НА СТОРІНЦІ 275-280.
2. ВИВЧИТИ НА СТОРІНЦІ 286-289
3. Аналізувати образи
4. Виписати цитати до образів

6. Виразно читати уривки.
7. Написати письмове поаідомлення про прочитаний твір.
8. Написати реферат про життя і творчість О. Духновича
9. Вивчити біографію.
10. Знати зміст оповідань.
11. ЗНАТИ ЗМІСТ.
12. Аналізувати образи персонажів, виписати цитати.
13. Скласти розповідь.
14. Написати листа.
15-16. Написати твір
17. Обговорення творів, що вивчалися впродовж року.
Алгебра16.03

18.03

30.03

1.04
6.04
8.04
13.04
15.04
22.04
27.04
29.04
5.05
13.05
18.05
20.05
25.05
27.05
1. Формула суми n-перших членів арифметичної прогресії.
https://www.youtube.com/watch?v=w2lx95ZtRzE
2. Геометрична прогресія та її властивості. Формула n-го членів геометричної прогресії
https://www.youtube.com/watch?v=IfLxdFJvcUI
3. Формула суми n-перших членів геометричної прогресії.
https://www.youtube.com/watch?v=TiivYsbb1DY
4. Самостійна робота (код буде в групі)
5. Формула суми нескінченої спадної геометричної прогресії. https://www.youtube.com/watch?v=py8yc6QXW90
6. Розв’язування текстових задач.
7. Самостійна робота, ст. 269
8. Основні правила комбінаторики. https://www.youtube.com/watch?v=89hUMPho62c
9. Розв’язування вправ.
https://www.youtube.com/watch?v=mv31uonnAqM
10. Частота та ймовірність випадкової події. https://www.youtube.com/watch?v=mRJJVsLODuk
11. Класичне означення ймовірності.https://www.youtube.com/watch?v=vn9ezklXBZk4.05
12. Початкові відомості про статистику. Способи подання та обробки даних.
https://www.youtube.com/watch?v=8w46pFL687Y
13. Розв’язування вправ.
https://www.youtube.com/watch?v=8w46pFL687Y
14. Контрольний тест.
15. Розв’язування вправ і задач.
16. Розв’язування вправ і задач.
17. Підсумковий контрольний тест.
18. Підсумковий урок
1. Пов. §17-18, виконати сам. роботу № 13(завд. 2-7)ст.245.

2. Опр. §19, виконати №1(1,2,3),3 ст 259

3. Опр. §20, виконати №1(1,2)2(1,2) ст.270

5. Опрацювати §20, виконати №5(1),ст. 268
6. Виконати №4(2)ст.266,№3 ст.268

9. Виконати №896,898
10. Виконати №929,935.
11. Виконати №957,962
12. Виконати №995,998
13. Виконати №1000

15. Виконати №1-7, ст.280
16. Виконати № 8-14.ст 281
Геометрія17.03
20.03

31.03

3.04
7.04
10.04
14.04
17.04
24.04
5.05
8.05
12.05
15.05
19.05
22.05
26.05
29.05
1. Довжина кола. Площа круга та його частин.
2. Самостійна робота (код буде в групі)
3. Переміщення(рух) та його властивості. Рівність фігур
https://www.youtube.com/watch?v=0Y7_IAgSmVs
4. Симетрія відносно точки
https://www.youtube.com/watch?v=wv7P5-YwLNI
5. Симетрія відносно прямої. https://www.youtube.com/watch?v=m9bDbmX0pmc
6. Поворот. https://www.youtube.com/watch?v=Po-sRb2V048
7. Паралельне перенесення. https://www.youtube.com/watch?v=Dkii3uTnCvE&t=97s
8. Перетворення подібності. Площі подібних фігур. https://www.youtube.com/watch?v=_sVsyS82LR4
9. Перетворення подібності. Площі подібних фігур.
https://www.youtube.com/watch?v=_sVsyS82LR4
10. Розв’язування вправ.
11. Розв’язування вправ.
12. Самостійна робота, ст. 206
13. Повторення. Розв’язування трикутників.
14. Коло. Круг. Правильні многокутники.
15. Координати. Вектори.
16. Розв’язування вправ і задач.
17. Підсумковий контрольний тест.
18. Підсумковий урок.
1. Повтор.§15-17,виконати самостійну роботу № 4(завд. 1-6)ст.162
3. Опрацювати §18, виконати №888,896
4. Опрацювати §19, виконати №910,915
5. Вивчити§20,виконати№929, 933.
6. Вивчити§21,виконати№950,954.
7. Опрацювати §18, виконати № 975,979
8. Опрацювати §19, виконати №999,1006
9. Опрацювати §24, виконати №1119,112428.04
10. Повторити §18-24,виконати №1068,1072
11. Повторити §18-24,виконати №1077,1089

13. Повторити розділ 3, виконати №1-5, ст.131
14. Повторити розділ 4, виконати № 1-5. ст.162
15. Повторити розділ 1,2. Виконати № 1-3, ст. 46, № 1-4, ст.86
16. Виконати №1-6, ст.215

Англ. Мова31.03.
1.04. 3.04.

7.04
8.04
10.04
14.04.
15.04.
17.04
22.04
24.04.
28.04.
29.04
5.05.
6.05
8.05.
12.05
13.05.
15.05.
19.05-
22.05







31.03
1.0.4.
3.04.

7.04

8.04
14.04
15.04
17.04.

1.Перегляньте свої знання
2.План дій
3.Проблеми нашого міста
4.Підготовка до проектної роботи
5. Види, які піддані небезпеці в Україні.
6. Modal verbs.
7. A Gentle Genius
8. Англомовні країни. На мапі Британії.
9. Навколо Англії.
10. Навколо Англії.
11. United Kingdom.
12. Past tenses. Revision
13. Future tenses. Revision
14. Навколо Великої Британії
15. Міста Британії
16. Об’єднане Королівство. What is London?
17. Яке місце ти б хотів відвідати?
18. Що подивитись в Об’єднаному Королівстві? Passive Voice. Revision
19. Passive Voice. Revision.
20 Пошук інформації
21. Cardiff, Manchester.
22. Міста Leeds, Norwich, Durham, Edinburg, Liverpool, Brighton.
23. Lviv – Florence of Eastern Europe.
24. Контрольна робота.




ІІ група1. Обеднане Королівство
2. Хто найкращий блогер?
3. Минулий час
4. Унікальне місто Belfast/Cardiff
5. Минулий час
6. Міста Великобританіі
7. Унікальне місто Белфаст
8. Минулий час. Теперішній і пасивний стан
1. Впр. 8, ст.173
2. Впр. 3, ст. 131. ( переказ )
3. Переказ
4. Впр. 8(а), ст.165
5. Впр. 1, ст. 167. Ст. 166 – 167
6. Слова, впр. 6, ст. 172 ( усно і письмово ). Впр. 8, ст. 173 ( усно і письмово ).
7.Ст. 175 – 176 ( читати, перекладувати ). Впр. 4, ст. 177 ( письмово ).
Впр. 2 (а, в), ст. 182 (письмово)
Впр. 3, ст.184 – 185 (читати і перекладувати)
Впр. 4, ст.185 (письмово)
Впр. 6, ст.186 (письмово)
Впр. 7, ст.. 186 – 187 (читати і перекладувати)
Test.
Впр. 2, 3, ст.. 192-193 (письмово).
Впр. 4, ст. 193 (письмово).
Впр. 6, ст. 194 (письмово).

Впр. 1, ст.. 194 – 195 ( читати, перекладувати )
Впр. 3, ст. 196 ( письмово )
Ст. 197 ( читати, перекладувати )
Впр. 6 (В ), ст.199 – 200 ( письмово )

Впр.1(а), ст.201 - 202 (читати, перекладувати). Впр.1(в), ст. 202 (письмово).
Впр.2(а), ст.203 – 204 (читати, перекладувати, письмово). Впр.7, ст..207 (письмово). Впр.6(а), ст..205 (письмово). Впр.6(с), ст.206 (читати, перекладувати).
18. Ст. 208-209 (читати, перекладувати0
Впр.1, 2, ст. 210-211 (письмово)
19. Впр.3, 4, ст. 211-212 (письмово).
20. Впр.1, ст. 213 (письмово)
Ст. 214-216 (читати, перекладувати).
21. Впр. 2, ст. 218 – 221 (читати, перекладувати).
Впр. 3, 5, ст. 222 (письмово).
22. Впр.6, ст. 223 – 224 (читати, перекладувати).
23. Ст. 226 – 228 (читати, перекладувати). Впр. 1 (а, в), ст. 226 (письмово).
24. Тест 174329 на сайті join.naurok.ua. виконати по 20.05 до 18.00.
Тест 867779 виконати по 21.05 до 18.00.
Тест 951446 виконати по 22.05 до 18.00.



ІІ група

1. Впр.3. ст.196
2. Впр.6. ст.200
Вивчити правило
3. Впр.1.а с.201
4. Впр.6.ст.200
5. Впр.2.с.204
6. Впр.1.а с.207
7. Впр.4.ст.210
8. Впр.1.3.с.211-212
Зарубіжна література05.05.Шолом-Алейхем. «Тев'є-молочник». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі ХІХ-ХХ ст.

Познайомитися з біографією письменника с. 158-159, прочитати текст за посиланням - https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1279 переглянути виставу за посиланням - https://nextfilm.io.ua/v275b1c468c3e48dee297a4a6d0853c19



07.05.Шолом-Алейхем. «Тев'є-молочник». Образна система твору. Філософські проблеми.Вивчити за підручником с 160-161, переглянути буктрейлер за посиланням -
https://www.youtube.com/watch?v=4aeMS0tPlR0
12.05.Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі та конопереглянути виставу за посиланням - https://nextfilm.io.ua/v275b1c468c3e48dee297a4a6d0853c19
14.05.Гарпер Лі «Убити пересмішника» Проблеми входження молоді в дорослий світ, зіткнення з жорстокістю.

Вивчити за підручником с. 164-167, прочитати текст за посиланням –https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3562

19.05.Моральні ідеали в творі.

переглянути трейлери за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=oOFGq-zkBA8

https://www.youtube.com/watch?v=CebB06r0IHI пройти тестування за посиланням

21.05.Контрольна робота за темою "Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура"пройти тестування за посиланням
26.05.Позакласне читанняпідготувати відгук про прочитаний твір
28.05.Узагальнення та систематизація вивченого
Хімія

1.04
2.04


07.04
09.04
14.04.
16.04.
23.04
28.04
30.04
12.05
14.05
19.05
21.05
26.05
28.05
1. Хімічні властивості спиртів. Отруйність метанолу та етанолу.
2. Етанова кислота.
3. Хімічні властивості карбонових кислот.
4. Поняття про вищі карбонові кислоти.


5. Жири. Біологічна роль жирів.
6. Мило, його склад і мийна дія.
7. Вуглеводи. Глюкоза та сахароза.
8. Крохмаль та целюлоза.
9. Використання вуглеводів та їх біологічна роль.
10. Поняття про амінокислоти.
11. Білки. Біологічна роль амінокислот та білків.
12. Природні та синтетичні органічні речовини та їх значення.
13. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.
14. Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозвязки між речовинами та їх перетворення.
15. Місце хімії серед наук про природу
16. Контрольна робота
17. Підсумковий урок
1. §30,31
завд.367 ст.176.
2. §33
завд. 397 ст.188
3. §33завд.398ст.188
4. §34

5. §35
6. §34
7. § 36. Завдання 448 ст.210
8. § 37. Завдання 46 4 ст.216
9. §36,37
10. §38ст.218
11. §38ст.219-223
12. §39ст.224-227
13. §39ст.228
14. §39 ст.224-227
15. §39ст.228
Інформатика16.03

20.03

30.03

3.04

06.04.
10.04
13.04
17.04
24.04
27.04
04.05.
08.05.
15.05
18.05
29.05
25.05
22.05
1. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.
https://www.youtube.com/watch?v=plE5S9YHj2w
2. Використання онлайн- середовищ для створення електронних документів.
https://www.youtube.com/watch?v=2fKwhTrgonU
3. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Онлайн – форми.
https://www.youtube.com/watch?v=wyrGJ_mdVTw
4. Практична робота №12 «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з допомогою онлайн – форми»
https://www.youtube.com/watch?v=wyrGJ_mdVTw
5. Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори. Конструювання сайтів.
6. Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем.
7. Розв'язування компетентнісних задач.
8. Розв'язування компетентнісних задач.
9. Розв'язування компетентнісних задач.
10. Розв'язування компетентнісних задач.
11. Розв'язування компетентнісних задач.
12. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності, ст.275-277
13. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту
14. Виконання колективного навчального проекту.
15. Виконання колективного навчального проекту.
16. Виконання колективного навчального проекту.
17. Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи та його захисту.
18. Підсумковий урок.
1. Опрацювати п.9.1

2. Опрацювати п.9.2
3. Опрацювати п.9.2
4. Виконати
Практичну роботу надіслати на електронну адресу вчителя m.boiko118@gmail.com
5. Опрацювати п.9.3. Презентація
6. Опрацювати презентацію
Виконати Практичну роботу надіслати на електронну адресу вчителя m.boiko118@gmail.com
7. Опрацювати презентацію
8. Опрацювати ст. 272-277
9. Опрацювати ст. 272-277. Задача 1, ст. 274
10. Опрацювати ст.272-277. Задача 10, ст. 275
11. Опрацювати ст.272-277. Задача 12, ст. 275

Історія України



9.04
16.04
23.04


14.05
21.05
28.05
Соціально-політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХ ст
https://youtu.be/kpPbmb3S5hk

1. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель на поч.ХХ ст
2. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХ ст
3. Участь молоді у суспільно-політичному русі Зах.України
4. Культура України в середині ХІХ - на початку ХХ ст.
5. Практичне заняття. " Наш край на початку ХХ століття"
6. Контрольна робота за курсом історії України кінця XVIII - початку ХХ ст.

§ 27-28



1. Вивчити Параграф 27
2. Вивчити параграф 28
3. Вивчити Параграф 29
4. Вивчити параграф 32-33.
6.
Всесвітня історія


8.04
15.04
22.04
29.04


13.05
20.05
27.05
1.Японія та Китай
2.Спроби модернізації Османської імперії

1. Спроби модернізації Османської імперії
2. Контрольна робота за темою : «Модернізація країнЄвропи та Америки в останній чверті ХІХ ст
3. Міжнародні відносини на прикінці ХІХ ст. на початку ХХ ст
4. Україна в геополітичних планах імперій

5. Японія ти Китай. 6. Спроби модернізації Османської імперії. . 7. Контрольна робота за темою: " Міжнародні відносини в другій половині ХІХ - в першій половині ХХ ст.
§23-25


1. Вивчити параграф 25
2. Вивчити Параграф 26
3. Вивчити Параграф 26

5. Вивчити параграф 23-24.
6. Вивчити параграф 25


Правознавство
3.04


10.04
17.04
24.04


15.05
22.05
29.05
Учасники сімейних та трудових відносин
Адміністративна відповідадьність


1. Кримінальна відповідальність неповнолітніх
2. Практичне заняття « Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх»
3. Контрольна робота за темою

4. Практичне заняття за темою " Кримінальна відповідальність неповнолітніх." 5. Контрольна робота за темою " Неповнолітні як суб'єкти правовідносин"
6. Підсумковий урок.
§ 17,19,20

Вивчити параграф 21-22

https://www.youtube.com/watch?v=WHTgCr4wdac

1. Вивчити параграф 23
2. Стор 167-169


Фізика


31.03

02.04

03.04
07.04
09.04
10.04
14.04
16.04
17.04
23.04
24.04
28.04
29.04
30.04
05.05
07.05
08.05
1. Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.
2. Другий закон Ньютона.
3. Розв' язування задач.
4. Третій закон Ньютона
5. Розв'язування задач
6. Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння
7. Розв' язування задач (
8. Розв' язування задач
9. Рух тіла під дією сили тяжіння
10. Розв' язування задач
11. Повторити "Рух тіла під дією сили тяжіння"
12. Розв' язування задач
13. Рух тіла під дією кількох сил
14. Розв' язування задач
15. Розв' язування задач
16. Розв' язування задач
17. Узагальнюючий урок з теми "Рух і взаємодія. Закони збереження"
18. Взаємодія тіл
19. Імпульс. Закон збереження імпульсу
20. Розв' язування задач

1. §30

2. §31 Впр.31 №1.
3. Впр.31 №2, №5.
4.Д/З §32 Впр 32 №3
5. Впр 32 №1,4,5
6. §33 Впр 33 № 1
7. Д/З № 3,4,5 https://naurok.com.ua/urok-zakoni-nyutona-rozv-yazuvannya-zadach-10989.html
8. Д/З Задачі 2,5,8,13 http://kab-i.blogspot.com/2019/01/9-20.html
9. (Д/З §34 табл ст 216 на память Впр 34 № 1)
10. Д/З Впр 34 № 3,4
11. Д/З §34 Впр 34№ 5,6
12. Д/З Впр 34 № 7,8,9
13. §35 Впр 35 № 1
14. Впр 35 № 2,3
15. §35 Впр 35 № 4,5
16. Впр 35 № 6,7
17. Повт § 25-35
18. §36 ст 226-227 Впр 36 № 2
19. §36 ст 227-229 Впр 36 № 1
20. Впр 36 №3,4
Геграфія

01.04
03.04
08.04
10.04
15.04
17.04
22.04
24.04
29.04
06.05
08.05
13.05
15.05
20.05
22.05
27.05
29.05
1. Машинобудування в Україні.
2. Виробництво тканин, одягу, взуття у світі та Україні.
3. « Народні промисли в Україні»
4. « Виробництво харчових продуктів. Харчування у Світі.»
5. « Харчова промисловість України»
6. « Традиційні продути харчування в Україні та споживчому кошику вашої родини»
7. « Транспорт як вид економічної діяльності. Транспорт України»
8. « Географія світового транспорту».
9. « Торгівля. Світовий ринок товарів і послуг»
10. « Торгівля в Україні ».
11. «Туризм. Міжнародний туризм.»
12. «Туризм в Україні »
13. «Наукова й освітня діяльність, охорона здоров'я у світі та Україні. »
14. «Фінансові послуги»
15. «Аутсорсинг»
16. «Політичні та демографічні проблеми»
17. «Економічні та продовольчі проблеми людства. Екологічні проблеми людства»
18. « Сталий розвиток- стратегія людства на ХХI століття.»
19. Контрольна робота
1.§ 30

2.§ 31
3. §31ст. 175 Підготувати реферат
4. §32
5. §33
6. Написати реферат
7. §34,36
8. §35
9. §37
10. §38
11. §39
12. §40
13. §41
14. §42
15. §43
16. §44
17. §45,46
18. §47
19. Повторити
Біологія

30.01
01.04
06.04
08.04
13.04
15.04
22.04
27.04
29.04
04.05
06.05
13.05
18.05
20.05
25.05
27.05
1. Процес еволюції як універсальна властивість біологічних систем
2. Основні положення сучасної теорії еволюції. Популяція як елементарна одиниця еволюції .
3. « Механізми видоутворення. Роль різних наук в обгрунтуванні теорії еволюції»
4. « Етапи еволюції людини. Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя»
5. « Основи еволюційної філогенії та систематики»
6. « Неклітинні форми життя – Віруси. Прокаріоти»
7. « Еукаріоти: гриби, рослини, тварини.»
8. «Екосистеми. Різноманітність екосистем. »
9. «Харчові зв'язки в екосистемах. Потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах »
10. «Біотичні, абіотичні та антропогенні екологічні фактори »
11. «Стабільність екосистем і причини її порушення »
12. «Біосфера як цілісна система Захист та збереження біосфери.»
13. «Завдання сучасної селекції »
14. «Особливості селекції рослин»
15. «Особливості селекції тварин та мікроорганізмів»
16. « Огляд традиційних біотехнологій»
17. « Генетична інженерія. Генетично модифіковані організми. Клітинна інженерія.»
18. Контрольна робота
1. §38

2.§ 39
3. §41,42
4. §43,44
5. §45
6. §46
7. §47
8. §48
9. §49
10. §50
11. §51
12. §52,53
13. §54
14. §55 ст.229-231
15. §55 ст.231-234
16. §56
17. §57,58
18. Повторити вивчене
Фінансова грамотність
02.04
09.04
16.04
23.04
30.04
07.05
14.05
21.05.
28.05.
1.Як працює фінансова грамотність
2.Банки і банківські послуги
3. Страхування вивчити
4. Вивчити конспект
5. Небанківські фінансові установи
6. Що таке валюта
7. Платежі та платіжні системи.
8. Вступ до заощаджень та інвестицій
9. Депозити.
10. Інвестиції.
1. конспект
2. конспект
3. конспект
5. вивчити конспект
6. Вивчити конспект
7. Вивчити конспект
8. конспект
9. Вивч конспект
10. Вивч конспект.
Основи здоров'я

31.03.
07.04.
14.04
28.04.
05.05.
12.05.
1. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.
2. Вплив психоактивних речовин на здоров'я.
3. Епідемія ВІЛ/СНІДу: загроза людині.
4. Епідемія ВІЛ/СНІДу: загроза людству.
5. Безпека як потреба людини.
6. Національна безпека України. Д/з
7. Глобальні проблеми породжені діяльністю людини.
1. Опр. §24, виконати завдання 1-8 (усно) ст.117
2. Опр. §25. Скласти пам'ятку "Здоров'я моє і моїх майбутніх дітей"
3. Опр. §25. Розробити пам'ятку "Як убезпечитися від інфікування ВІЛ-інфекції..." ст.125
4. Опр. §26. Виконати ситуаційні завдання ст.130
5. Опрацювати & 27. Визначити вид і рівень загрози в наведених ситуаціях. Ст. 135(письмово в зошитах).
6. Опрацювати & 28. Виконати завд. 6-10 (одне,письмово) ст. 140.
7. Опрацювати &29. Завд. 9, 10 ст. 146 письмово.
Музичне мистецтво16.03
31.03.

07.04.
13.04
27.04
4.05. 19.05.
21.05.
28.05.
1. Відеомистецтво. Музичні відео кліпи. Переглянути урок.
2. Фотомистецтво. Жанри сучасної фотографії . Переглянути урок можна за посиланням.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectva-9-kl-na-temu-fotomistectvo-ta-reklama-18202.htm
3
. Реклама та її вплив на формування громадської думки. Переглянути урок за посиланням.
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-mistectva-dlya-9-klasu-z-temi-reklama-komerciyna-y-socialna-lokalna-y-regionalna-zasobi-rozpovsyudzhennya-reklami-104128.html
4. Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки. Переглянути урок за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-29-poshirennya-mistectva-muze-galere-27562.htm
5. Віртуальна екскурсія в провідні музеї та галереї світу.Переглянути урок за посиланням https://zaporizhzhia.city/news/onlajn-muzei-svitu
6. 6http://vospitatel.ucoz.ua/news/mistectvo_9_klas_za_l_masol_uroki_31_32_mistectvo_v_dialozi_kultur_multimedijnij_pidruchnik/2018-03-30-2626. Тема уроку. Мистецтво в діалозі культур. . Переглянути урок за посиланням
7. Урок узагальнення знань з розділу «Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва». Тематичне оцінювання.8. Підсумкове заняття. Вікторина «Мистецтво у моєму житті»
Основні жанри фотографії

Роль реклами.

Складіть топ 10 музеїв Украіни.

6. Пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/mistectvo-v-dialozi-kultur-polikulturnist-7072.html
Кiлькiсть переглядiв: 548

Коментарi